Ja geloof ook wel dat het goedkoper is gemaakt en andere samenstelling, en dat is jammer. Maar of het dan ook helemaal niks meer doet weet ik dus niet.
Vast niet helemaal niks hoor! Heb jij ze allebei gebruikt en merk je verschil?
Nee haha, ik had nog een andere die ik eerst moest opmaken, maar moet wel binnenkort een nieuwe halen. Ging toen ook naar ingrediënten kijken, maar vond het eigenlijk wel stom aangezien ik ook nul bewijs had dat de nieuwe niet ook prima zou kunnen zijn.
Mijn moeder heeft zowel de oude gehad als de nieuwe, de oude werkte en ze had allemaal babyhaartjes gekregen bij de inhammen. De nieuwe is gewoon een fijne olie vindt ze maar zorgt niet voor nieuwe haartjes of houdt de toenmalige haartjes bij. Dus nu heeft ze weer inhammen @Bunnyslippers
Ik merk echt nul verschil. Groetjes van mn babyhaartjes.
Ik wil dit jaar iets anders gaan doen met m’n haar, en zag nu online allemaal colorwash shampoo’s (specifiek die van Celeb Luxery) en het lijkt me oprecht leuk om daar mee te experimenteren omdat er geen verf aan te pas komt. En ik dan eventueel daarna de kleur alsnog zou kunnen verven.
Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, hoe lang blijft zoiets ongeveer zitten?
die coco chanou van youtube heeft die blauwe kleur uit haar haar moeten knippen ik weet niet welk merk dat was, volgens mij die populaire van l’oreal een tijd geleden
Mn haar is de laatste tijd echt droog en een beetje onhandelbaar. Heeft iemand dé tip voor een serum dat het weer helemaal glad en gezellig maakt?
Balmain argan moisturizing elixir is echt top.
Virtue healing oil, lijkt duur €29 voor 20ml maar je hebt echt maar een paar mini druppels nodig dus je doet er super lang mee!
Ik kan me ook nog iemand op het forum hier herinneren die dat rode kleurmasker van andrelon gebruikt had en dat kwam er ook totaal niet meer uit haha.
In mijn ervaring blijft iets met groen in de verf voor altijd zitten, ik heb mijn haar blauw en groen gehad en dat moest ik compleet uit laten groeien. Roze en paarse verf was er vrij snel weer uit (waarna het blauw weer tevoorschijn kwam want daar had ik overheen geevrfd). Dat waren gewoon van die potjes van manic panic.
Ik heb trouwens ook wel eens de hair tints van revolution gebruikt en dat spoelde wel echt uit, maar daar heb ik ook alleen roze en oranje van gebruikt
ja die gingen er bij mij inderdaad ook gewoon uit, arctic fox idem. ik heb paars en roze daarvan gehad en die roze vervaagde ook heel mooi tot het gewoon weg was, paars werd lelijk grijzig en daar heb ik uiteindelijk bruin overheen gegooid
Een tip van mij: niet gebruiken haha!
Dit ben ik. Rossig van mijzelf en dacht dat het een goed idee was. Na drie maanden was het er nog niet helemaal uit en vooral heel lelijk vervaagd.
maar in eerste instantie zag het er wel leuk uit haha! Je hebt mij destijds wel echt behoed voor een slechte haar periode haha want ik wilde dat kleurmasker ook nog uit proberen
Thanks! Heb een mini besteld om te testen, samen met een leave in spray van shea moisture. Hopelijk weer zacht en glad woensdag haha!
Ik ben k18 fan, maakt echt bizar veel verschil bij mij. De prijs is wel een énorm minpunt
Weet iemand een goed alternatief voor de gembershampoo van The Body Shop?
Ze staan op het randje van een faillissement en de webwinkel is ook al dicht.
Deze shampoo werkte heel fijn voor mijn hoofdhuid. Voorraadje inslaan kan, maar ik heb geen oneindige opslagruimte, dus liever een shampoo die net zo fijn werkt van een merk dat wel goed verkrijgbaar blijft.
Oh shit zeg. Naar dat alternatief ben ik nu dan ook op zoek.
neeee echt? Ik zou het wel erg vinden als ze zouden sluiten
Dit meen je niet, ik gebruik sinds een paar maanden die gembershampoo en ben er ongelofelijk blij mee, heeft mijn hoofdhuidproblemen waar ik jaren mee tobde verholpen. Zou het echt erg vinden als ze sluiten!!