O wat jammer
Oh no, niet The Body Shopā¦
Ik heb nu toevallig deze shampoo
Daar zit wel iets van gember extract in. Ik vind het zelf wel lekker, maar ik heb nooit de gembershampoo van the body shop geprobeerd. Dus ik weet niet of het heel vergelijkbaar is. Wellicht het proberen waard als de ingrediƫnten enigszins vergelijkbaar zijn.
@KipTokTok In het verlengde daarvan, misschien de ginger shampoobar van HappySoaps als die dezelfde ingrediƫnten ongeveer heeft?
Happy soaps? Ginger bar.
Ik heb laatst zon scalp massager gekocht om verzendkosten te vermijden maar ik vind het echt chill bij t wassen. Tis veel zachter als ik mn shampoo uitwas.
Ik heb het ingrediƫntenlijstje van de gembershampoo gegoogled en ik kwam toen op deze: https://lote.life/product/ginger-anti-dandruff-shampoo/
Als TBS echt sluit ga ik die proberen!
Net op Madrid airport de laatste gembershampoo meegetjapt
Nee bij mij helemaal niet, maar ik heb wel heel fijn stijl haar dus als je krullen hebt is t misschien lastiger. Ik weet niet precies welke ik heb, gewoon zon basic ding met siliconen punten.
Ja ik ben er ook heel blij mee! Heb al een tijdje veel meer babyhaar en ik heb het idee dat die haargroei ook door die borstel komt.
Ik zag vandaag een shampoobar van Etos met Gember. Geen idee of het wat is maar moest meteen aan je vraag denken.
Ja deze is echt helemaal geweldig. Mijn haarscrub was net op bij jouw bericht en heb toen (maand geleden ongeveer) deze gekocht voor 1+1 en ben echt helemaal om. Alles wat jij al zei, mega schoon en zacht haar, ook een mooie glans. Deed het niet perse voor de jeuk maar gebruik een scrub steeds om een wasbeurt zegmaar om evt buildup goed schoon te krijgen, en echt topspul dit.
Je hoeft er dus blijkbaar ook geen shampoo en andere dingen bij te gebruiken en dat snap ik helemaal!
Love deze review
Maar ik heb net mijn haar gewassen en dacht ook echt weer āwat een top spul ditā. Volgens mij nu weer in de aanbieding!!
Ik heb deze ook gekocht nav hier, heb wel een gevoelige hoofdhuid. Dus nog niet aangedurfd te gebruiken, maar dit klinkt wel heel positief allemaal
Tjappen betekent eten dus hoop dat het lekker was
hahahahahaha
Online uitverkocht jullie hadden me net overtuigd.
Ik ben wel heel benieuwd naar jouw ervaring als je het aangedurft hebt. Hier ook een hele gevoelige hoofdhuid + psoriasis, ik durf het ook nog niet aan. Het ging bij mij met Resdan een tijdje beter maar ook dat werkt niet meer.
Kruidvat heeft producten vaak in de actie, dus volgende week vast weer haha! Of vandaag even naar een winkel, hun acties lopen altijd tot dinsdag dacht ik
Ik zie geen actie op de site nu, jij wel?