Gaat het zo lukken verderđ
Dochter 3 jaar:
âIk zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is grijs⊠mamaâs haar!â
Even naar de Gamma voor wat behang?
We deden een quiz voor kinderen. Vraag: Wie heeft Amerika ontdekt? 6-jarige: Berend Botje!
Als mijn kind moet douche is het altijd drama.
En gisteren ging hij ook douche, ging helemaal prima en toen hij klaar was zei hij âlekker gedoucht, niet gezeurd.â
Mijn yogamat is een âyoghurtmatâ en rozijntjes zijn âcroissantjesâ. Vooral dat laatste ga ik niet verbeteren, te schattig.
Mijn kind heeft op het kdv kennisgemaakt met baby shark. Alleen luisteren ze denk ik twee versies want hij zingt nu telkens âbaby haai shark tududududuâ
Mijn dochter van 8, het kind van 2 millennials:
âIk manifesteer een paardâ
Mijn dochter van twee noemt me âliefjeâ als ze me roept, omdat haar vader dat ook altijd doet.
Aaaah dit doet mijn zoontje ook. Zo leuk als hij dan staat te douchen. Hoor je opeens schatjeee ik ben klaar!
We hadden het met ons zoontje van 3 over babyâs, dreumesen, peuters etc. We vroegen hem of wij ook een kleuter zijn. âNeeeee, julie zijn verwassenâ. Ja, klopt wel eigenlijk
Mijn kind (3,5) ziet de auto van de buren niet:
âOh, de buren zijn er nietâ
âNee, inderdaad, ik denk dat ze weg zijnâ
âMisschien liggen ze wel te slapen!â
âIk denk het niet, dan zou hun auto er wel staan, toch?â
âNee hoor, want als ze slapen zijn ze in Dromenland!â
Mijn dochter had vandaag âsuikerspreadâ (zuivelspread) op haar boterham bij de opvangđ„°.
Mijn nichtje 2,5 heeft hier in de keuken een speelkeukentje staan. Ik was voor mezelf aan het koken komt ze aan lopen naar dâr eigen keukentje zegt ze ââ sooo⊠ik neem even een borrel ââ
Haha ik wrijf liefkozend over het beentje van de peuter (bijna 4) en zeg âach, mân mannetjeâ. Zegt hij: ach, mân vrouwtje
&
Heb cheesestrings gekocht voor de peuter, daar is hij dol op. Ik zeg hem dat hij er elke dag 1 mag. Nadat hij er 1 opheeft zegt hij: âmama, morgen wil ik er geenâ
Niet per se grappig, maar verwonderd hoe ze erop komt;
Mijn dochter van 4,5 is momenteel veel met haar bezig. Wil ze mijn haar doen of haar eigen. Dus zeg gewoon grappend wil je kapper worden? Zegt ze ja en dan woon ik niet meer bij jou. Ik: oh? Zegt ze ja zo gaat dat, dan woon ik in een ander huisje.
Wij hebben het dus nooit of zulke dingen.
Hoef me geloof ik geen zorgen te maken dat ze tot haar 30e blijft
Mijn zoon is aan het buitenspelen en loopt luidkeels te zingen: adje voor de sfeer voor de sfeer adje voor de sfeeeer
Hahahaha @propje heerlijk! Hier was het een tijdlang âeen echte tijgaaaah is niet te temmuhhâ
Ik zeg tegen de bijna -kleuter âga je mee naar de Action?â Hij zegt: wacht maar meid, ik ben bijna klaar đ«Ł
Gisteravond lag dochter van 11 nog even bij mij in bed te knuffelen. Voelt ze aan mijn gezicht en hals zegt ze: Ah wat schattig dat blubber kinnetje van jou.
Toen ze drie was bracht ik haar naar bed en vroeg wat ze het leukste vond die dag. Begint ze te stralen en zegt: dat ik een dikke scheet heb gelaten
Zoon aait over mijn billen
âMama wat zijn jouw billen lekker hard zeg! Het lijken net de pittenzakjes bij gymâ