Dan denk ik dat de Dyson wel wat voor je is! Ik vind mijn haar ook echt een stuk mooier wanneer ik mijn airwrap gebruik, precies voor dat blowout effect. Mijn haar, als ik het goed prep, heeft een kleine slag en dat behoudt 'ie ook wanneer ik 'm gebruik. Als ik een krultang gebruik dan is het de volgende dag uitgezakt en is mijn haar helemaal stijl. Weet niet waarom dat verschil er is, maar het is er in ieder geval!
En is het ondertussen al washday geweest? Hoe bevalt hij je?
Dat is mân haar ook. Eigenlijk net wat meer krul dan slag maar zeker fijn en lang haar. Bij mij werkt de Dyson wel goed. Zowel de krul blijft erin met de airwrap, maar als ik de andere stukken gebruik blijft het ook prima zitten. Je moet wel goede producten gebruiken, ja haar idd 80% droog maken. Goed je haar verdelen. Ik gebruik het maxinaal 2x in de week voor mn volledige haar en tussendoor doe ik de voorste plukken opnieuw föhnen met dat ronde borstel. Mân haar is gezonder dan hiervoor zonder de Dyson.
Ja en ahhhhh ik ben er zo blij mee, nu al! En ik moet het echt nog eigen maken hoor, even de juiste manier in de vingers krijgen. Maar heb al dagen een soort blow out effect in mân haar. Moet ik ook zeggen dat ik best dik en volumineus haar heb en alles (bijv. krul) altijd heel lang in mân haar blijft zitten. Ik was mân haren ook maar 1 keer per week.
Weet niet hoe het is met steil steil haar.
Kan me helemaal vinden in wat er hierboven wordt genoemd. Heb mân haren even handdoekdroog gemaakt omdat ik las dat dat het beste effect heeft. Dus niet met kleddernat haar werken, maar handdoekdroog. Vond het best spannend, zoân bedrag aan zoân haartool, maar hier ga ik zo veel plezier mee hebben.
Als ik hem deze week weer voor de tweede keer heb gebruikt zal ik weer mân ervaring delen hahah
Enig nadeel vind ik dat die best hard lawaai maakt
Ja ik gebruik hem dus altijd met mân oortjes in met een muziekje of podcast op en noise cancelling aan haha.
Even een vraagje over de steampod⊠is die ook geschikt om waves mee te maken? Net zoals met een stijltang.
Ja dat zou wel moeten kunnen. Maar bij mij zakt het wel uit. Misschien met de juiste stylingproducten dat dat wel lukt. Ben wel super blij met de steapod, wel echt zân geld waard.
Ik vind het te breed en te log voor echt golven te maken. Maar om te steilen is hij fantastisch
Aah dankjewel! Ja daar was ik al bang voor. Ik zoek iets als een stijltang of krultang maar wat dus minder schadelijk is. Maar dan gaat deze van mijn lijstje want ik stijl eigenlijk nooit, alleen waves.
Ik heb een oude lompe, maar het lijkt erop dat de 4.0 wel geschikt is voor krullen https://www.haarshop.nl/loreal-professionnel-steampod-40-stoomstijltang?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI06TnjriIgwMVk8LVCh2KYwOCEAQYBCABEgJRW_D_BwE
Aah top! Even onthouden dankje!
Even een dyson tip: ik heb laatste het 20 mm opzetstuk gekocht en daarmee blijven mn krullen wel echt langer zitten. Nog steeds niet een hele avond, maar wel een paar uur. Terwijl dat met ze andere opzetstukken 20 min was ofzo.
Ik heb de Shark vandaag binnen gekregen op haarwasdag dus kon meteen aan de slag:
Dit is toen ik net klaar was sorry voor de verdwaalde bh
Dit is 2u later ongeveer na een boodschappentripje
So far so good
Iemand tips voor een föhn? Ja de shark en dyson haha maar bedoel gewoon een classic föhn. Hoeft niets fancy te zijn, paar verschillende hitte en blaas standen is genoeg.
Ik heb gewoon de goedkoopste van de blokker. Topding.
Ik heb deze pas gekocht, bevalt me beter dan de semi-prof die ik daarvoor gekocht had (en dus terug gegaan is)
Ik heb deze ook en ben er ook erg tevreden over!
Bij bol ook âŹ200
Die van bol is volgens mij wel zonder diffuser
Hahahahaha ja en dat voor die prijs!!!