Grappige uitspraken van kinderen

Haha dit sprak ik vroeger ook zo uit. Mijn habbo naam was dus ook: bakieniemeid :joy:

10 likes

ā€œStraks wil ik roekoe, mam.ā€

Kroepoek, schat, kroepoek…

12 likes

Mijn peuter wil ook tongbrekers proberen:
ā€˜De kat krabt de kr… de krat krabt de kra… … De kat krabt helemaal bovenaan de boom en komt dan weer naar beneden’

13 likes

Mijn nichtje (2,5) overnacht hier altijd van dinsdag op woensdag.
En vaak voordat ze naar bed gaat, ga ik (tante) altijd nog even samen met oma voorlezen.
Dus ik zit er net bij in mijn (korte) pyjama broekje en ze raakte afgeleid van het verhaaltje…

Wijst ze naar mijn been en gaat stuk terwijl ze zegt ā€˜ā€™ kijk, je hebt krullen ā€˜ā€™

Heb haar maar bedankt voor het eraan herinneren :joy: Oma natuurlijk ook helemaal plat van het lachen.

10 likes

Kind is aan het spelen met piratenschip:
ā€˜Kijk! We zijn bijna bij de havermout!’

5 likes

Wat bedoelen ze dan?

1 like

Haven denk ik?

3 likes

Ja inderdaad, haven! @Snoeptomaatje

5 likes

ā€œMama, mag ik een foto zien van toen ik de regenpokjes had?ā€

20 likes

Emotionele chantage door mijn 8jarige:

ā€œMam ik wil dat doen, dat ziet er echt leuk uitā€
ā€œNee dat is erg duurā€
ā€œMaar mama, dit gaat om mijn jeugdherinneringen!ā€

69 likes

Mijn kind noemt Coolhaven dus Coolhavermout…

5 likes

Love dit soort dingen dat ze bepaalde letters nog niet kunnen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Mijn man zegt wel eens grappend tegen de peuter dingen als ā€˜Voor een kusje maak ik nog een boterham voor je.’ Meestal trapt ze daar niet in.

Vanochtend op bed wilde ze graag naar beneden, maar wij vonden het nog te vroeg. Peuter: ā€˜voor een kusje gaan we naar beneden, papa’. :joy:

31 likes

Dit doet mij ineens denken aan dat ik haar soms kusjes gaf en dat ze dan zei ā€œNEEHEE IK WIL GEEN KUSJES!!!ā€ En dan zei ik ā€œoh, zal ik hem teruggeven?ā€ Haar antwoord was dan altijd ja, en dan kon ik stiekem nog een kusje geven :joy:

18 likes

Ik vind het zo stom dat mijn dochter sinds een paar weken ineens ā€˜beschuitje’ zegt ipv ā€˜spaguitje’.

22 likes

Ah ja zo herkenbaar. Hier was limonade zo’n woord wat hij op een heel schattige manier uitsprak. Nu hij het woord kan zeggen vind ik het gewoon een beetje jammer haha. Gelukkig toentertijd gefilmd, zo leuk voor later om terug te horen.

2 likes

Ja zo lief! Mijn oudste noemde een kangaroe een kankerkoe en dat was grappig en lief tegelijk

31 likes

Ik wil het helaas niet volledig delen omdat ik mijn eigen naam niet wil prijsgeven. Maar ik wil forever de tante blijven die ik nu genoemd wordt. Maar helaas gaat er ooit een dag komen dat ze m’n naam kan uitspreken. :disappointed_relieved:

7 likes

Ik zou het niet erg vinden als mijn nichtje mijn volledig naam kan uitspreken. Nu kan ze slechts een deel van mijn naam uitspreken en dat lijkt verdacht veel op een automerk. Maar voorlopig ben ik tante Volvo.

8 likes

Mijn dochter zei vroeger altijd ā€˜oggel’ ipv vogel en de hele familie noemt een vogel nog steeds zo, hoewel m’n dochter het allang goed zegt nu. Het klonk zo schattig altijd

6 likes