De jongste was vanochtend om alles aan het huilen. De oudste rolt met haar ogen “en daarom wilde ik dus geen broertje!!”
En even later “het was zo leuk mer zijn vieren!” (We zijn met 5).
De jongste was vanochtend om alles aan het huilen. De oudste rolt met haar ogen “en daarom wilde ik dus geen broertje!!”
En even later “het was zo leuk mer zijn vieren!” (We zijn met 5).
Broodje ei maken voor dochter (3)
“Mag ik het ei mixen (klutsen)”
“Ja hoor prima”
Nadat ze het ei heeft geklutst en in de pan gegoten.
Zij:” Moet ik nog helpen?”
Ik: “nee hoor, ga maar lekker spelen.”
Zij: “ja, gaat het zo lukken verder?”
Ik: “… ja”
Zij: “als ik weer moet helpen, dan roep je maar. Alsjeblieft, dagdag!”
Denk dat ze de rolverdeling niet helemaal helder heeft ![]()
Gaat het zo lukken verder😂
Dochter 3 jaar:
‘Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is grijs… mama’s haar!’
![]()
Even naar de Gamma voor wat behang?
We deden een quiz voor kinderen. Vraag: Wie heeft Amerika ontdekt? 6-jarige: Berend Botje!
Als mijn kind moet douche is het altijd drama.
En gisteren ging hij ook douche, ging helemaal prima en toen hij klaar was zei hij “lekker gedoucht, niet gezeurd.” ![]()
Mijn yogamat is een ‘yoghurtmat’ en rozijntjes zijn ‘croissantjes’. Vooral dat laatste ga ik niet verbeteren, te schattig.
Mijn kind heeft op het kdv kennisgemaakt met baby shark. Alleen luisteren ze denk ik twee versies want hij zingt nu telkens ‘baby haai shark tududududu’
Mijn dochter van 8, het kind van 2 millennials:
“Ik manifesteer een paard”
Mijn dochter van twee noemt me “liefje” als ze me roept, omdat haar vader dat ook altijd doet.
Aaaah dit doet mijn zoontje ook. Zo leuk als hij dan staat te douchen. Hoor je opeens schatjeee ik ben klaar!
We hadden het met ons zoontje van 3 over baby’s, dreumesen, peuters etc. We vroegen hem of wij ook een kleuter zijn. “Neeeee, julie zijn verwassen”. Ja, klopt wel eigenlijk ![]()
Mijn kind (3,5) ziet de auto van de buren niet:
‘Oh, de buren zijn er niet’
‘Nee, inderdaad, ik denk dat ze weg zijn’
‘Misschien liggen ze wel te slapen!’
‘Ik denk het niet, dan zou hun auto er wel staan, toch?’
‘Nee hoor, want als ze slapen zijn ze in Dromenland!’
Mijn dochter had vandaag ‘suikerspread’ (zuivelspread) op haar boterham bij de opvang🥰.
Mijn nichtje 2,5 heeft hier in de keuken een speelkeukentje staan. Ik was voor mezelf aan het koken komt ze aan lopen naar d’r eigen keukentje zegt ze ‘’ sooo… ik neem even een borrel ‘’ ![]()
Niet per se grappig, maar verwonderd hoe ze erop komt;
Mijn dochter van 4,5 is momenteel veel met haar bezig. Wil ze mijn haar doen of haar eigen. Dus zeg gewoon grappend wil je kapper worden? Zegt ze ja en dan woon ik niet meer bij jou. Ik: oh? Zegt ze ja zo gaat dat, dan woon ik in een ander huisje.
Wij hebben het dus nooit of zulke dingen.
Hoef me geloof ik geen zorgen te maken dat ze tot haar 30e blijft ![]()
Mijn zoon is aan het buitenspelen en loopt luidkeels te zingen: adje voor de sfeer voor de sfeer adje voor de sfeeeer
Gisteravond lag dochter van 11 nog even bij mij in bed te knuffelen. Voelt ze aan mijn gezicht en hals zegt ze: Ah wat schattig dat blubber kinnetje van jou. ![]()
Toen ze drie was bracht ik haar naar bed en vroeg wat ze het leukste vond die dag. Begint ze te stralen en zegt: dat ik een dikke scheet heb gelaten ![]()
Zoon aait over mijn billen
‘Mama wat zijn jouw billen lekker hard zeg! Het lijken net de pittenzakjes bij gym’ ![]()