Oei, haha, ja dit moet wel goed gedaan worden anders word het ellende. Haha
oh dan heb je wel echt een goede keuze gemaakt denk ik! meestal zijn ze daar wel goed in bijzondere haarstijlen
edit: dit klinkt echt raar haha maar ik bedoel gewoon in aparte dingen; bijzondere kleuren, opscheren, minder standaard kapsels enz
Haha ik vind ât wel grappig dat je dit niet verstaat onder een âheel bijzonder kapselâ
Dit is juist perfect voor Kinki inderdaad!
Ik heb vandaag 180 euro betaald voor dit als eindresultaat. Ik kan het niet los dragen want het is van boven tot onder aan de achterkant. Ik ga maandag bellen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze het niet gezien heeft? Het liefst ga ik morgen naar de etos en pleur ik er donkerbruin in, wat een hel
Ik denk ook niet dat je dit kan oplossen??
Ik heb een keer precies hetzelfde meegemaakt. Toen ik de salon thuis belde dat ik niet tevreden was (ik zag het thuis pas) kreeg ik ook nog te horen â ja die bleekvlekken heb ik wel gezien toen je naar buiten liepâ⊠ze hebben het uiteindelijk wel goed weten te herstellen. Zou zeker afwachten en contact met ze opnemen maandag.
Wat erg Zo achterbaks dat ze gewoon niks zeggen. Ik vind het ook echt heel moeilijk om voor mezelf op te komen, helemaal als iemand anders iets âfoutâ heeft gedaan. Hopelijk kan ik woensdag terecht. Daarna maar een ander zoeken
Ahh dat is ook lastig, maar dit is echt heel terecht om er wat van te zeggen en mee terug te gaan hoor! Hier mogen ze je als professionals niet de straat op laten gaan!
Anders even online bestellen en in de winkel laten bezorgen. Volgens mij (weet ik niet zeker) doen ze dat vanaf âŹ15, dit ding is al âŹ12 dus dan doe je er iets van âŹ3 bij!
Ik wil graag een fohnborstel kopen maar ik zie in filmpjes het haar er altijd soepel omheen gaan etc. Maar ik ben zo bang dat die borstel vast komt te zittenđ . Ik heb dit als kind een keer gehad met een normale ronde borstel.
Kan iemand mij vertellen of de techniek lastig is?
Ik weet niet welke je op het oog hebt en of die een beetje lijkt op wat ik heb, maar ik gebruik een paar keer per week het ronde opzetstuk van de Shark Flexstyle (dat tweede ding van rechts op de foto).
Ik ben allesbehalve goed met haar (tangen, borstels, de hele rataplan) en raak nooit meer een gewone ronde borstel aan (want jeugdtraumaâs), maar in dit ding zou ik nog niet vast kunnen blijven zitten als ik het zou willen.
Het ronde opzetstuk van de Shark is trouwens vrij groot maar ik heb hiervoor een tijdje een goedkoop ding gebruikt met een kleinere borstel en dat werkte ook prima!
Ik heb de kapster gesproken en vrijdag kan ik terug komen. Ze zei dat ze het niet had gezien (lijkt me sterk, maar oke) en dan gaan ze het oplossen superfijn!
Ik heb mijn haar toevallig vandaag zo zitten, maar dan met mijn curtain bangs los (als je die hebt). 5 min werk, heel simpel en krijg er altijd complimenten over als ik het zo heb. Variatie van wat rozevarken postte.
Zara heeft een lijn met haarproducten uitgebracht:
De verpakkingen zien er in ieder geval heel cool uit. Heeft iemand hier al iets van geprobeerd?
Ik heb vorige week mân haar een stuk korter laten knippen (net boven de schouder). Maar nu lijkt het nĂłg sneller vet te worden?! Normaliter al in 24-36 uur frituur maar nu na een halve dag al kuthoofd. Als iemand nog hele fijne tips heeft voor droogshampoo voor fijn (donkerblond) haar, graag! Tips voor ontvetten, bespaar me die want ik heb alles al geprobeerd.
toch een tip: als ik op de dag dat ik mân haar heb gewassen voordat ik ga slapen wat droogshampoo in mân haar doe heb ik 2-3 dagen geen vet haar. ik heb ook fijn haar en vind de droogshampoo van kerastase erg fijn maar ook de tropical van batiste.
Dubbel wassen en droogshampoo al op schoon haar gebruiken! Ik gebruik Andrelon droogshampoo - echt vloeken in de kerk wat betreft de haar goden maar de Pink lijn werkt voor mijn haar het beste.
Ik deed vroeger altijd de verrassend volume van Andrelon maar die is op enig moment veranderd/niet meer fijn en alle andere van Andrelon doen nul voor mân haar âŠ
@vaatdoek dat is het enige dat ik denk dan nog niet geprobeerd heb haha. Maar daarvoor ga ik dan wel even eerst op zoek naar fijne droogshampoo. Mss die van kerastase dan maar proberen, even mân nier op her darkweb verkopen đ„č
Klorane droogshampoo maar dan niet de spray maar die knijpverpakking. Ik vind dat echt magisch spul want hoe vet t ook is, erna ziet t eruit alsof het net gewassen is. Ik kan hierdoor twee dagen langer zonder wassen!