Grappige uitspraken van kinderen

Helemaal overstuur terwijl ze met de Duplo aan het spelen is: ‘Auuu het blok bijt in mijn hand!’

(haar velletje zat tussen twee blokjes)

31 likes

Eigenlijk zou je dan zo’n wegwerphandschoen die je kan opblazen aan haar cadeau moeten geven :wink:

3 likes

Mijn dreumes zat tijdens het ontbijr te huilen aan tafel en toen riep mijn zoon van 6: R, nú stoppen met huilen, anders krijg je handboeien om :laughing:

10 likes

Werkte het? Of zit je dreumes nu in de boeien?

3 likes

Ik vraag me al zo lang af: heet je kind nou echt Frank of niet?

9 likes

Ahh ik vind dit wel heel cute! Wat heb je geantwoord?

5 likes

Nee haha hij at snel zn broodje op en zei toen ‘Ik ga op mn kamer spelen. Alleen.’

Kind is net zo introvert als ik ben :joy:

5 likes

Ik moest heel hard lachen, en toen kwam er een heel gesprek opgang waarom mijn mama dood was en waarom hij dan geen oma heeft.

5 likes

M’n dochter van 3 kan het woord collega’s niet zo goed uitspreken. Ze noemt ze ‘volegas’, wat meer klinkt als vlegels. En ik vind die naam veel beter

15 likes

Hahaha jammer. Mn kat heet frenkie en ik noem hem wel eens frank. Vind het dan zo grappig als ik jouw titel lees.

2 likes

M’n dochter (3) is altijd te verlegen om überhaupt ‘hoi’ tegen mensen te zeggen. Maar heeft zich net wel netjes voorgesteld aan een geit. “Hoi geit, ik ben M. mooi kennis te maken”

67 likes

Wij wonen vlakbij een hospice en ik legde laatst aan de kinderen uit wat dat is.

Van het weekend reden we er langs en er stonden mensen buiten die daar op bezoek waren/gingen. Zegt mijn zoon ‘Oh ja, je kunt wel zien dat die mensen dood gaan’ :joy:

59 likes

En dat is het begin. Van de geit gaat het naar honden en katten, en daarna naar mensen

4 likes

Haha dat zou wel fijn zijn

3 likes

Werkt niet altijd, ik ben bij de katten blijven haken :joy:

8 likes

Ik zit nog bij die geit.

8 likes

Ik: “Wat vond je leuk vandaag?”
Dochter van 3: “jou”
:face_holding_back_tears: :heart:

44 likes

Mijn man was laatst aan het tanken terwijl we in de auto zitten. Dus ik vraag aan de peuter van 2.5 ‘wat is papa aan het doen?’ zegt hij ‘stofzuigen’.

Op zich best logisch en ik kreeg het niet over mijn hart om hem te verbeteren, dus nu als we langs het tankstation fietsen zegt hij ‘stofzuigen’ :pleading_face:

23 likes

“Oma, waarom heb jij autobanden op je bord?” toen ze schijfjes zwarte olijf in de salade zag (3 jaar).

23 likes

Mijn peuter (2) riep deze week opeens door het huis: kankerhoer kankerhoer!! M’n vriend en ik stonden met onze mond vol tanden maar uiteindelijk wees hij in een boek een kangaroo aan en bleek dat hij dat probeerde te zeggen :smiling_face_with_tear:

37 likes