Grappige uitspraken van kinderen

• is een lynx een katachtige?
  • ja klopt
  • en een rechts?
29 likes

Ik ging ook stuk om deze: https://vm.tiktok.com/ZMFbLwCrG/

Een poep flamingo! Niet te geloven!

2 likes

Mijn neefje kan dat echt niet uitspreken klinkt elke keer als Paupertrol, en dan moet ik echt lachen… Kan het nu ook niet meer anders zeggen :rofl:

35 likes

Mama, ik wil mario saus (mayonaise).

Edit; ik ga nog even kijken bij hem toen die op bed lag, dacht dat ie al sliep. Draait zich om naar mij toe. Dus ik zeg tegen hem “ga maar lekker liggen”. Zegt ie, met zo’n slaperige stem “ik lig al”. Je hebt gelijk schatje. Viel meteen in slaap daarna ook.

12 likes

Ik heb net uitspraakles gekregen over paw petrol. “Kan je paj zeggen? En pe? En tsjol? Paj petsjol dus. Zo moet je dat zeggen mama…”
Oke dan.

12 likes

Mijn neefje wilde jaren geleden voor zijn verjaardag een Paw Patrol knuffel van mijn moeder, die rode. Maar mijn moeder had geen flauw idee wat dat was en mijn neefje sprak het uit als ‘poppendrol’
Dus mijn moeder naar de lokale speelgoedwinkel dat ze een poppendrol knuffel wilde, de rode dan graag :rofl:

20 likes

Ik was laatst in een museum en het was er - ondanks de drukte - heel stil. Ik was net bij een gedeelte wat ik zelf minder interessant vond dus ik was een beetje snel langs de vitrines aan het gaan toen er een klein jongetje binnenkwam en kei hard zei; ‘O. Nog meer van die oude meuk.’ Niemand moest lachen maar ik vond het zooo droog dat ik keihard begon te lachen.

Ik vond het ook wel even een aangename afwisseling van de pretentieuze sfeer die er hing

55 likes

Haha, hier wordt paw patrol best goed uitgesproken, maar die namen totaal niet. Volgens H. Zijn het zoema, skaaj (gewoon goed volgens mij) Maarshel (Marshall, nog best goed deze), tjees(chase), wakkie (rocky) en webbel (rubble). We hadden op het begin vooral moeite met wat hij nou bedoelde met wakkie…

5 likes

Ja hier ook wokkie en wubbel. Klinkt echt als een nieuw olijk duo :joy:

2 likes

Ik was van de week op werk mee naar buiten met de peuters. En ik had een trui aan met een biesje aan de mouwen en die kwamen onder de mouwen van mijn jas vandaan. Ik had zwarte handschoen aan omdat het koud was en toen zei een peuter: ‘Hee dat heeft Piet ook!:open_mouth::flushed:

Ze keek ook zo verbaasd, alsof ze echt even dacht dat ik een Piet ben.

13 likes

Haha mijn zoon spreekt die namen exact zo uit! Ik dacht eerst dus ook “Wakkie??” Maar is dus Rocky

2 likes

Mijn neefje van 1,5 noemt zijn vader sinds kort ‘dada’. Nu waren mijn vriend en ik afgelopen weekend op visite en toen is mijn vriend omgedoopt tot ‘dada’. Als we dan vroegen ‘waar is dada?’, dan waggelde hij naar mijn vriend ipv naar zijn vader haha. En als zijn vader dan zei: ‘nee ik ben dada’, dan schudde mijn neefje zijn hoofd hahaha.

9 likes

Mijn zoontje (3) was iets aan het vertellen wat ik niet helemaal begreep en op een gegeven moment zei ik: ik weet niet wat dat is. Zegt ie: oja dat moet je dan nog leren op school denk ik.

49 likes

Ik hoorde vandaag een kind in de winkel " Heb t lef om deze te kopen!!"
Maar ze bedoelde blijkbaar iets anders want die moeder moest lachen en verbeterde haar.

12 likes

Hahaha ja ze bedoelde volgens mij meer iets van " Het zou echt stoer zijn als je die koopt/ zoiets durf je niet te kopen."

6 likes

Dochter (bijna 3) tegen haar knuffel: “Ben jij groot?”
Knuffel knikt ja (deed ze zelf)
Zij: “Ik zie ik zie wat jij niet ziet en je bent klein”

14 likes

Haha nu ben ik wel benieuwd wat ze in de winkel zeiden en waar ze mee thuis is gekomen.

2 likes

Mn dochter vanmorgen tegen haar papa: de monsters zijn weg. Ik ben bij je papa. Ga maar lekker slapen. :rofl:

13 likes

Ze hadden geen idee :joy: Dus toen navraag gedaan bij mijn schoonzus en nog een keer terug. Uiteindelijk wel mission accomplished

2 likes

Mijn dochter van ruim 2,5 heeft anderhalve week geleden een broertje gekregen waar ze héel graag mee wilt spelen maar ik heb gezegd dat hij daar voor nog wat groter moet worden. Nu komt ze elke ochtend onze kamer in en vraagt ze als eerst: ‘Broertje al groot vandaag?’ :pleading_face::joy: Dat worden lange maanden op deze manier haha

66 likes