Nee haha hij at snel zn broodje op en zei toen ‘Ik ga op mn kamer spelen. Alleen.’
Kind is net zo introvert als ik ben
Nee haha hij at snel zn broodje op en zei toen ‘Ik ga op mn kamer spelen. Alleen.’
Kind is net zo introvert als ik ben
Ik moest heel hard lachen, en toen kwam er een heel gesprek opgang waarom mijn mama dood was en waarom hij dan geen oma heeft.
M’n dochter van 3 kan het woord collega’s niet zo goed uitspreken. Ze noemt ze ‘volegas’, wat meer klinkt als vlegels. En ik vind die naam veel beter
Hahaha jammer. Mn kat heet frenkie en ik noem hem wel eens frank. Vind het dan zo grappig als ik jouw titel lees.
M’n dochter (3) is altijd te verlegen om überhaupt ‘hoi’ tegen mensen te zeggen. Maar heeft zich net wel netjes voorgesteld aan een geit. “Hoi geit, ik ben M. mooi kennis te maken”
Wij wonen vlakbij een hospice en ik legde laatst aan de kinderen uit wat dat is.
Van het weekend reden we er langs en er stonden mensen buiten die daar op bezoek waren/gingen. Zegt mijn zoon ‘Oh ja, je kunt wel zien dat die mensen dood gaan’
En dat is het begin. Van de geit gaat het naar honden en katten, en daarna naar mensen
Haha dat zou wel fijn zijn
Werkt niet altijd, ik ben bij de katten blijven haken
Ik zit nog bij die geit.
Ik: “Wat vond je leuk vandaag?”
Dochter van 3: “jou”
Mijn man was laatst aan het tanken terwijl we in de auto zitten. Dus ik vraag aan de peuter van 2.5 ‘wat is papa aan het doen?’ zegt hij ‘stofzuigen’.
Op zich best logisch en ik kreeg het niet over mijn hart om hem te verbeteren, dus nu als we langs het tankstation fietsen zegt hij ‘stofzuigen’
“Oma, waarom heb jij autobanden op je bord?” toen ze schijfjes zwarte olijf in de salade zag (3 jaar).
Mijn peuter (2) riep deze week opeens door het huis: kankerhoer kankerhoer!! M’n vriend en ik stonden met onze mond vol tanden maar uiteindelijk wees hij in een boek een kangaroo aan en bleek dat hij dat probeerde te zeggen
Hahaha, ik zie het helemaal voor me, zo’n enthousiaste peuter
‐–‐-------‐----‐-------------------------------------------------------------
Onze peuter had het pas over dat we hoertjespasta gingen eten. Dus hij riep keihard op de gang van de opvang we gaan hoertjespasta eten!!!
Nu eten we weleens pasta puttanesca en we noemen dat hoerenpasta. Maar nooit waar peuter bij is. Dus ik twijfelde al aan mezelf.
Bleek dat we orecchiette aten en die lijken op hoedjes. Hij bedoelde dus hoedjespasta.
Hahahaha dit zegt mijn kind ook ongeveer, maar zij maakt er kankergnoe van, iets minder erg Gisteren was ze aan het springen ‘Kijk mama ik ben een kankergnoe’
Als ze haar haren aan het borstelen is maar er niet doorheen komt: ‘O nee ik heb klittenband in mijn haren.’
Onze jongste (2.5) is best wel een … draakje haha.
Dus mijn man zegt met een zucht: die belandt nog een keer bij bureau halt hoor.
Oudste (4): wat is dat?
Man: daar belandt je als je iets doet wat niet mag van de wet, van de politie bijvoorbeeld.
Stilte
Oudste heel serieus tegen jongste: ja… ja dat denk ik ook wel ja
Ik ga stuk
“Ben ik al half vijf?”
Of ze al vijf-en-een-half jaar is.