Ik heb hem bij douglas besteld vanmorgen
Nee hoor, sta nu in de Kruidvat en staat nog bordje bij. Twijfel of ik 2 van die scrubs meeneem of ook de conditioner ervan probeer
De conditioner is een van de fijnste die ik ooit heb gehad, mân haar wordt er onwijs zacht van. Dus die zou ik zeker meenemen.
Thanks! Actie was trouwens wel afgelopen, maar ze hadden bordje dus niet weggehaald dus alsnog korting gekregen.
Ohhh Kruidvat had acties toch altijd tot dinsdag. Of is maandag een dag zonder actie daar ofzo.
Ik dacht echt altijd dat hun acties uit de folder (als uitzondering op de regel) op dinsdagen begonnen haha! Viel me vroeger altijd op
Ik ga het je laten weten! Wanneer ik het aandurf hehe.
Mijn hoofdhuid is nu juist rustig maar dan denk ik zonde als dit ineens iets triggert
Nee tot en met zondag, dinsdag volgens de folder zodat er op maandag ruimte is om de winkel om te bouwen naar de nieuwe folder en klanten niet om 9 uur voor de deur staan en vragen waarom zie ik actie x niet. Maar alles staat dan al wel in de kassa.
Ohh maar dat geldt toch voor alle winkels/supermarkten en het ombouwen van hun oude en nieuwe acties haha, dat die meteen maandag 09:00 ingaan. slim dat Kruidvat er een dagje tussen heeft om alles om te bouwen, mijn ervaring bij mijn bijbaan was dat we dat ombouwen idd na of tijdens werktijd deden voor de nieuwe week
https://youtube.com/shorts/mkl6IV54c-o?si=w4RSkv7_CtxX0dEH
Misschien is dit nog een tip voor mensen met fijn haar die graag volume willen.
Ik ben bij drie Kruidvats geweest voor deze maar ze hadden hem nergens nu ben ik nog benieuwder na jouw post!
Hebben jullie tips voor mooie haarstijlen om je haar vast te dragen, waarbij het er wel uitziet alsof je je haar âgedaanâ hebt?
Als ik mijn haar was/föhn ziet het er op dag 1 en 2 mooi uit, op dag 3 en 4 draag ik het vast. Nu doe ik het steeds vrij simpel strak naar achteren in een hoge staart. Maar ik wil eens iets anders waarbij je ziet dat er effort in zit, zonder dat het me mega veel tijd kost om dit voor werk te doen.
Ik vlecht vaak een klein stukje in vanaf de voorkant tot in mn staart! Dat kan op verschillende manieren, of bovenop, onder je staart, etc. Soms draai ik het ook in, kan het niet zo goed uitlegen maar je pakt gewoon het ene plukje, volgende er overheen. Dan weer, weer weer tot je bij je staart bent aangekomen. Kost me eigenlijk amper tijd.
Is Kinki kappers een betere optie dan bijvoorbeeld brainwash? Ook als je niet een heel bijzonder kapsel wil (maar meer dan alleen bijpunten zeg maar)?
Of maakt dat niet uit waar je heen gaat?
Kinki is vooral heel erg duur. Voor alleen puntjes kan je ook gewoon naar de lokale salon gaan. Of ja ik doe dat wel
Ja ik wil juist niet alleen puntjes haha, daarom
Ooo sorry dat las ik verkeerd! Ik heb wel goede ervaringen met kinki ja! Veel beter dan de lokale salon hahah
volgens mij is letterlijk alles beter dan brainwash maar ik ben heel tevreden over kinki! wel prijzig inderdaad
Haha, ik ben heel lang niet naar kapper geweest dus mag wat kosten! Ik wil naar pixie cut en dan van voren iets langer/met lok. Afspraak gemaakt voor komende week
Goed in ieder geval dat je niet naar Brainwash bent gegaan want die zijn echt vakkundig in het verneuken van haar, vooral als het niet zo standaard is. Ik had pas na 1,5 jaar weer een beetje terug wat ik daarvoor had