Zoon (net 4)
Zuchtend - Mama deur moet dicht. Anders gaat poes ontploffen. (Ontsnappen)
3 jaar:
âMamaaa ik wil een snoepjeee! Mama ik wil snoepâ
Ik: nee
âDat was een liedje hoorâ
Half uur later: "Mama mag ik een peer?
Ik: nee je hebt de hele ochtend al gegeten
âIk zing liedjes mam!â
(Ze is een snoepkont en zegt dit nu telkens als ik nee zeg) ![]()
Ik draai het nu om en zeg telkens als.ze het weer vraagt: jij zingt hele leuke liedjes, of ik ga dansen ![]()
Tijdens mân zwangerschap smeerde ik elke ochtend en avond olie op mân buik. Dochter (3) vroeg waar het voor was en ik zei voor de baby in mân buik. Na de zwangerschap gestopt maar nu weer gestart met smeren van mân buik. Dochter ziet de fles en vraagt: âoeeeh mama!!! Heb je weer een baby in je buik? Is het een meisje?â. Zo grappig dat ze de link legt met het flesje en mân zwangerschap.
Kind probeerde ons te overtuigen dat hij echt echt echt een tweede ijsje nodig had. Inclusief argumenten als: âmijn buikje zegt dat dit moetâ en âik kan onmogelijk slapen zonder extra ijsjeâ. Na een tijdje reageerde mijn vriend met âjij bent zeker de grappenmaker van de bingoclubâ.
Kind zwaar verontwaardigd: Ja papa en jij bent de grappenmaker van de blueyclub!
Haha mijn kind zegt door bluey vaak âp.atat met mayo!!â
Haha mijn peuter (nog geeneens 3) is ook echt gaslighter in spe: âhuh mama? Ik heb toch nog geen ijsje gehad? Nee echt nog ijsje nodig denk ik.â ![]()
Haha ja heerlijk die peuters. âMijn buikje wil ĂŠcht een ijsjeâŚâ
Herkenbaar, alleen heet hier iedereen of *naam dochter, of poepie ![]()
Ik zing altijd een liedje tijdens het tandenpoetsen, meestal zeg Roodkapje waar ga je hene. Ik moet nu alle namen e.d. door Poepie veranderen. Ze giert het altijd uit (lekker handig
)
Kemmesoes đĽš
Hier ´schildpad-in-nood´ en ´mijn-naam-is-Lars´ ![]()
Mijn kind-met-spraakgebrek heeft een vriendje die Otto heet en hij noemt m Otter ![]()
Hahaha hier heet zijn pop TIM ![]()
Hier een Barbie die Freggel heet ![]()
Ik dronk een glas spa rood en mijn kind wilde ook een slokje, maar bedacht zich op het laatste moment dat hij niet van mineraalwater houdt want âdoet mijn mondje auâ ![]()
![]()
Hier noemt hij het âpittig waterâ maar hij vindt het wel lekker tegenwoordig ![]()
Haha ja hier heet het âgek waterâ!
Mijn dochter haar knuffel heet Ade en de baby in mijn buik noemt ze Bolibiko.
Haar pop heet Popopo
Tweede naam Bolibiko staat vast dus
Haha als die regel opgaat zitten we hier straks met Poeptijger als tweede naam ![]()
Haha schattig, afgeleid van Bollebuik?
Winnie de pooh heet: âpoeperepoehâ
âOma heeft een slabbetje omâ(sjaal)
âOpa doet veel kauwenâ (is verkouden)
Kiwi=âkwielieâ