Grappige uitspraken van kinderen

Gister vroeg een kind op mijn werk (6) waarom ik eigenlijk geen kinderen heb. Ik vertelde dat een baby best veel verantwoordelijkheid is, de baby moet eten, slapen, verschonen. Dat je daar veel mee bezig bent en dat je ook heel veel moet kopen voor de baby en dat ik daar nu nog niet klaar voor was. Toen zei ze: Oooooooh! Dus je hebt gewoon nog niet alle boodschappen in huis. Dan snap ik het wel

41 likes

Mijn kind (4jr) zegt ‘hoeranje’ ipv ‘oranje’

13 likes

Mijn kind (3) zegt tot de maan en trut ipv tot de maan en terug hahaha

23 likes

dit ga ik vanaf nu precies zo zeggen als iemand naar m’n kinderwens vraagt :joy:

3 likes

Haha ja zo leuk die van mij zegt bij alles wat valt heel dramatisch “oh neeeeee” đŸ« 

3 likes

Die van mij zegt dan “ooooh jeetje, sjongejonge” :joy:

5 likes

Ik vind het zo leuk hoe mijn dochter (7) altijd aandachtig en kritisch naar songteksten luistert.
Ik luister nu Claude - Je T’aime en ze valt over “ik ken mezelf omdat jij me kent” :joy:. Ik hoor ineens heel verontwaardigd “maar je moet toch altijd jezelf kennen, ook als iemand anders je niet kent”.
Je hebt helemaal gelijk meid :heart_eyes:

22 likes

Ik zag deze op insta voorbij komen:

Kind (4): Papa ik moet even iets zeggen
Vader: Nou vertel
Kind: Afbakbroodjes zijn het beste wat jij kunt koken!

17 likes

Een heel gesprek over een discman vanochtend in de auto. Wat dat is, en wĂ Ă rom dan?
Nouja vroeger hadden we geen spotify
Vroeger hadden we geen telefoon met schermpje en internet
“Maar mama
 hoe betaalden jouw ouders dan voor eten enzo? Als dat niet met je telefoon kan?!”

Mijn kinderen hebben dus geen actieve herinnering aan het bestaan van een pinpas :rofl:?!
Dat kan ook wel want ik denk dat wij beide al zo’n 6jr 99% met de bankpas op de telefoon betalen. Dus dat hij dat nooit echt ziet? Maar 
 raar besef wel :exploding_head:

13 likes

Als wij thuis winkeltje spelen moet ik ook altijd met m’n telefoon betalen :joy:

2 likes

Haha ik vind dit wel mooi. Mijn kind heeft een stereo op zijn kamer staan waar hij mijn CDs en casettebandjes van vroeger mee afspeelt, dat is weer het andere uiterste :joy:

5 likes

Ja of horloge!
Weet nog dat we ergens waren en dochter was 2.5ofzo en echt helemaal over de toeren want ze wilde een ijsje. En kreeg ze niet.
M’n man zei: daarbij ik heb geen eens geld mee, dus het kàn niet eens.

Zoon heel droog: je hebt je horloge toch gewoon om. :sweat_smile:

4 likes

Kind zei opweg naar huis van school. ‘Ik heb vandaag iemand geholpen’. Ik helemaal trots ‘wat goed zeg, wat heb je gedaan’. Kind ‘ja pietje vroeg hoe hij zijn billen moest afvegen want hij kon het niet zelf’. 
 stilte
 dus ik vraag hem of hij de billen van dat kindje heeft afgeveegd.
Hij: ‘nee ik heb de deur voor hem dicht gedaan’.

17 likes

Maar
wie heeft nu de billen van pietje afgeveegd? :joy:

1 like

Ik denk niemand haha, ik zal het hem vanmiddag vragen.

Mijn nichtje van 4 vandaag

‘Waarom is opa jouw papa? Is dat soms omdat hij je lief vindt?’ đŸ„č❀

12 likes

We speelden vandaag doktertje.

“Mama, jij bent ziek!”
Oké, wat heb ik dan?
“Kanker”
:skull:

16 likes

Wel een lange behandeling waarbij je wellicht langere tijd mag blijven liggen. Chemo indruppelen duurt wel even toch :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

2 likes

Geen turbokanker? :rofl:

4 likes

Mijn dochtertje van mijn 4 vroeg in de auto naar huis zo net: “En jij mamaa? Heb jij ook een leuke dag gehad?” đŸ„č

Met zon mega lief en geinteresseerd stemmetje. +100 punten voor de opvoeding. Ik smelt haha, ze gaat gewoon bijna naar de basisschool en ik ben zo trots!
(Daarna btw ook nog een enorme woede aanval met in bad gaan maar ach
)

29 likes