Grappige uitspraken van kinderen

En dat is het begin. Van de geit gaat het naar honden en katten, en daarna naar mensen

4 likes

Haha dat zou wel fijn zijn

3 likes

Werkt niet altijd, ik ben bij de katten blijven haken :joy:

8 likes

Ik zit nog bij die geit.

8 likes

Ik: “Wat vond je leuk vandaag?”
Dochter van 3: “jou”
:face_holding_back_tears: :heart:

44 likes

Mijn man was laatst aan het tanken terwijl we in de auto zitten. Dus ik vraag aan de peuter van 2.5 ‘wat is papa aan het doen?’ zegt hij ‘stofzuigen’.

Op zich best logisch en ik kreeg het niet over mijn hart om hem te verbeteren, dus nu als we langs het tankstation fietsen zegt hij ‘stofzuigen’ :pleading_face:

23 likes

“Oma, waarom heb jij autobanden op je bord?” toen ze schijfjes zwarte olijf in de salade zag (3 jaar).

23 likes

Mijn peuter (2) riep deze week opeens door het huis: kankerhoer kankerhoer!! M’n vriend en ik stonden met onze mond vol tanden maar uiteindelijk wees hij in een boek een kangaroo aan en bleek dat hij dat probeerde te zeggen :smiling_face_with_tear:

37 likes

Hahaha, ik zie het helemaal voor me, zo’n enthousiaste peuter :laughing:

‐–‐-------‐----‐-------------------------------------------------------------

Onze peuter had het pas over dat we hoertjespasta gingen eten. Dus hij riep keihard op de gang van de opvang we gaan hoertjespasta eten!!! :grimacing:
Nu eten we weleens pasta puttanesca en we noemen dat hoerenpasta. Maar nooit waar peuter bij is. Dus ik twijfelde al aan mezelf.
Bleek dat we orecchiette aten en die lijken op hoedjes. Hij bedoelde dus hoedjespasta.

21 likes

Hahahaha dit zegt mijn kind ook ongeveer, maar zij maakt er kankergnoe van, iets minder erg Gisteren was ze aan het springen ‘Kijk mama ik ben een kankergnoe’

23 likes

Als ze haar haren aan het borstelen is maar er niet doorheen komt: ‘O nee ik heb klittenband in mijn haren.’

20 likes

Onze jongste (2.5) is best wel een 
 draakje haha.

Dus mijn man zegt met een zucht: die belandt nog een keer bij bureau halt hoor.
Oudste (4): wat is dat?
Man: daar belandt je als je iets doet wat niet mag van de wet, van de politie bijvoorbeeld.
Stilte
Oudste heel serieus tegen jongste: ja
 ja dat denk ik ook wel ja

40 likes

Ik ga stuk :joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

“Ben ik al half vijf?”

Of ze al vijf-en-een-half jaar is.

25 likes

Ik: waar is je beertje? (Knuffel)
Hij (1.5) heel zacht “beertje
!?”
Ik: misschien moet je luid roepen
Hij: “luidroepen
” :ok_hand:t2:

35 likes

Zoontje van 5.5 onlangs:
Goh eigenlijk is het niet eerlijk dat God magische krachten heeft he en iemand die hij kent kan op water lopen. Ik wil ook die magische krachten.
Hebben jullie God nog gekend? Is die al lang gestorven?

Wij voeden duidelijk ons kind niet religieus op maar hij vangt hier en daar wel eens iets op

21 likes

‘Ik wil janke!!!’

Bleek dat hij Jip en Janneke bedoelde

7 likes

Net in bad geweest met kleuter dochter van 4, en ik trek daarna even een leuk zomerjurkje aan, ach je probeert toch een beetje wat leuks aan te trekken op zaterdagavond met man thuis. Dochter: ‘Waarom doe je zo’n mooie jurk aan? Je gaat toch niet weg?’. :sweat_smile:

7 likes

We waren onderweg om een cadeau te kopen voor een babyshower. Zegt m’n zoontje (6j) “maar mamma het is toch slimmer om gewoon een bol.com kaart te geven om teleurstellingen te voorkomen”. :sweat_smile::ok_hand:t3: hij klinkt al zo oud en wijs zeg.

46 likes

“Als je verstoppertje speelt in je eentje dan heb je jezelf gelijk gevonden”

26 likes