Grappige uitspraken van kinderen

Dochter (3): “Die bloemetjes heten toch ijsklontjes?”

Het waren sneeuwklokjes

33 likes

Zoon (4): kijk mama ik ben een rechthoek! Want ik ben lang en dun.
Ik: oh oké, en wat ben ik?
Zoon kijkt mij even onderzoekend aan: jij bent een cirkel. Dik en rond!

:joy:

38 likes

Kind (5) had een bloedneus vannacht, bij ons in bed gekropen en zei toen ‘grote mensen kunnen ook een bloedneus hebben hè mama? Behalve mummies, die nooit want die hebben al papier rond hun neus’

47 likes

Zoals mijn moeder altijd zegt: ik ben gewoon in topvorm want rond is ook een vorm!

9 likes

Hahaha dit doet me denken aan een uitspraak van mijn zusje vroeger. Zij had vaak bloedneuzen als kind en zei een keer tegen mijn moeder: als ik in jouw bed een bloedneus krijg is het minder erg, want jij hebt heel vaak een bloedkut :joy::joy::joy::joy:

19 likes

Haha ik kreeg gister een vergelijkbare “zit er een baby in jouw buik?” “nee” “Waarom is ie dan dik?”

Welvaart, jongen.

9 likes

Er lopen bij ons vakantiehuisje soms 's avonds wat zwerfkatten langs en ik wil niet dat de kinderen die aaien of binnenlaten. Vanwege vlooien enzo, maar ook omdat ik allergisch ben voor katten.

Hoor ik net mijn zoon tegen zijn zus zeggen toen er weer eentje langs liep: ‘Ja N die mogen dus niet in het huisje komen want mama is heel erg vegetarisch voor katten’

55 likes

In de skilift naar boven “naar welke planeet gaan we nu?”

42 likes

Haha ik zag een klein kind een klein bospaadje in skiën en het was best steil, zegt dat kind heel hard “zo de tering”.

51 likes

Die van mij zegt ook “Holy fuckaroni”. Ik betrapte mezelf erop toen ik bijna werd aangeskied door een oudere man dat ik dat er ook uit gooide :sweat_smile:

22 likes

Hahaha ik vind scheldende kinderen stiekem echt grappig. Ik heb dagen gelachen om deze:

21 likes

Haha zo zegt onze oudste nu kutweer als ze boos op je is. “Jij bent kutweer”.

Met dank aan mn vader die tegen der heeft gezegd dat je kutweer echt niet mag zeggen denkt ze nu dat het iets heel ergs is :nerd_face: en natuurlijk mag ze dat niet zeggen, maar door er op die manier aandacht aan te geven vindt ze her nu extra leuk.

9 likes

Ik ga ook echt heel erg moeten oplettend dat ik geen vloekend en scheldend kind aflever op de basisschool over vier jaar :sweat_smile: Hij kneep laatst in mijn arm met zijn kleine scherpe nageltjes en mij ontsnapte direct een godnondeju.

4 likes

Mijn man is vanavond weg, dus ik zei tegen de kinderen zullen we dan vanavond weer samen in pyjama film kijken (tijdje terug ook gedaan toen hij een avond weg was).

De oudste; “Jaaaa en dan gaan we ook chippies eten en iets doen wat we nooit mogen in de avond!!”

Oh wat dan?

“Dan gaan we… (lange pauze om het spannend te maken) appelsap drinken!!!”

54 likes

Mijn zoon vroeg gister of ik het boekje over de moffen wilde voorlezen. Hij bedoelde mollen :joy::joy:

51 likes

Mijn kind wilde graag hamsterpoes kijken (Assepoester) :laughing:

31 likes

Mijn man half zingend: “M moet tanden poetsen, hi ha ho”
M: “Ik moet helemaal niks”

28 likes

Die kan al goed grenzen aangeven

2 likes

“Ik bepaal zelf wat ik doe” :face_with_spiral_eyes:

4 likes

“Mama, je hebt een nat hoofd…”
probeert het droog te wrijven