Grappige uitspraken van kinderen

Kleuterdochter: ‘Ja, ik moet wel sokken aan als ik mijn laarzen aandoe, anders krijg ik bladeren aan mijn voet. Ja, zo heet dat, bladeren!’.

7 likes

M’n zoon had 2 euro gekregen van de tandenfee. Dus ik vroeg: wat ga je ermee doen, sparen of iets kopen? Zegt hij: ik kan het ook beleggen :joy:

54 likes

Als we bij oma op bezoek gaan dan doen we “belletje trek”. Zij belt aan, we verstoppen ons en oma doet alsof ze ons niet ziet.
Als we de straat inrijden zegt ze al “oma trek”
Als we vertrekken bij oma met de auto moet ik toeteren en oma moet dan doen alsof ze verschiet.
Dan zegt ze “oma schiet” :rofl:

16 likes

Mijn dochter tegen haar tweelingbroer over de grote broer van haar vriendinnetje: ‘En hij zeurt ook niet, want daar is hij te groot voor. Misschien gebeurt dat bij jou ook over een paar jaar’

:laughing:

39 likes

Ooh ik blijf het zo schattig vinden dat de k een t wordt!
Hier hoor ik vaak: “It pat de trut!” :face_holding_back_tears:

1 like

Ik moest vandaag oppassen op m’n neefje van 3 en hij keek de hele tijd naar een tattoo op m’n pols. Dus ik vroeg aan ‘m “Wat denk je dat daar staat geschreven?”. Hij keek er even serieus naar en zei toen uit t niets: ik denk “fuck you eigen naam:joy:

24 likes

Mijn moeder heeft het er nog steeds wel eens over dat ik als kind zei “tijt oma, daar tomt de tat aan” (kijk oma, daar komt de kat aan) :grimacing:

4 likes

Heel boos: ‘Maar dit zijn 13 poten! Dat klopt helemaal niet!’
‘Wat is er aan de hand?’
‘Ze zeggen dat dit een duizendpoot is maar hij heeft helemaal geen duizend poten, ik heb ze geteld en het zijn er maar 13 :rage:

19 likes

Ik gaf mijn dochter (4) een tuc.
“Weet je wat ik lekker vind? Koek met chocopasta. Vind jij dat ook lekker?”
“Ja, dat vind ik wel lekker.”
“Oh ik niet, maar het ziet er wel lekker uit.”

5 likes

Dochter van 5 laat een portemonnee zien die ze van oma heeft gekregen. “Ja om geld in te doen later als ik groot ben”. Ik vraag aan dr wat ze dan gaat kopen. “Nou gewoon iets leuks, zoals de mazelen ziekte”. :joy:

22 likes

Welke omgeving? Dan ga ik aan de andere kant van het land wonen :joy:

2 likes

Superspreader in dop

3 likes

We zijn bezig met het intertoys boekje voor zijn verlanglijstje, we komen langs monopoly en hij zegt: mama ik wil ook holy moly!

10 likes

Peuter had een sticker uit een boekje van haar zus gepakt en op haar hand geplakt.
Ik: mag dat wel?
Peuter (met een glimlach): ja, ik had dat aan mijzelf gevraagd. :unamused: :laughing:

29 likes

Ik tegen mijn dochter van 4: “Gooi je even je vieze kleding in de wasmand?”
Zij: “Doe jij het maar, ik heb vandaag al genoeg gestaan.”

26 likes

Ik heb vroeger als kind 1 keer bij mijn oom gelogeerd. En toen zei hij dat ik slakken moest zoeken in de tuin, omdat we die dingen eten. En toen was ik doodsbang :joy:

4 likes

Gisteren waren we aan het spelen in de kamer van onze dochter. Staat ze op en zegt: wat willen jullie doen? Springen? Rennen? Dansen? Alsof wij haar klas waren xD
Toen hebben we lekker gedanst😆

8 likes

4-jarige: ‘ik ben zooo moe, ik heb nog 4 procent’

29 likes

4-jarige: “Mama, hoe oud ben jij?”
Ik: ergens in de dertig
4-jarige: “Pff…mijn moeder is dus zo’n beetje tachtig”

12 likes

Over een Nijntje standbeeld in Utrecht: ‘Is die Nijntje opgezet?’

26 likes