Haar/ kapsel topic #2

Ik weet niet welke je op het oog hebt en of die een beetje lijkt op wat ik heb, maar ik gebruik een paar keer per week het ronde opzetstuk van de Shark Flexstyle (dat tweede ding van rechts op de foto).
Ik ben allesbehalve goed met haar (tangen, borstels, de hele rataplan) en raak nooit meer een gewone ronde borstel aan (want jeugdtrauma’s), maar in dit ding zou ik nog niet vast kunnen blijven zitten als ik het zou willen.
Het ronde opzetstuk van de Shark is trouwens vrij groot maar ik heb hiervoor een tijdje een goedkoop ding gebruikt met een kleinere borstel en dat werkte ook prima!

1 like

Ik heb de kapster gesproken en vrijdag kan ik terug komen. Ze zei dat ze het niet had gezien (lijkt me sterk, maar oke) en dan gaan ze het oplossen superfijn!

13 likes

Ik heb mijn haar toevallig vandaag zo zitten, maar dan met mijn curtain bangs los (als je die hebt). 5 min werk, heel simpel en krijg er altijd complimenten over als ik het zo heb. Variatie van wat rozevarken postte.

7 likes

Zara heeft een lijn met haarproducten uitgebracht:

De verpakkingen zien er in ieder geval heel cool uit. Heeft iemand hier al iets van geprobeerd?

4 likes

Ik heb vorige week m’n haar een stuk korter laten knippen (net boven de schouder). Maar nu lijkt het nóg sneller vet te worden?! Normaliter al in 24-36 uur frituur maar nu na een halve dag al :sob::sob: kuthoofd. Als iemand nog hele fijne tips heeft voor droogshampoo voor fijn (donkerblond) haar, graag! Tips voor ontvetten, bespaar me die want ik heb alles al geprobeerd.

1 like

toch een tip: als ik op de dag dat ik m’n haar heb gewassen voordat ik ga slapen wat droogshampoo in m’n haar doe heb ik 2-3 dagen geen vet haar. ik heb ook fijn haar en vind de droogshampoo van kerastase erg fijn maar ook de tropical van batiste.

1 like

Dubbel wassen en droogshampoo al op schoon haar gebruiken! Ik gebruik Andrelon droogshampoo - echt vloeken in de kerk wat betreft de haar goden maar de Pink lijn werkt voor mijn haar het beste.

Ik deed vroeger altijd de verrassend volume van Andrelon maar die is op enig moment veranderd/niet meer fijn en alle andere van Andrelon doen nul voor m’n haar :unamused:

@vaatdoek dat is het enige dat ik denk dan nog niet geprobeerd heb haha. Maar daarvoor ga ik dan wel even eerst op zoek naar fijne droogshampoo. Mss die van kerastase dan maar proberen, even m’n nier op her darkweb verkopen 🥹

1 like

Klorane droogshampoo maar dan niet de spray maar die knijpverpakking. Ik vind dat echt magisch spul want hoe vet t ook is, erna ziet t eruit alsof het net gewassen is. Ik kan hierdoor twee dagen langer zonder wassen!

2 likes

Is dat deze

2 likes

Het is deze

6 likes

Hema droogshampoo in de blauwe fles!

2 likes

Wat voor product(en) gebruiken jullie voor zo’n strakke knot? En toevallig ook gewoon bij drogist te koop?

Vind dit een fijne haarstijl maar krijg het gewoon niet mooi strak!

De normal heeft van alles voor een sleek bun. Van borsteltjes om die babyharen goed strak te krijgen tot een soort gel. Zelf gebruik ik het niet, maar zag daar afgelopen weekend van alles voor liggen

Ik zou zelf een beetje opletten met zo’n strakke knot ivm haaruitval enzo haha.

Die zit hier niet in de buurt, helaas!

Ah, de Action had ook van alles!

Ik was net in Roermond en daar was de Body Shop open. In die outlet dan. En de medewerker zei: nee hoor ze hebben tegen ons gezegd dat het goed gaat in Nederland. 🥹
Maar de site ligt er al 100 jaar uit en andere winkels zijn dicht, think again. :disguised_face: Anyway, wie weet.

4 likes

Amsterdam hetzelfde verhaal, maar ze krijgen geen nieuwe voorraad geleverd :disappointed_relieved:.

1 like

Ik ben uiteindelijk naar kinki gegaan, en ben ook heel tevreden! Wel een ander voorbeeld gebruikt dan wat ik hier liet zien maar is wel pixie en met opgeschoren en ze had ook nog verstand van krullen dus resultaat is super tof!

13 likes

oh wat fijn dat je zo goed geholpen bent! wil je een foto posten of zit je anoniem?