L’Oréal Bond repair nu 50% korting bij Kruidvat. Ik heb hier al zo’n fijn resultaat mee behaald. Deze zomer mijn haar echt verpest met chloor / highlights/ nat borstelen / nat slapen en het ziet er nu al zoveel beter uit.
Haha oeff ik denk niet dat er heel veel DIY oplossingen zijn, behalve nog een keer eroverheen. Omdat je het niet bleekt zal het met schade wel meevallen. Maar je moet haarverf echt dik aanbrengen en ook heel secuur! Anders krijg je idd dat het niet overal dekt. Weet niet hoelang je haar is maar volgens mij met langer dan schouderlengte heb je al twee pakjes nodig om het goed dekkend te krijgen
Ik heb de hele lijn nu gekocht. Eerst had ik alleen de shampoo en conditioner en daar merkte ik al echt een verschil. Nu 2 keer de pre-wash gebruikt en deze is ook heel fijn!
Ja ik had hierboven gepost erover. Bij mij werkt die resistance shampoo zo goed maar is 75 eu per liter, ja dat heb ik gewoon niet, dus ik heb nu voor kerst een cadeaubon gevraagd.
Ja mijn haar is gewoon echt afschuwelijk slap en saai dus ik snap je gekte wel hoor hahaha zou het zo ook doen, maar het is zo duur!!!
Ik ben ook voor de L’Oréal aanbieding gegaan hahaha. Mijn kapper raadde vorige week de redken abc treatment aan maar de bond repair lijn van L’Oréal lijkt een goede dupe. Love het forum daarom.
Ik gebruik nu sinds een tijdje de bond repair (grijze fles) van Kerastase en ik ben er echt extreem blij mee. Mijn haar is duidend minder snel vet (hoef het maar eens per week te wassen), glimt meer, minder jeuk, geen schilfers meer en vooral gezonder haar.
Ik ben nu sinds januari niet meer naar de kapper gegaan omdat ik het lang wil laten groeien, normaal zou ik na 4 maanden wel echt moeten door de gespleten punten, maar die heb ik nu totaal niet meer. Ik gebruik hierbij ook de olie van Kerastase, dus dat helpt natuurlijk ook wel positief mee.
Ik vind het zeker het geld waard, maar koop het wel tijdens aanbiedingen. Wat me wel opvalt is dat ik veel minder product nodig heb in vergelijking met drogisterij shampoo/conditioner. Het is dan inderdaad wel duur, maar het gebruikt veel zuiniger en gaat dus lang mee.
Ik gebruik al jaren eigenlijk alleen maar Kerastase. Momenteel de zwarte lijn (chronologiste) voor droog haar. Ik koop ze altijd wanneer ze ik aanbieding zijn en meestal kost een fles shampoo dan rond 20 euro en de masker rond 35 euro. Het is wel zo dat ik er wel 6 maanden (?) ofzo kan doen. En dat met lang haar.
Ik weet niet of je in de buurt van Hoofddorp woont, maar daar is 24 november nog een L’Oréal sale waar ze van die Kérastase sets verkopen. Heb je meteen shampoo+conditioner voor een goede prijs
En anders online (Haarshop, oid).
Maar dat is toch alleen op uitnodiging? Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Klopt, maar mocht iemand willen dan stuur maar een berichtje want ik heb een inlog!
Heet deze echt bond repair? Kan ‘m niet vinden op google, grijze fles vind ik enkel van de reeks ‘symbiose’. Klinkt wel interessant want gebruik nu de bain divalent reeks maar wissel wel eens graag af
Ik zie dat het helemaal niet van Kerastase is, lol.
Het is redken, deze combi gebruik ik; Redken Acidic Bonding Duo morgen in huis? - €39,50 - Haarspullen.nl
Thanks!
Ja dit wilde ik ook komen tippen, echt topspul voor mijn geblondeerde haar! Er blijkt toch nog leven in te zitten
Holy shit, mijn CHI tang ontplofte net in mijn hand terwijl ik bezig was!
Precies bij mijn oor dus heb er echt nog een piep aan over, maar fuck wat was dat eng. Schrok me rot. Het was een hele harde knal, gelukkig geen vlam of iets. Maar echt een fucking harde knal.
Totaal niks anders gedaan, dus denk dat zijn beste tijd erop zat?? Na 4/5 jaar.
Damn, ben er redelijk goed van af gekomen, wil niet weten hoe het anders had kunnen aflopen als het echt ging branden; zo dicht bij mijn hoofd
Nu maar op zoek naar een nieuwe stijltang.
Ik denk dat ik nu voor een steampod wil gaan.
Holy shit en dat is dan ook nog eens een goed merk, wat eng
Ik zou zeker met Chi contact opnemen, zo gevaarlijk zeker voor een product dat je dicht bij je gezicht gebruikt.
Ja goed idee, ga ik doen. Kan echt niet…
Ik laat het jullie weten!
Ik wil graag de tymo straightener brush kopen (dankzij TikTok) maar zie ze alleen via Amazon. Dan krijg je denk ik een Amerikaanse stekker? Kan je dat hier gebruiken met een reisstekker? Of gaat het dan kapot ivm andere spanning?