Grappige uitspraken van kinderen

Hahahs, ja de mijne heeft dat met “snap je” :joy: Dus nu achter elke zin: Snap je? :rofl:

4 likes

Haha ja we hebben hier ook al een fase met ‘denk ik’ achter de rug :face_with_hand_over_mouth: ‘mama dat is wel een beetje grappig denk ik’ Zo cute ook :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Hier is het “solgens mij” (volgens mij). Zo lief. “Solgens mij gaat het straks sneeuwen!”

2 likes

M’n zoon van 4 zegt niet zoveel meer “foute” woorden als vroeger, maar nog wel pasghetti ipv spaghetti. Wil hem ook niet verbeteren hahaha 🥹

8 likes

Mijn dochter wil elke dag samen dansen op het liedje “hoofd schouders iedereen iedereen”

15 likes

Onze kater kwam met een vogeltje in zn bek voorbij lopen

Ik ‘Het vogeltje is dood en nu gaat de poes hem opeten’
Peuter ‘Ja. En als de poes dood gaat gaan wij hem opeten’

31 likes

Pragmatisch kind wel

Wij hadden laatst de uitvaart van mijn oma en mijn dochter wilde heel graag “dag sinterklaasje dag dag” zingen in de kerk.

15 likes

Gisteren tijdens het eten:
Mama mijn buikje zit echt vol.
Oke prima je hebt heel goed gegeten.
Ja oke mama maar zie je hier mijn keel? Daar is nog plek voor blauwe bessen!

6 likes

Dochter ‘leest’ voor. ‘De boze koningin wilde het meisje dood hebben. Toen kwam de jager en zei: zal ik ze voor je dood maken?’ :sweat_smile::rofl:
En toen het volgende verhaal: en toen riep scheetje ’ laat je haar naar beneden’ en het scheetje klom naar boven. Rapunzel zei: poeh het stinkt hier’ :rofl::rofl::rofl:

3 likes

Mijn man zit op z’n telefoon te kijken en zegt hee Robert Jensen is overleden.
Mijn zoon: wie is dat?
Ik: iemand die vaak op tv kwam
Mijn zoon: oh gelukkig zijn buurman en buurman nog niet dood.

26 likes

Mijn 4 jarige zei telkens Ome Kat, mam! Hij zei Ome kat!
Ik dacht wat bedoeld ze nou…

Oh my God.

12 likes

Hij: “Ik ben vier.” Ik: “ik was ook ooit vier.” Hij: “Waren er toen dino’s?”

31 likes

Hahaha heerlijk!

Mijn nichtje vroeg ooit aan mijn moeder of er al bestek bestond toen mijn moeder klein was :rofl:

5 likes

Haha leuk joh kids. Mijn dochter van 6 gisteren in de badkamer tegen mij: ’ Mama, waarom heb jij zó veel rimpels in je voorhoofd?’ En bedankt.:smiling_face_with_tear: Ik vind het zelf juist reuze meevallen haha.

3 likes

Oh man ja of kleuren tv :sob:

1 like

Haha ja mijn oudste zei eergisteren ook toen hij me onder de douche zag staan ‘mama heeft een heeeeeeele dikke buik’.
Gelukkig weet ik dat we vlak daarvoor foto’s hadden teruggekeken van toen ik vorig jaar zwanger was en hij het daarover had (verleden tijd is nog niet zijn sterkste kant) maar ik dacht wel ff eehhhh

Mijn lievelingswoorden van mijn peuter zijn op dit moment “klontijsje” (ijsklontje) en “codestreepjes” (streepjescode) :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Hahahaha nou, die van mij zei laatst ook: Mamaaa het lijkt alsof de baby nog in je buik zit :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::skull::skull::skull::sob:

1 like

Haha, die van mij toen ik zei dat ik nog niet klaar was met eten. ‘Maar je buik is al helemaal rond!’

1 like