Wat voor haartype heb je?
En? Wie gaat de Shark kopen of heeft hem gekocht? ![]()
Ik twijfel heelllll erg, wil m vooral voor die krul wrap dingen kopen maar ik heb heel lang haar (bijna tot billen lang zeg maar) En ik denk dat die opzetstukken sowieso niet geschikt zijn voor lang haar. Heeft iemand met lang haar ervaring met de shark?
Ja en of de slagen/krullen wel enigszins blijven zitten met dit ding. Zovaak heb ik als ik het in vorm föhn dat het dan zo weer uitzakt, en dit zie ik ook veel in de reviews staan. Wil geen 200 euro uitgeven voor stijl plat haar als resultaat, maar daarvoor moet je het toch echt eerst testen ![]()
Iemand met fijn haar die de shark heeft die dit kan toelichten??
Oh en hele specifieke vraag, weet iemand of er een verzegeling op de doos zit (dat je het dus niet kan terugsturen als die verbroken is)? Ik vind het nml wel veel geld voor een ding dat je niet kan testen, maar het is ook ergens weer een hygiene product wat je in je haar gebruiktâŠ
Ik heb hem toen hij net in Nederland was gekocht. Ik heb haar met slag. Ik ben nog steeds heel erg tevreden. Ik gebruik de ronde borstel om mijn haar in model te fohnen. Hij droogt mijn haar snel en brengt het ook snel in model. De kruldingen duren wat langer, maar werken bij mij ook goed. Het zorgt voor een mooie slag. Alle opzetstukken zorgen dat mijn haar mooi gepolijst is. Op droog haar werkt het ook goed.
Als ik echt krullen wil, dan gebruik ik nog wat vaker een andere tang maar dat komt vooral omdat ik daar sneller mee werk.
Ik heb hem, na heel lang nadenken en op mân wishlist te hebben gestaan, nu eindelijk met deze actie gekocht!
Ik laat het jullie weten.
@Falkor dit staat in de mail:
Retourneren kan kosteloos binnen 30 dagen. LET OP: Gezien dit een hygiëne product is, kan het product niet meer geretourneerd worden na het verbreken van de verzegeling.
Was ik al bang voor, dank je wel! Hopelijk bevalt hij jou goed, ben benieuwd naar je review!
Ik heb hem ook en ben ook heel tevreden! Ik gebruik vooral de grote fohnborstel om mijn (dunne futloze) haar meer volume te geven. Mijn haar zit dan lang mooi in model!
Thanks iedereen. Ik heb heel erg dun haar overgehouden vanwege gezondheidsredenen en het oogt daarom zo futloos, dus ik hoop dat ik met de Shark er wat meer kan doen (met goede hitte-bescherming natuurlijk). Heb hem dus ook gekocht. Al vind het spannend dat als het niet bevalt ik met een fohn van 200 euro zit⊠maar goed, laten we het eerst maar eens proberen.
Ik heb de shark sinds maart, mijn review staat nog ergens in dit topic denk ik.
Mijn haar is niet super lang, inmiddels ongeveer bh bandje lengte. Ik denk niet dat een wrap opzetstuk goed werkt op heel lang haar. Sowieso heeft shark volgens mij nog geen opzetstuk voor lang haar, zoals Dyson dat wel heeft. Je moet kleine plukken pakken om het ĂŒberhaupt te laten wrappen zeg maar en ik zie gewoon niet voor me hoe dat zou werken met heel lang haar. Ik denk niet dat dat perse aan de shark ligt, maar dat het met een Dyson ook lastig zou worden.
In het algemeen over de houdbaarheid van de krullen, het wordt gewoon niet zo heet als een krultang bijv dus echt blijvende krullen is volgens mij een utopie. Het zakt gegarandeerd uit, ik vind de uitgezakte krul juist mooi en heb hem daarvoor ook gekocht. @Falkor als je haar bij andere methodes uitzakt zal dat ook gebeuren bij de shark. Er zijn wel heel veel tutorials om je haar te preppen van te voren zodat het in ieder geval een beetje mooi uitzakt haha.
Bedankt voor de reactie! Ik vind uitzakken niet erg, dat valt te verwachten idd maar vooral dat het op gegeven moment helemaal verdwijnt en er niets van krul/slag meer overblijft omdat je het haar ook gladder maakt zeg maar. Maar dat is bij jou dus niet zo?
Mân haar moet niet net gewassen zijn en ik moet het preppen met bijv mouse, dan blijft het uitgezakte goed zitten. Maar ik heb wel sterkte slag van mezelf, krullen afgewisseld met stijle plukken (pluis). Ik weet niet hoe het is voor helemaal stijl haar.
Ik zit even bij te lezen en geen idee of je al iets hebt laten doen, maar ik heb laatst bij jorindel een bayalage laten zetten met mijn steile haar. Voor het eerst geverfd ook en ben er superblij mee. Ik krijg er veel complimenten over en het past heel goed bij mijn natuurlijke kleur en bij mijn huidskleur (ook gele ondertoon maar dan heel bleek).
Dat had ik ook altijd toen ik nog niets in mijn haar deed na het föhnen. Ik maak krullen op schoon haar (80% droog, alleen gewassen met shampoo. Geen conditioner). Eerst op de warme stand en dan nog 5 seconden koud per krul. Daarna doe ik er volumepoeder en haarlak in en dan blijft het de hele dag zitten en heb ik de volgende dag ook nog wat slag in mijn staart.
Ja ik vind het heel lastig haha. Ik denk zelf idd dat mijn eigen haar het mooist gaat zijn, omdat het donkere gewoon meer contrast geeft. Maarja het is maar haar, dus denk dat ik het maar gewoon ga proberen. Geen idee of mijn eigen kapper daar goed in is. Anders gewoon een muts dragen tot het weer lente is denk ik.
Ook wel beetje bang voor structuur van mijn haar. Heb het (behalve een keertje highlights op mijn 16e) nooit geverfd, dus hoop niet dat ik gelijk na de blondeer schaap 3.0 ben (heb al neiging tot pluis).
Mijn haar is juist veel minder pluizig nu, maar ik heb ook op dringend aanraden van de kapper mân hele haarroutine omgegooid. Ze zei heel lief âje haar heeft veel meer potentieel dan ditâ (en bedoelde eigenlijk: this is sad girl)
Wat zouden jullie in korte curtain bangs smeren zodat het goed blijft zitten zoals je het föhnt?
(Elnett haarlak al geprobeert. Matig resultaat. )
Ik twijfelde door de prijs maar doe het niet. Ik spaar voor de airstraight van dyson die in 2024 komt
Wanna share?
Ik doe alleen volumespray voor het föhnen en wat droogshampoo erna. Verder niks, want dat maakt bij mij alleen maar zwaar en dan zakt het juist uit.