Grappige uitspraken van kinderen

Haha ja die heb ik wel vaker gehoord! Haha slim, ook van jou @Puck :smile:

4 likes

“Mam wat wil je voor je verjaardag?” ohh wacht ik weet het al, een nieuwe moeder

En bedankt kind :joy:

9 likes

Die valt in dezelfde categorie als de illebelle die mijn zoon steeds in de tuin ziet!

9 likes

Jep, blauwe streep op je voorhoofd hadden wij vroeger :crazy_face:

2 likes

Peuter kijkt geĂŻnteresseerd en merkt op dat ik geen piemel heb.
Ik: ‘Nee, ik heb geen piemel, ik heb een vulva’
Peuter: ‘Een prullenbak???’

13 likes

Ik zeg net tegen m’n kind ‘hey je loopt in je blote kont’!

Zegt hij: ‘nee, niet grote kont, lillul (little) kont!’

9 likes

Onze zoon heeft een “stomme h” in z’n naam. Zoals Matthijs.
Hij is nu in discussie over van alles; waarom schrijf je d e (dus dĂš) als je ook alleen d kan schrijven. Want d = uitgesproken als dĂč.
Naja dat was dan snel de kop in: dat is zo bepaald.

Maar zijn naam

“Waarom is er een h in mijn naam? Die hoor je helemaal niet? Waarom moet ik die op schrijven?”
“Tja als babies geboren worden dan kiezen de papa en mama de naam en hoe hoe je die naam schrijft.”
“Dat zal. Maar het is MIJN naam en ik doĂ© het niet meer! Ik begin er niet meer aan!!!” :rofl::rofl::rofl:

Hij probeert nu op school een soort revolutie te starten met andere kinderen met “stomme letters”:rofl:

73 likes

Mijn zoontje heeft “ruzie” met z’n zusje. Hij deed de deur open en schreeuwde naar buiten “baby te koop” “baby te koop”. :sweat_smile:.

72 likes

Helemaal overstuur terwijl ze met de Duplo aan het spelen is: ‘Auuu het blok bijt in mijn hand!’

(haar velletje zat tussen twee blokjes)

31 likes

Eigenlijk zou je dan zo’n wegwerphandschoen die je kan opblazen aan haar cadeau moeten geven :wink:

3 likes

Mijn dreumes zat tijdens het ontbijr te huilen aan tafel en toen riep mijn zoon van 6: R, nĂș stoppen met huilen, anders krijg je handboeien om :laughing:

10 likes

Werkte het? Of zit je dreumes nu in de boeien?

3 likes

Ik vraag me al zo lang af: heet je kind nou echt Frank of niet?

9 likes

Ahh ik vind dit wel heel cute! Wat heb je geantwoord?

5 likes

Nee haha hij at snel zn broodje op en zei toen ‘Ik ga op mn kamer spelen. Alleen.’

Kind is net zo introvert als ik ben :joy:

5 likes

Ik moest heel hard lachen, en toen kwam er een heel gesprek opgang waarom mijn mama dood was en waarom hij dan geen oma heeft.

5 likes

M’n dochter van 3 kan het woord collega’s niet zo goed uitspreken. Ze noemt ze ‘volegas’, wat meer klinkt als vlegels. En ik vind die naam veel beter

15 likes

Hahaha jammer. Mn kat heet frenkie en ik noem hem wel eens frank. Vind het dan zo grappig als ik jouw titel lees.

2 likes

M’n dochter (3) is altijd te verlegen om ĂŒberhaupt ‘hoi’ tegen mensen te zeggen. Maar heeft zich net wel netjes voorgesteld aan een geit. “Hoi geit, ik ben M. mooi kennis te maken”

67 likes

Wij wonen vlakbij een hospice en ik legde laatst aan de kinderen uit wat dat is.

Van het weekend reden we er langs en er stonden mensen buiten die daar op bezoek waren/gingen. Zegt mijn zoon ‘Oh ja, je kunt wel zien dat die mensen dood gaan’ :joy:

59 likes