Er reed net een dhl busje voorbij en mijn dochter riep: kijk Mama, een brievenbusauto š„¹š¤£
Niet helemaal een uitspraak maar meer een situatie.
Ik was gister op weg naar buiten om te gaan hardlopen, maar ik werd even onderbroken.
Mijn nichtje van bijna 4 zei namelijk āā Zal ik jou laten zien hoe je moet lopen als een prinses? āā
En ze liet daarop volgend dan expliciet zien hoe je van de trap af moest lopen als een prinses.
Die trap moest ik er wel even bijdenken. Vervolgens heb ik zelf ook nog een paar lesjes gehad, je moest voornamelijk je rokje wat gespreid vasthouden, maar in mijn situatie deed ik het even met mān sportbroekje en vervolgens moest ik op de denkbeeldige balk lopen.
Ik vond het enig. Nu kan ik als prinses door het leven
Als mn man en ik een āluxeā toetje eten zoals tiramisu/pannacotta/chocolademousse en de kinderen ook willen maar we geen zin hebben om te delen zeggen we dat er alcohol in zit. (De kinderen eten dan zelf ook een ijsje oid dus ze zijn niet zielig.) Nu waren we laatst een ijsje aan het eten en toen zei mn kind op een vol terras van de ijssalon āMag ik proeven? Of hebben jullie zoals altijd weer iets met alcohol?ā
Dit is wel echt een leugen die ik ga overnemen ahha
Na het hardlopen haalde ik direct mān dochter uit bed. Ze snuffelt aan me en zegt āmama, je ruikt naar dierentuinā
Wij gaan op vakantie naar een natuur gebied waar ook beren leven. Dus we waren aan het opzoeken wat we moeten doen als we een beer zouden tegen komen. Mijn kind (5) āik hoop dat we niet aangevallen worden anders moet ik opnieuw geboren worden en daar heb ik geen zin inā.
Mijn kinderen eten vegetarisch en zijn Australisch, maar dat schept nog wel eens verwarring.
āIk eet geen kip want ik ben Australischā
hahaha
mijn neefje was toen hij klein was āmongolierā ipv ābourgondierā
Woorden van mān zoon (3,5) afgelopen tijd:
Parkeerplaats Kampeerplaats
Waterpistool Waterbidon
Domino Dominon
Brandnetels Brandstekels
Mijn kind van 1,5 die regelmatig āoh jazeker!ā en āhoppakeeee!ā zegt
Mijn kind trekt als ie naar bed gaat altijd een piano aan
Mijn zoon van 2.5 is geobsedeerd door dinoās en kent veel verschillende soorten, maar wel met zijn eigen creatieve naam.
Brachiosaurus is dagdinosaurus
Tyrannosaurus Rex is Dinonosaurus rex
Haha heerlijk
Hier zei kind al een hele tijd āoppelepop!ā en dat is nu getransformeerd in āoppelepoppieā
(Edit: opperdepop dus)
Haha ja hier ook, stegosaurus is stekelsausje š„¹
Mijn kind doet op school altijd een āstartattikiviteitā.
Mijn kind zegt āpoffieā in plaats van koffie en ik wil dat ze het nooit anders gaat zeggen
Mijn dochter van 1,5 zegt krokoko ipv krokodil š„¹š
Bij ons is het ākossieā, ik houd er zo van als ze dat zegt.
Jaaa die lieve kleine versprekingen zijn het allerliefste. Mijn zoontje zegt altijd bortol, ipv wortel.
Mijn dochter (3,5) is āverhoestenā ipv verkouden