Nope! Veel fijner dan poeder ook!
Toen het net uitkwam zijn er hier wel wat ervaringen voorbijgekomen maar ben benieuwd of die mensen nog steeds er tevreden mee zijn⦠heb jij de Shark?
Idee is dat je de haren echt vanaf de hoofdhuid al aanspoort (lol) om rechtop te gaan staan zonder de rest te verzwaren
Nee! Maar ik twijfel wel om hem te kopen
Ik ben ook benieuwd haha!
Ik heb hem ook gekocht toen hij uitkwam, super blij mee nog steeds!
Ik gebruik het meeste gewoon de ānormaleā fohn en de ronde fohnborstel en dan blijft mān haar wel een paar dagen mooi zitten tot ik het weer was. Met een normale fohn die ik ervoor gebruikte was het echt minder mooi, dit polijst het ook dus het zit echt in model. Dat heb je misschien ook wel als je goed bent in fohnen met een borstel erbij hoor maar dit vind ik echt chill.
Die kruldingen heb ik ook wel een paar keer gebruikt maar meestal neem ik daar de tijd niet voor. En ik heb onlangs mn haar net wat korter laten knippen dus ik vermoed dat het nu ook wat beter blijft zitten dan met dat zware haar.
Ik heb nog nooit de dyson variant gebruikt dus geen idee of het vergelijkbaar is maar ik ben er dus zeker over te spreken.
Wel een betere prijs dit ook zeg
Ik heb ām nu een halfjaar en ben er ook nog steeds zo blij mee. Alles blijft goed zitten, ook als ik met al droog haar nog eens denk, laat ik er eens iets van maken, gooi ik 5 minuten de fohnborstel/kruldingen erdoorheen en het zit weer dagen goed.
Wat voor haartype heb je?
Dik en lang met slag wat erg graag pluist
En? Wie gaat de Shark kopen of heeft hem gekocht?
Ik twijfel heelllll erg, wil m vooral voor die krul wrap dingen kopen maar ik heb heel lang haar (bijna tot billen lang zeg maar) En ik denk dat die opzetstukken sowieso niet geschikt zijn voor lang haar. Heeft iemand met lang haar ervaring met de shark?
Ja en of de slagen/krullen wel enigszins blijven zitten met dit ding. Zovaak heb ik als ik het in vorm fƶhn dat het dan zo weer uitzakt, en dit zie ik ook veel in de reviews staan. Wil geen 200 euro uitgeven voor stijl plat haar als resultaat, maar daarvoor moet je het toch echt eerst testen
Iemand met fijn haar die de shark heeft die dit kan toelichten??
Oh en hele specifieke vraag, weet iemand of er een verzegeling op de doos zit (dat je het dus niet kan terugsturen als die verbroken is)? Ik vind het nml wel veel geld voor een ding dat je niet kan testen, maar het is ook ergens weer een hygiene product wat je in je haar gebruiktā¦
Ik heb hem toen hij net in Nederland was gekocht. Ik heb haar met slag. Ik ben nog steeds heel erg tevreden. Ik gebruik de ronde borstel om mijn haar in model te fohnen. Hij droogt mijn haar snel en brengt het ook snel in model. De kruldingen duren wat langer, maar werken bij mij ook goed. Het zorgt voor een mooie slag. Alle opzetstukken zorgen dat mijn haar mooi gepolijst is. Op droog haar werkt het ook goed.
Als ik echt krullen wil, dan gebruik ik nog wat vaker een andere tang maar dat komt vooral omdat ik daar sneller mee werk.
Ik heb hem, na heel lang nadenken en op mān wishlist te hebben gestaan, nu eindelijk met deze actie gekocht!
Ik laat het jullie weten.
@Falkor dit staat in de mail:
Retourneren kan kosteloos binnen 30 dagen. LET OP: Gezien dit een hygiƫne product is, kan het product niet meer geretourneerd worden na het verbreken van de verzegeling.
Was ik al bang voor, dank je wel! Hopelijk bevalt hij jou goed, ben benieuwd naar je review!
Ik heb hem ook en ben ook heel tevreden! Ik gebruik vooral de grote fohnborstel om mijn (dunne futloze) haar meer volume te geven. Mijn haar zit dan lang mooi in model!
Thanks iedereen. Ik heb heel erg dun haar overgehouden vanwege gezondheidsredenen en het oogt daarom zo futloos, dus ik hoop dat ik met de Shark er wat meer kan doen (met goede hitte-bescherming natuurlijk). Heb hem dus ook gekocht. Al vind het spannend dat als het niet bevalt ik met een fohn van 200 euro zit⦠maar goed, laten we het eerst maar eens proberen.
Ik heb de shark sinds maart, mijn review staat nog ergens in dit topic denk ik.
Mijn haar is niet super lang, inmiddels ongeveer bh bandje lengte. Ik denk niet dat een wrap opzetstuk goed werkt op heel lang haar. Sowieso heeft shark volgens mij nog geen opzetstuk voor lang haar, zoals Dyson dat wel heeft. Je moet kleine plukken pakken om het überhaupt te laten wrappen zeg maar en ik zie gewoon niet voor me hoe dat zou werken met heel lang haar. Ik denk niet dat dat perse aan de shark ligt, maar dat het met een Dyson ook lastig zou worden.
In het algemeen over de houdbaarheid van de krullen, het wordt gewoon niet zo heet als een krultang bijv dus echt blijvende krullen is volgens mij een utopie. Het zakt gegarandeerd uit, ik vind de uitgezakte krul juist mooi en heb hem daarvoor ook gekocht. @Falkor als je haar bij andere methodes uitzakt zal dat ook gebeuren bij de shark. Er zijn wel heel veel tutorials om je haar te preppen van te voren zodat het in ieder geval een beetje mooi uitzakt haha.
Bedankt voor de reactie! Ik vind uitzakken niet erg, dat valt te verwachten idd maar vooral dat het op gegeven moment helemaal verdwijnt en er niets van krul/slag meer overblijft omdat je het haar ook gladder maakt zeg maar. Maar dat is bij jou dus niet zo?
Mān haar moet niet net gewassen zijn en ik moet het preppen met bijv mouse, dan blijft het uitgezakte goed zitten. Maar ik heb wel sterkte slag van mezelf, krullen afgewisseld met stijle plukken (pluis). Ik weet niet hoe het is voor helemaal stijl haar.