Hahahaha
Ik was met mn zoontje schoentjes kopen. Terwijl ik betaalde stond verder in de winkel te kijken bij speelgoed. Ik zei tegen de verkoopster dat hij ze gelijk wilde, dus na het betalen liep ik in de winkel in en deed ze aan. Bij het naar buiten lopen, zwaaide ie naar de verkoopster en riep: doei!! Tot volgende keer! Mama heeft niet betalen!!â
Mijn schoonmoeder was aan het oppassen op mijn zoontje van net twee en er viel iets op de grond. Schoonmoeder: oh oh dat is gevallen
Zoon: lekker voor je!
Mijn kind groeit tweetalig op en ze heeft soms zulke lieve gedachtensprongen. Zo vertelde me dat een springkussen in het Duits een âLuftmatratzeâ is (klopt niet, maar heel letterlijk vertaald). Ze wil ook graag haar oma âoproepenâ (= bellen).
Mijn dochter zit net twee dagen in groep 3. Ze moest haar jas ophangen, maar het lukt niet. Hoor ik vanuit de gang: âik kan letterlijk het lusje niet vinden, broâ. Weg kleuter.
Dit is hier ook aan de gang sinds een aantal maanden. Alle zinnen worden geëindigd met bruh? Oke dan hahhaha
Niet perse een uitspraak maar zodra er iets valt zegt ons kind (iets ouder dan 1,5 jaar) âohohâ.
Gisteren in de supermarkt liet iemand een pot augurken vallen. Kind doet eerst zijn handen voor zijn mond en zegt daarna keihard âOHOHâ terwijl hij er naar wijst ![]()
Gister vroeg een kind op mijn werk (6) waarom ik eigenlijk geen kinderen heb. Ik vertelde dat een baby best veel verantwoordelijkheid is, de baby moet eten, slapen, verschonen. Dat je daar veel mee bezig bent en dat je ook heel veel moet kopen voor de baby en dat ik daar nu nog niet klaar voor was. Toen zei ze: Oooooooh! Dus je hebt gewoon nog niet alle boodschappen in huis. Dan snap ik het wel
Mijn kind (4jr) zegt âhoeranjeâ ipv âoranjeâ
Mijn kind (3) zegt tot de maan en trut ipv tot de maan en terug hahaha
dit ga ik vanaf nu precies zo zeggen als iemand naar mân kinderwens vraagt ![]()
Haha ja zo leuk die van mij zegt bij alles wat valt heel dramatisch âoh neeeeeeâ đ«
Die van mij zegt dan âooooh jeetje, sjongejongeâ ![]()
Ik vind het zo leuk hoe mijn dochter (7) altijd aandachtig en kritisch naar songteksten luistert.
Ik luister nu Claude - Je Tâaime en ze valt over âik ken mezelf omdat jij me kentâ
. Ik hoor ineens heel verontwaardigd âmaar je moet toch altijd jezelf kennen, ook als iemand anders je niet kentâ.
Je hebt helemaal gelijk meid ![]()
Ik zag deze op insta voorbij komen:
Kind (4): Papa ik moet even iets zeggen
Vader: Nou vertel
Kind: Afbakbroodjes zijn het beste wat jij kunt koken!
Een heel gesprek over een discman vanochtend in de auto. Wat dat is, en wĂ Ă rom dan?
Nouja vroeger hadden we geen spotify
Vroeger hadden we geen telefoon met schermpje en internet
âMaar mama⊠hoe betaalden jouw ouders dan voor eten enzo? Als dat niet met je telefoon kan?!â
Mijn kinderen hebben dus geen actieve herinnering aan het bestaan van een pinpas
?!
Dat kan ook wel want ik denk dat wij beide al zoân 6jr 99% met de bankpas op de telefoon betalen. Dus dat hij dat nooit echt ziet? Maar ⊠raar besef wel ![]()
Als wij thuis winkeltje spelen moet ik ook altijd met mân telefoon betalen ![]()
Haha ik vind dit wel mooi. Mijn kind heeft een stereo op zijn kamer staan waar hij mijn CDs en casettebandjes van vroeger mee afspeelt, dat is weer het andere uiterste ![]()
Ja of horloge!
Weet nog dat we ergens waren en dochter was 2.5ofzo en echt helemaal over de toeren want ze wilde een ijsje. En kreeg ze niet.
Mân man zei: daarbij ik heb geen eens geld mee, dus het kĂ n niet eens.
Zoon heel droog: je hebt je horloge toch gewoon om. ![]()
Kind zei opweg naar huis van school. âIk heb vandaag iemand geholpenâ. Ik helemaal trots âwat goed zeg, wat heb je gedaanâ. Kind âja pietje vroeg hoe hij zijn billen moest afvegen want hij kon het niet zelfâ. ⊠stilte⊠dus ik vraag hem of hij de billen van dat kindje heeft afgeveegd.
Hij: ânee ik heb de deur voor hem dicht gedaanâ.