Haar/ kapsel topic #2

ja die gingen er bij mij inderdaad ook gewoon uit, arctic fox idem. ik heb paars en roze daarvan gehad en die roze vervaagde ook heel mooi tot het gewoon weg was, paars werd lelijk grijzig en daar heb ik uiteindelijk bruin overheen gegooid

1 like

Een tip van mij: niet gebruiken haha!
Dit ben ik. Rossig van mijzelf en dacht dat het een goed idee was. Na drie maanden was het er nog niet helemaal uit en vooral heel lelijk vervaagd.

2 likes

maar in eerste instantie zag het er wel leuk uit haha! Je hebt mij destijds wel echt behoed voor een slechte haar periode haha want ik wilde dat kleurmasker ook nog uit proberen

3 likes

Thanks! Heb een mini besteld om te testen, samen met een leave in spray van shea moisture. Hopelijk weer zacht en glad woensdag haha!

1 like

Ik ben k18 fan, maakt echt bizar veel verschil bij mij. De prijs is wel een énorm minpunt

6 likes

Weet iemand een goed alternatief voor de gembershampoo van The Body Shop?

Ze staan op het randje van een faillissement en de webwinkel is ook al dicht.

Deze shampoo werkte heel fijn voor mijn hoofdhuid. Voorraadje inslaan kan, maar ik heb geen oneindige opslagruimte, dus liever een shampoo die net zo fijn werkt van een merk dat wel goed verkrijgbaar blijft.

3 likes

Oh shit zeg. Naar dat alternatief ben ik nu dan ook op zoek.

6 likes

neeee echt? Ik zou het wel erg vinden als ze zouden sluiten

1 like

Dit meen je niet, ik gebruik sinds een paar maanden die gembershampoo en ben er ongelofelijk blij mee, heeft mijn hoofdhuidproblemen waar ik jaren mee tobde verholpen. Zou het echt erg vinden als ze sluiten!!

5 likes

O wat jammer :frowning:

1 like

Oh no, niet The Body Shop…

1 like

Ik heb nu toevallig deze shampoo

Daar zit wel iets van gember extract in. Ik vind het zelf wel lekker, maar ik heb nooit de gembershampoo van the body shop geprobeerd. Dus ik weet niet of het heel vergelijkbaar is. Wellicht het proberen waard als de ingrediënten enigszins vergelijkbaar zijn.

2 likes

@KipTokTok In het verlengde daarvan, misschien de ginger shampoobar van HappySoaps als die dezelfde ingrediënten ongeveer heeft?

1 like

Happy soaps? Ginger bar.

1 like

Ik heb laatst zon scalp massager gekocht om verzendkosten te vermijden maar ik vind het echt chill bij t wassen. Tis veel zachter als ik mn shampoo uitwas.

6 likes

Ik heb het ingrediëntenlijstje van de gembershampoo gegoogled en ik kwam toen op deze: https://lote.life/product/ginger-anti-dandruff-shampoo/
Als TBS echt sluit ga ik die proberen!

2 likes

Net op Madrid airport de laatste gembershampoo meegetjapt

3 likes

Nee bij mij helemaal niet, maar ik heb wel heel fijn stijl haar dus als je krullen hebt is t misschien lastiger. Ik weet niet precies welke ik heb, gewoon zon basic ding met siliconen punten.

2 likes

Ja ik ben er ook heel blij mee! Heb al een tijdje veel meer babyhaar en ik heb het idee dat die haargroei ook door die borstel komt.

2 likes

Ik zag vandaag een shampoobar van Etos met Gember. Geen idee of het wat is maar moest meteen aan je vraag denken.