Hahaha hier heet zijn pop TIM ![]()
Hier een Barbie die Freggel heet ![]()
Ik dronk een glas spa rood en mijn kind wilde ook een slokje, maar bedacht zich op het laatste moment dat hij niet van mineraalwater houdt want âdoet mijn mondje auâ ![]()
![]()
Hier noemt hij het âpittig waterâ maar hij vindt het wel lekker tegenwoordig ![]()
Haha ja hier heet het âgek waterâ!
Mijn dochter haar knuffel heet Ade en de baby in mijn buik noemt ze Bolibiko.
Haar pop heet Popopo
Tweede naam Bolibiko staat vast dus
Haha als die regel opgaat zitten we hier straks met Poeptijger als tweede naam ![]()
Haha schattig, afgeleid van Bollebuik?
Winnie de pooh heet: âpoeperepoehâ
âOma heeft een slabbetje omâ(sjaal)
âOpa doet veel kauwenâ (is verkouden)
Kiwi=âkwielieâ
Mijn kind vroeg eergister tijdens het uit. Eten om een foezie thee. Fuze tea dus ![]()
Ennover knuffels met namen, hij heeft er een met de naam: rambam boelie
Ik heb echt geen idee waar de naam vandaan komt haha, maar bollebuik zou nog best eens kunnen!
Dochter heeft het de hele tijd over haar broertje (heeft ze niet en zal ze ook niet krijgen). En telkens als ik vraag hoe broertje heet, zegt ze âweet ik nietâ.
Net aten we pasta en ik ging nog verse basilicum plukken. Ze zei: ik wil geen bawilibum.
Kort daarop: mijn broertje heet bawilikum ![]()
En een tijd later vroeg ik haar weer: hoe heet je broertje ook alweer. Antwoord: sla (ze wist het woord basilicum niet meer) ![]()
Dat is een hondje uit een prentenboekje! Hier heet een hondenknuffel ook zo
Mijn peuter vraagt steeds om ijsberen in zijn water. En ik kan hem echt niet verbeteren, het is zo schattig. Dus nu heten ijsblokjes ijsberen.
Wij zijn op vakantie in Tunesië, dus ik had verteld dat sommige vrouwen een hoofddoek dragen en dat er een ander geloof is ect. Zegt kind net heel droog, mama het geloof van die mevrouwen is toch Aladdin he?
Iemand die we kennen is binnenkort jarig en ik vroeg aan dochter: âwil je een tekening voor haar maken?â Ja dat wilde ze wel. Ik zei: âmooi dan sturen we die straks op, hier heb je een blad papier en je kleurtjes.â En dochter zo: âMama, ik heb nog een blobje nodig.â Ik zo: ![]()
âOm het in te doen zodat het in de brievenbus kan.â Ze bedoelde dus een envelopje đ„č
Bij ons in de buurt in het bos heb je Schotse Hooglanders. Mijn zoon was vergeten hoe ze heetten, en noemde ze Hoge Hollanders ![]()
We hebben een buurjongetje dat weinig Nederlands praat en vooral Engels. Mijn kind(5) is er van overtuigd dat hij heel goed Engels praat, dus dat levert sowieso al veel grappige zinnen op vanuit hem. Hij was gisteren aan het spelen met het buurjongetje en die wilde graag met hem fietsen, dus vroeg aan mijn kind âdo you want to cycle with meâ. Mijn kind knikt uitgebreid ja en gaat op de grond zoeken. Ik vraag wat hij aan het doen is âwe zijn aan het recyclen mamaâ.
Vandaag had mijn zoontje 10 minuten lang een betoog over âzijn zusjeâ (die gaat ie ook nooit krijgen). Mijn zusje mag dit, mijn zusje mag dat. Dus ik vraag: en hoe heet je zusje dan?.. Vanger!
Niet Vanger âachternaam papaâ of Vanger âachternaam mamaâ maar gewoon Vanger.
Oke is goed, kind.
Mijn kind zegt âhelibobterâ en het klinkt zo schattig ![]()
![]()