Grappige uitspraken van kinderen

Is dat niet bij buurman&buurman?:smiley:

2 likes

Oh ja daar kan hij het ook vandaan hebben haha.

Mijn zoon noemt de afstandsbediening de ‘aanzetter’ :smile:

14 likes

Beter dan de afzetter :joy:

3 likes

Ik: “ik hou van jou”
Hij, bijna 2: “nee, dankje”

40 likes

Mijn neefje heeft gister de kalender op de wc bijgewerkt. Hij had op 26 januari neergezet “dit was gisteren”.

En bij zijn eigen verjaardag “-naam- 6 jaar”. :joy:

32 likes

We luisteren juf Roos en het verjaardagsliedje komt: Er is er één jarig, dat kun je wel zien dat is Gijs

Dochter: “Dat kun je toch helemaal niet zien?”

37 likes

E (2,5) en ik bakken koekjes. Na toevoeging van bloem vormt er zich een grote klont beslag rond de deeghaak. ‘Even de bloemkool weghalen, mama!’

10 likes

Dochter van 7: “Ik heb echt een ander leven sinds ik kan lezen. Ik heb veel minder tijd om te slapen want ik moet Donald Duckjes lezen enzo”

“Maar daar kies je toch zelf voor om te gaan lezen?”

“Nee mama, dit is gewoon wie ik ben”

101 likes

We hebben een sticker systeem gemaakt voor mijn zoontje om hem te stimuleren om op de wc te poepen. Zegt ie: als ik een scheet laat krijg ik dan ook een sticker? :joy:

44 likes

Kan ze aub een keer in gesprek gaan met mijn vriend? Er liggen een stuk of 60 ongelezen Donald Ducks op zijn nachtkastje. Hij blijft volhouden dat hij zijn abonnement niet hoeft op te zeggen want hij gaat ze echt nog lezen.

14 likes

Volgens mij heeft zoon (4) de manflu al te pakken. Hij heeft koorts en lag een beetje ellendig in bed, dus ik zei: wil je anders wat ijsthee drinken? Zegt ie: ja, voordat ik sterf. :skull:

74 likes

Dochter wilde dat ik haar ging schminken.

Ik: ‘Kijk mama eens aan, anders heb je zo een scheve vlinder op je gezicht
’

Kind: ‘Ja baas!’

Het kwam er zo droog uit dat ik echt bijna in haar gezicht spuugde van het lachen haha

19 likes

Dochter (2) was aan het spelen. Ik gaf haar een knuffel en zeg: ‘ik hou van jou!’

Zegt ze: ‘nee hoeft niet ik hou van jou’ en duwt me weg :sob::joy:

Edit: normaal zegt ze het terug maar dit keer kwam ik volgens mij op het verkeerde moment waardoor ze dat zei :laughing:

8 likes

Ik prees mijn kinderen omdat ze hun schoenen hadden opgeruimd en jassen aan de kapstok hadden gehangen.

Dochter: ‘Jij hebt echt geluk met zo’n lieve kinderen’

37 likes

Mijn ouders hebben in de hal overal fotos hangen van alle kinderen en kleinkinderen door de jaren heen. Mijn dochter van 8 stond een foto te bestuderen van toen ik een jaar of 9/10 was. Vervolgens draait ze om, kijkt ze me aan en zegt ze dood serieus: vroeger was jij eigenlijk heel knap, wanneer ging het mis?

:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Oh ja en daarna zei ze: ik lijk best op jou toen jij nog knap was.

88 likes

Buuuuuuuurn :rofl:

3 likes

Haha draak! :rofl:

1 like

Ik had als antwoord gegeven: ‘toen ik jou kreeg’ :joy:

9 likes

Mama, ik moet zonnebrand op mijn billen. (CrĂšme want rode, zere billen)

3 likes