Mijn nichtje 2,5 heeft hier in de keuken een speelkeukentje staan. Ik was voor mezelf aan het koken komt ze aan lopen naar d’r eigen keukentje zegt ze ‘’ sooo… ik neem even een borrel ‘’
Haha ik wrijf liefkozend over het beentje van de peuter (bijna 4) en zeg ‘ach, m’n mannetje’. Zegt hij: ach, m’n vrouwtje
&
Heb cheesestrings gekocht voor de peuter, daar is hij dol op. Ik zeg hem dat hij er elke dag 1 mag. Nadat hij er 1 opheeft zegt hij: ‘mama, morgen wil ik er geen’
Niet per se grappig, maar verwonderd hoe ze erop komt;
Mijn dochter van 4,5 is momenteel veel met haar bezig. Wil ze mijn haar doen of haar eigen. Dus zeg gewoon grappend wil je kapper worden? Zegt ze ja en dan woon ik niet meer bij jou. Ik: oh? Zegt ze ja zo gaat dat, dan woon ik in een ander huisje.
Wij hebben het dus nooit of zulke dingen.
Hoef me geloof ik geen zorgen te maken dat ze tot haar 30e blijft
Mijn zoon is aan het buitenspelen en loopt luidkeels te zingen: adje voor de sfeer voor de sfeer adje voor de sfeeeer
Hahahaha @propje heerlijk! Hier was het een tijdlang ‘een echte tijgaaaah is niet te temmuhh’
Ik zeg tegen de bijna -kleuter ‘ga je mee naar de Action?’ Hij zegt: wacht maar meid, ik ben bijna klaar 🫣
Gisteravond lag dochter van 11 nog even bij mij in bed te knuffelen. Voelt ze aan mijn gezicht en hals zegt ze: Ah wat schattig dat blubber kinnetje van jou.
Toen ze drie was bracht ik haar naar bed en vroeg wat ze het leukste vond die dag. Begint ze te stralen en zegt: dat ik een dikke scheet heb gelaten
Zoon aait over mijn billen
‘Mama wat zijn jouw billen lekker hard zeg! Het lijken net de pittenzakjes bij gym’
we lagen in bed slaapverhalen te luisteren van Freek Vonk toen hij zei: “ dit dier is de baas van de jungle!”
Waarop dochter (3) zei: “en ik ben de baas hier in huis.” Dat zelfingenomen hoofd er ook bij :s
Kind tegen mij “mijn lieve wasknijpertje”
Mijn dochter noemt een octopus een ‘zeepoes’.
Ik zei tegen mijn dochter dat ze wel heel lief was tegen de mensen.
Krijg ik terug: “ja hè, ik ben net God”.
Mijn dochter kon een tijdje terug de naam van één van haar vriendjes nog niet zo goed uitspreken; Willem werd Billem
Mijn dochter van bijna 5 lag te slapen op de bank en haar broertje van 1.5 stond bij haar te kijken. Hij was bezig met zijn vingers in haar ogen te prikken, waarop ik zei dat dat niet mocht, maar dat hij wel mocht aaien. ´Aaien, aaien´, zei ik nog. Ging hij dus heel dicht met zijn gezicht bij haar en riep toen: ‘AAI!!’
Bijna
Niet grappig, maar super trots momentje wel.
Ons kind vond de kapper vroeger super spannend dus hadden we er een ‘beloning’ aangegeven, iets kleins kiezen uit de speelgoedwinkel ernaast.
Gisteren dus weer naar de kapper gegaan en toen we vroegen/zeiden dat we nog naar de speelgoedwinkel zouden gaan en wat hij dan zou willen zei hij: ik hoef niks mama, ik heb al zat.
Mijn peuter eet het liefste rigatoni, ik weet ook niet waarom, hij wordt boos als we penne eten, maar we zeggen dat voor de grap altijd heel Italiaans dus nu zegt mijn peuter ook ‘ik wil rrrrigatohni’.
Hahaha, mijne noemt deze tunnels, met zijn liefde voor voertuigen snap ik de voorkeur wel :).
Zoon (5): een kindje uit mijn klas had cupcakes bij voor het suikerspinfeest!
Mijn dochter speelt in de zandbak en komt mij net een ‘ijsje met smikkeltjes’ brengen🥰
Dochter (6) wil voor van de zomer graag een bahkini.
We zagen een ‘pissebelletje’