Hahaha ik scheen vroeger gevraagd te hebben waar die klote vrouwen nou waren toen we in een klooster liepen.
naar je dochter!!
Hahaha ik kom niet meer bij ![]()
Ik denk dat dit mân favo verspreking is
Ik had een verrassing voor mijn zoon(5), dus zeg dat tegen hem, waarop hij reageert: âoh, is er iemand dood?â ![]()
Hahaha dat is ook mijn favoriet. De oudste heeft dat jaren gezegd en de twee jongste zeggen het beide ook. Maar ook de garde noemen ze een Hoer
en dan wordt het: mam mag ik de hoer aflikken.
Hahahahaha veeg me op ![]()
Mijn dochter van 7 heeft verkering met A. A wil 5 kinderen, zegt mijn dochter ânou dat ga ik dus echt niet doen he, 5 kinderen, weet je hoe slecht dat is voor mijn vaginaâ
Ik tegen kinderen die onder de douche staan:
âJongens ik ga even naar beneden om te poepen en daarna doen we de douche uit en kom ik jullie afdrogenâ
Dochter (7) : âWaarom moet ik weten dat je gaat poepen? Zeg maar gewoon: ik ga even naar de wc. Of nog beter: ik ga even iets voor mezelf doen.â
Ik ben mân vertrouwen in de volgende generatie kwijt:
Dochter(3) speelde vader en moedertje, zij was de mama: âDe papa is werken. De mama heb nie zoân trek in werkenâ
(ze heeft het echt niet van mij)
Kind(5) ziet een kangoeroe op tv, en roept mama kijk een kankerkoeâŠ
Dochter van vier is niet lekker en geeft aan dat ze moet spugen en dat ze last heeft van wiebelende balletjes in dr buik?
Bedoelt ze van die tomatensoep balletjes⊠die we twee weken geleden hebben gegetenđ
Onze dochter is bijna twee en zong vandaag âIn de maneschijt, in de maneschijt âŠâ
Jongen op de buitenschoolse opvang: âToen ik 7 werd en in Aruba ging wonen begon de carriĂšre van mân leven pas echt.â
Dochter van vier: mama ik ga nu plassen en als ik terugkom moet jij zeggen: âwelkomâ. ![]()
Edit: shit was ik het alsnog vergeten te zeggen. Ik kreeg gelijk te horen dat âhi snoesâ niet goed was en ik âwelkomâ moest zeggen. Echt een kakmoeder weer
Dochter van 3 roept 's nachts niet papa of mama als er iets is waar we voor moeten komen, maar âkan iemand me helpen?â Alsof we met zân 20en wonen, ipv met zân drieĂ«n.
dit deed ik ook als kind
âkan er alsjeblieft even iemand komen?â vind het nog steeds heel grappig haha
Ik vraag voor de derde keer (een beetje geĂŻrriteerd) aan mân dochter (bijna 3) of ze haar brood nog gaat opeten.
Reactie: âJa ja rustig maar, ik probeer hier te spelen.â
Zoon ligt keihard te zingen in bed. Ik zeg dat het bedtijd is.
âIk zing nog even voor mijn knuffels. Als dat ook al niet meer mag, hoeft het niet meer voor meâ
We aten sushi en mijn moeder wilde zoân slablaadje aan mijn dochter geven als âgrapâ: âWil jij lekker een blaadje sla?â
Dochter: âNee joh, ik ben toch geen konijn.â
Ik ben zwanger en mijn neefje zei: Eigenlijk gek hĂ©? Jij hebt geen dikke buik en er groeit wel een baby in jou buik. En oma haar buik ziet eruit alsof er 3 babyâs in groeien maar daar zit er geen in ![]()