Grappige uitspraken van kinderen

Hahahaha :grin:

1 like

Mijn jongste is bijna anderhalf.
Ze zingt heel veel in de Gloria, hieperdepiep hoera.
Alleen klinkt het dan zo. In de Loria, in de toria, hi hi hoelaaaaaaa. Vooral dat hi hi, moet ik zo om lachen. En ik denk dat het leuker is als je dit hoort dan leest. :ghost:

16 likes

Ik stel voor dat je even een audiofragmentje post :heart:

6 likes

Ik zal kijken of C daarin wil meewerken morgen. Als ze een kwaaie kop heeft, dan heb ik pech. :see_no_evil:

2 likes

Mijn dochter wil een pop met een piemel voor haar verjaardag, ze is into haar verjaardag momenteel dus ze vertelt ook aan random mensen dat ze bijna jarig is en een pop met een piemel wilt en dan doet ze heel overdreven een pop met een heeeeeeeeeeule grote piemel en dan knikt ze haar hoofd op en neer.

52 likes

Mijn zoon van 4 was met mijn vader mee en ze waren ook even op een condoleance en mijn vader had al verteld dat het een oud iemand was die was overleden. Staat mijn zoon oog in oog met een oud iemand roept hij keihard hee jij was toch dood??? :flushed::grimacing:

78 likes

Zo moeder zo dochter hahaha! :heart: Jwz!

3 likes

Hahahaha ja maar voor mij geen pop meer haha :grimacing:

2 likes

Real deal!

1 like

We hadden het over smaken. Zuur en zoet en voorbeelden opnoemen. Dus dat ging zo:
Ik: “Een citroen is zuur. Koekjes zijn zoet. En chocolade is …?”
A: (met volle overtuiging) “Gezond!”

Was het maar zo, kind, was het maar zo :joy:.

33 likes

Haha R zingt: “hoe-A hoe-A!!” En dan doet ze d’r armpjes omhoog en mega hard met heel d’r lijf weer omlaag :joy: i.p.v. hoera dus hè.

8 likes

Mijn zoon van 4 tegen mijn opa: als jij doodgaat ga ik een hele mooie tekening voor je maken :rofl:

35 likes

Ik heb net dit topic doorgelezen en oude berichten geliked, woops! :flushed: Om dit topic aan te vullen plaats ik maar een verhaal over mijn broer zijn eerste dag in groep 1. Mijn broer had sinds zijn 2e geen voortanden meer, want die waren eruit getrokken en de R en L kon hij niet goed uitspreken. Tussen de middag aten we met mijn moeder bij mijn oma en zij was benieuwd of hij al vriendjes gemaakt had.
‘Ja, Hu!’
‘Hu? Is hij Chinees?’
‘Nee!’
‘Maar heet hij echt Hu?’
‘Nee Hu!’
Deze discussie duurde wel 5 minuten, want Hu was niet Chinees.
Die middag haalde mijn moeder hem op van school en keek ze wie die “Hu” kon zijn. Ze verwachtte een Aziatisch jongetje, maar Hu was een hartstikke blond jongetje genaamd Roel. Mijn moeder was dus hartstikke verbaasd.

27 likes

Ik zit in het vliegtuig, nog in Amsterdam en er liep net een meisje langs heel enthousiast te zingen: we zijn er bijna!!
Nog maar 3,5 uur te gaan haha

14 likes

Waarom nog naar de dierentuin gaan, als je ijsberen kan spotten op het IJsselmeer haha.

12 likes

Peuter komt babybroertje brengen met mama: ‘Hij kan nog niet praten hoor!’
‘Oh niet?’
‘Nee.’
‘Kan hij wel al kruipen?’
‘Nee hij is geen miertje.’

24 likes

J wil pizza eten, ik zeg “we hebben geen pizza”. zegt J "Nou dan heb je pizza bezorging":sweat_smile:

38 likes

Hahaha! Zo wilde mijn kleine nichtje ooit iets heel erg duurs uit de speelgoedwinkel maar dat kreeg ze niet, want ze hadden de centjes er niet voor had mijn tante gezegd. Haar reactie: ‘maar mam, dan haal je toch gewoon ff geld uit de muur?’

Kinderlogica is top.

13 likes

Ik vind het leuk dat je zoon een pop heeft. Heeft hij die zelf uitgekozen of gekregen?

1 like

Wij eten in het weekend weleens hapjes, dus allemaal groentes en broodjes enzo op de poef, beetje borrelen. Mij dochter vind dit echt super en is dan heel blij dat ze “op de poef mag eten” Ik had helemaal enthousiast aangekondigd dat we vanavond op de poef gingen eten en ze keek heel vies, vond ik al raar. Komt ze later naar me toe en zegt ze, “mama, ik wil niet poep eten, dat stinkt”

38 likes