Ooh ik blijf het zo schattig vinden dat de k een t wordt!
Hier hoor ik vaak: “It pat de trut!”
Ik moest vandaag oppassen op m’n neefje van 3 en hij keek de hele tijd naar een tattoo op m’n pols. Dus ik vroeg aan ‘m “Wat denk je dat daar staat geschreven?”. Hij keek er even serieus naar en zei toen uit t niets: ik denk “fuck you eigen naam”
Mijn moeder heeft het er nog steeds wel eens over dat ik als kind zei “tijt oma, daar tomt de tat aan” (kijk oma, daar komt de kat aan)
Heel boos: ‘Maar dit zijn 13 poten! Dat klopt helemaal niet!’
‘Wat is er aan de hand?’
‘Ze zeggen dat dit een duizendpoot is maar hij heeft helemaal geen duizend poten, ik heb ze geteld en het zijn er maar 13 ’
Ik gaf mijn dochter (4) een tuc.
“Weet je wat ik lekker vind? Koek met chocopasta. Vind jij dat ook lekker?”
“Ja, dat vind ik wel lekker.”
“Oh ik niet, maar het ziet er wel lekker uit.”
Dochter van 5 laat een portemonnee zien die ze van oma heeft gekregen. “Ja om geld in te doen later als ik groot ben”. Ik vraag aan dr wat ze dan gaat kopen. “Nou gewoon iets leuks, zoals de mazelen ziekte”.
Welke omgeving? Dan ga ik aan de andere kant van het land wonen
Superspreader in dop
We zijn bezig met het intertoys boekje voor zijn verlanglijstje, we komen langs monopoly en hij zegt: mama ik wil ook holy moly!
Peuter had een sticker uit een boekje van haar zus gepakt en op haar hand geplakt.
Ik: mag dat wel?
Peuter (met een glimlach): ja, ik had dat aan mijzelf gevraagd.
Ik tegen mijn dochter van 4: “Gooi je even je vieze kleding in de wasmand?”
Zij: “Doe jij het maar, ik heb vandaag al genoeg gestaan.”
Ik heb vroeger als kind 1 keer bij mijn oom gelogeerd. En toen zei hij dat ik slakken moest zoeken in de tuin, omdat we die dingen eten. En toen was ik doodsbang
Kind (5): mama mag ik in de speelgoedwinkel speelgoed kopen?
Ik: van je spaargeld? (Geven hem af en toe eens een eurootje)
Hij: nee, van jouw spaargeld!
Gisteren waren we aan het spelen in de kamer van onze dochter. Staat ze op en zegt: wat willen jullie doen? Springen? Rennen? Dansen? Alsof wij haar klas waren xD
Toen hebben we lekker gedanst😆
4-jarige: ‘ik ben zooo moe, ik heb nog 4 procent’
4-jarige: “Mama, hoe oud ben jij?”
Ik: ergens in de dertig
4-jarige: “Pff…mijn moeder is dus zo’n beetje tachtig”
Over een Nijntje standbeeld in Utrecht: ‘Is die Nijntje opgezet?’
Het buurkind wou mijn katten komen aaien en haar moeder was ziek, dus ik zei ik pas wel even op. Toen ze werd opgehaald vertelde ze dat we Piemel en Toemba hebben gekeken aan haar vader.
Timon en Pumba…
Mijn peuter speelde dat haar knuffel jarig was dus ik dacht ik doe ff gezellig mee
“Er is er een jarig, hoe…”
“Nee”
“Hoe…”
“NEE!!!”
Mijn kind van 8 als ze ziet dat haar zusje van 2 een driftbui heeft
“Nou, succes he met je gedoetjes”