fino masker van shiseido
Vrijdag toch maar weer eens naar de kapsel want het begint behoorlijk slierterig te worden:
Of toch weer een pony maar dan een beetje ingeknipt en meer een lange blunt bob
Of een gevalletje de puntjes en de shag verder laten uitgroeien.

Kunnen alle kappers over het algemeen met een mesje overweg?
Ik heb mezelf een soort shag proberen te geven maar het is echt heel lelijk geworden dus nu moet iemand anders het fixen. Alleen op de instagrams van kappers bij mij in de buurt zie ik alleen maar van die heel nette kapsels met geknipte laagjes of een lengte.
Een beetje kapper moet dit kunnen lijkt me, al helemaal met shag cuts e.d.
Edit: weet niet waar je woont maar ik ken eigenlijk weinig kapperszaken met goede socials dus dat je het daar niet ziet hoeft niks te betekenen. Je kunt Jayne Edo opzoeken op insta en zoiets laten zien om het idee over te brengen? Klinkt alsof zoiets het idee was iig en zij gebruikt juist alleen maar messen ipv scharen
Hahaha ja ik heb mijn haar inderdaad geknipt n.a.v. van haar video. Heeft toch niet goed uitgepakt. (Lag waarschijnlijk meer aan mij dan aan haar.)
Ik heb voor vandaag een afspraak bij een kapper waarvan ik vermoed dat ze dit kunnen, dus ben benieuwd of ze er nog iets van kunnen maken.
Ik ben nog steeds mega blij met mân dyson airwrap maar denk dat ik er nog meer mee kan als mân haar in laagjes geknipt is. Kan iemand dit bevestigen of ga ik hier spijt van krijgen? Heb nu alles op 1 lengte
Laagjes geven het blowout effect, dat heb ik ook nu ik mijn haar meer in lagen heb. Ik gebruik alleen gewoon een babyliss fohnborstel ipv dyson haha maar denk dat het echt heel mooi staat
Laagjes helpen absoluut
Ik zweeeeer bij k18. Dat spul heeft mijn droge haar echt gered. Maar zo duur helaas je doet er wel lang mee
De Redken bonding lijn! Echt fijn spul
Gebruik je het masker ervan?
En klopt het dat je die niet moet uitwassen maar laten zitten?
Ik heb het masker idd, je gebruikt het als leave in. Daarna moet je het 4 minuutjes met rust laten en daarna kun je het gewoon doorkammen en in model brengen.
Ik wil deze week mân haar in laagjes knippen en nu twijfel ik ook over curtain bangs. Is dit alweer helemaal uit de mode/is er iets anders qua laagjes wat nu helemaal een ding is?
Ik ga volgende keer ook weer voor curtain bangs!
Hoe was de eerste keer dat je dat liet knippen? Mijn haar is nu gewoon recht dus de laagjes zijn al avontuurlijk curtain bangs komen er dan nog bij en ben echt bang dat als het klaar is ik spijt ga krijgen. Mân haar groeit ook niet heel snel of zo.
Ik heb fijn en recht haar dus doet helemaal niks als ik het gewoon laat uitgroeien. Met curtain bangs krijg ik nog wat volume en beweging. Laagjes moet ik zelf niet doen want dat wordt een soort trapje, maar curtain bangs altijd goed.
Na eeuwen Redken Acidic Bonding gebruikt te hebben, dacht ik even over te stappen naar Ouai (medium).
Nou⌠het doet echt niks voor mijn haar. Sterker nog, het is denk ik zelfs te zwaar. De detox shampoo maakt fantastisch schoon en wissel ik af met Head & Shoulders (enige wat werkt met mijn hoofdhuid).
Maar na het gebruiken van de conditioner is mijn haar zwaar, soms nog vettig en de geur is NIET mijn ding.
Iemand met dik haar die nog een conditioner zoek voor de helft van de prijs?
Zou gewoon de eerste keer gaan voor mooie lagen, en iets kortere plukken aan de voorkant. Ik vind curtain bangs lang niet iedereen staan en idd goed advies dat het heel snel net te kort wordt aan de voorkant. Zo een hekel aan dat die pluk opdroogt en dan met krullen zo mân neus in krult haha. Je kan altijd als het bevalt terug gaan, en meer doen!
@Blablabla @Bunnyslippers ja denk dat ik inderdaad eerst voor lange lagen ga en even kijk wat dat gaat doen. Liever eerst te weinig verschil dan ineens veel te kort.