Ik heb afgelopen zomer voor het eerst een balayage laten zetten voornamelijk omdat mijn haar zodanig donker is dat je weinig dimensie/textuur van mijn haar ziet en ik vond het heel mooi dat ik dat opeens wel had, maar aan de andere kant vind ik mijn haar mooier of sprekender bij mij staan wanneer het heel donker is? Omdat ik toch wel wat contrast heb wbt mijn huidskleur en haarkleur.
Vind de balayage kleur wel echt heel mooi geworden, had om een neutral honey beige gevraagd en we waren samen op een soort mushroom beige uitgekomen. Misschien niet echt een heel goed antwoord maar eigenlijk weet ik het ook niet zo goed, het duurt ook wel een paar sessies voordat mijn haar zodanig lichter is geworden dat mijn kapper er ook wat meer mee kan dus ben nu aan het twijfelen of ik dat het geld waard vind. Ken je @oliviahuynhhair op Instagram? Meesten op dat profiel hebben een soortgelijk kapsel maar bijna al haar cliënten zijn Aziatisch en je kan daar best veel genuanceerde verschillen in hun balayage zien. Heb daar zelf iig best wat inspiratie uit gehaald!