Haha dit sprak ik vroeger ook zo uit. Mijn habbo naam was dus ook: bakieniemeid
āStraks wil ik roekoe, mam.ā
Kroepoek, schat, kroepoekā¦
Mijn peuter wil ook tongbrekers proberen:
āDe kat krabt de kr⦠de krat krabt de kra⦠⦠De kat krabt helemaal bovenaan de boom en komt dan weer naar benedenā
Mijn nichtje (2,5) overnacht hier altijd van dinsdag op woensdag.
En vaak voordat ze naar bed gaat, ga ik (tante) altijd nog even samen met oma voorlezen.
Dus ik zit er net bij in mijn (korte) pyjama broekje en ze raakte afgeleid van het verhaaltjeā¦
Wijst ze naar mijn been en gaat stuk terwijl ze zegt āā kijk, je hebt krullen āā
Heb haar maar bedankt voor het eraan herinneren Oma natuurlijk ook helemaal plat van het lachen.
Kind is aan het spelen met piratenschip:
āKijk! We zijn bijna bij de havermout!ā
Wat bedoelen ze dan?
Haven denk ik?
āMama, mag ik een foto zien van toen ik de regenpokjes had?ā
Emotionele chantage door mijn 8jarige:
āMam ik wil dat doen, dat ziet er echt leuk uitā
āNee dat is erg duurā
āMaar mama, dit gaat om mijn jeugdherinneringen!ā
Mijn kind noemt Coolhaven dus Coolhavermoutā¦
Love dit soort dingen dat ze bepaalde letters nog niet kunnen
Mijn man zegt wel eens grappend tegen de peuter dingen als āVoor een kusje maak ik nog een boterham voor je.ā Meestal trapt ze daar niet in.
Vanochtend op bed wilde ze graag naar beneden, maar wij vonden het nog te vroeg. Peuter: āvoor een kusje gaan we naar beneden, papaā.
Dit doet mij ineens denken aan dat ik haar soms kusjes gaf en dat ze dan zei āNEEHEE IK WIL GEEN KUSJES!!!ā En dan zei ik āoh, zal ik hem teruggeven?ā Haar antwoord was dan altijd ja, en dan kon ik stiekem nog een kusje geven
Ik vind het zo stom dat mijn dochter sinds een paar weken ineens ābeschuitjeā zegt ipv āspaguitjeā.
Ah ja zo herkenbaar. Hier was limonade zoān woord wat hij op een heel schattige manier uitsprak. Nu hij het woord kan zeggen vind ik het gewoon een beetje jammer haha. Gelukkig toentertijd gefilmd, zo leuk voor later om terug te horen.
Ja zo lief! Mijn oudste noemde een kangaroe een kankerkoe en dat was grappig en lief tegelijk
Ik wil het helaas niet volledig delen omdat ik mijn eigen naam niet wil prijsgeven. Maar ik wil forever de tante blijven die ik nu genoemd wordt. Maar helaas gaat er ooit een dag komen dat ze mān naam kan uitspreken.
Ik zou het niet erg vinden als mijn nichtje mijn volledig naam kan uitspreken. Nu kan ze slechts een deel van mijn naam uitspreken en dat lijkt verdacht veel op een automerk. Maar voorlopig ben ik tante Volvo.
Mijn dochter zei vroeger altijd āoggelā ipv vogel en de hele familie noemt een vogel nog steeds zo, hoewel mān dochter het allang goed zegt nu. Het klonk zo schattig altijd