Misschien eerst het rollen maar proberen voor ik me aan minoxidil waag.
Ik heb gelukkig geen last van krokantheid haha. Ik wissel hem nu af met het serum van the ordinary
Ja ik heb jarenlang de CG-methode gebruikt.
Ik hoopte tegen beter weten in dat iemand zou zeggen, je moet deze shampoo gebruiken en dan bam, je krullen zijn terug! haha maar ik weet dat je gelijk hebt en dat ik mān haar gewoon liefde en geduld moet geven. Eens kijken wanneer en of ik er klaar voor ben om met raar haar rond te gaan lopen.
Heeft iemand al de Dyson airstrait gekocht? Ben er toch wel heel benieuwd naar haha. Ik kan hem tot 4 februari als Bijenkorf member al kopen, dus ik gok dat hij na deze datum overal wordt gelanceerd.
Ik kan hem nu ook kopen via Dyson member en wil hem zo graag. Alleen 500 euro!!! Ik had verwacht rond de 400 want de opties zijn minder dan de airwrap en vind 500 toch wel veel geld. Ik betaal mijn eigen risico bij de zorgverzekering in delen en maak dit bijna nooit op. Dit krijf ik in april uitgekeerd dus misschien ga ik hem dan kopen
O wow, had de prijs nog geeneens gezien! Eigenlijk hadden ze dit ook best als extra opzetstuk voor de airwrap kunnen uitbrengen lijkt me, maarja Dyson denkt
Wellaflex! Beetje bloemig en fruitig en best fris. Niet zo typisch muffig haarlakkig (zoals Elnett, bah).
Dit is echt een hele fijne mousse:
Wel steeds moeilijker aan te komen jammer genoeg. De Keratine van Syoss is ook erg fijn!
Nog even als reactie op mijn eigen struggle bericht, ik heb nav jullie tips droogshampoo gekocht wat ik nu snachts indoe en dan specifiek deze:
https://www.etos.nl/producten/batiste-overnight-deep-cleanse-droogshampoo-200-ml-120620984.html
Tot nu ben ik hier echt tevreden over, het geeft niet dat āstuggeā gevoel en sochtends voelt het toch wel schoner en doe ik nu 1 dag langer met mijn haar.
Iemand een goede stijltang aanbeveling? altijd een remington gehad maar stuk gegaan⦠kocht de opvolger ervan remington shine maar dat ding is helemaal ruk. kan wel 10x over een pluk gaan en blijft er nog slag in. Ik heb flinke krullen van mijzelf
Ook naar de chiās gekeken die heb ik hiervoor gehad. Maar las dat ze ze niet meer maken zoals vroeger en het 10x niks is.
vandaar de remington want had goede reviews bij bol⦠maar niet dusā¦
Huh de remington shine heb ik nu een half jaartje, maakt mijn dikke en flink krullende bos haar echt heel glad en stijl, tot de volgende wasbeurt. Ook op de laagste temperatuur, terwijl die van Chi niks bij me deed. De dyson stijltang heb ik ook getest die werkte net zo goed als de remington maar zwaarder en enorm veel duurder. Denk dat je een kapotte hebt?
de steampod of de babyliss pro lijn. Bij flinke krullen zou ik het haar eerst met de haardroger steill drogen en in dit in secties doen. Zo vermijd je te veel met je stijltang te moeten werken en voorkom je heat damage.
Kan iemand me misschien helpen, ben op zoek naar de 2 fotoās van de ingrediĆ«nten van Mielle haarolie. Ben in Engeland en dacht eens even op zoek gaan. Zag de link naar een site die de oude formule gebruikten maar die kan natuurlijk aangepast zijn op hun site.
Oh ja moet er wel bij zeggen dat ik dat ook doe, in delen alles met een ronde fohnborstel (omdat ik dit nu gewend ben, niet per se een reden voor de ronde borstel) drogen en dan pas op compleet droog haar stijlen.
Ik ben wel heel blij met de tymo, al moet je er wel rekening mee houden dat er ātandjesā aan zitten (dus hij kamt je haar door, als ik het zo goed uit leg )
ja ik lees dus ook alleen maar goede reviews⦠misschien is de plaat nog te nieuw en moet die nog beetje inslijten? hahaha
Steampod! Veel minder haarschade ook.
Hij staat tussen 1 van deze reviews, reviews 26-30 en de poster heet Sammy00
Dankjewel! Helaas dus niet de oude versie hier gezien. 1e ingrediƫnt is al anders.
Ik vraag me ook echt af of de nieuwe formule van Mielle nu echt minder werkt, of dat 1 iemand dat ooit heeft gezegd en nu iedereen dat heeft aangenomen.
Geen idee of het echt minder werkt (heb de nieuwe formule niet geprobeerd), maar de rozemarijn staat wel een stuk lager op de ingredientenlijst.