Hahaha doet me denken aan dat m’n zus was geslaagd en mn nichtje zei “door wie is zij geslaagd??” (Geslagen dus)
Ik zei tegen mijn dochter (5 jaar) dat ze niet boos moest worden op haar broertje (bijna 3) omdat hij bepaalde moeilijke woorden nog niet goed uit kan spreken.
Zij: “Oké prima ik hoor je wel als je ook 5 jaar bent en als je wel normaal kan praten.”
Mijn peuter zegt altijd ‘tolifoon’ ipv telefoon en ik ben nu al bang voor het moment dat hij het goed zegt. ![]()
We waren met de hele familie bij elkaar. Ons nichtje van 3 zat nogal in een mama-fase en riep dus ook continu om mama. Op een gegeven moment was mijn dochter (toen 6) het zat en zei met een goede eyeroll erbij: J, je moeder is niet zó belangrijk in je leven.
Ik ging muziek luisteren met mijn kinderen. Zegt mijn zoon (4 jaar): ik wil graag Gordon.
Ik:??? Nouja okee dan. Is het dit liedje? (Kon ik maar even bij je zijn)
Nee dat was het niet… ik begreep ook niet hoe hij hierbij komt want we luisteren nooit Gordon.
Dus ik kijk wat spotify mij voorstelt, en toen herkende hij een logo: ja die mama die!
Was dus Golden (van kpop demon hunters oid). Dat luisteren ze wel eens bij de bso of in de klas.
Aaaah ik plaste al bijna in mijn broek van het lachen want ik vond Gordon al een heel bijzondere keuze van een 4-jarige ![]()
Hahahah ik zie nu een 4jarige voor me ‘kon ik maar even bij je zijn’ zingen ![]()
Oh, mijn kind vraagt ook al een tijdje om ‘Gordon’ en ik had geen idee wat ze bedoelde. Grote kans dat dit het dan is, dus namens mijn dochter: bedankt!
Hahaha ik ga stuk om de Gordon kleuters ![]()
Ik was vanmiddag met mijn oudste Animal Crossing aan het spelen.
Ik: ik wil eigenlijk wel nieuwe bewoners. Vind deze niet meer zo leuk.
Dochter: neeee
Ik: waarom niet? Ik wil nieuwe leukere bewoners hebben.
Dochter: ik wil ook een nieuwe leukere moeder maar dat kan toch ook niet?
Ouch! Ze zei het ook zo droog ![]()