Ik doe het altijd gewoon op ‘vies’ haar.
Kan ik uit het gebrek aan updates opmaken dat het geen denderend succes was?
Hebben jullie tips voor fijne producten tegen droog en pluizig (niet geverfd) haar?
Ik zweer al jaren bij de Miracle Serum conditioners van Pantène. Daar zit bis-aminopropyl dimethicone in, wat goed hecht aan de beschadigde (pluizige) delen van je haar, maar niet zo snel voor build-up zorgt als bijvoorbeeld dimethicone. Ik ben normaal gesproken geen ingrediëntenlijstlezer, maar aangezien deze conditioners op mijn haar een stuk beter werken dan andere producten in dezelfde prijscategorie, ben ik benieuwd geworden naar de redenen en is dit mijn conclusie, haha.
Olaplex 6 vind ik de beste leave-in die ik vooralsnog heb geprobeerd. Best zwaar, dus een heel klein beetje volstaat, zeker als je fijn haar hebt. Ook en vooral fijn voor het föhnen.
fino masker van shiseido
Vrijdag toch maar weer eens naar de kapsel want het begint behoorlijk slierterig te worden:
Of toch weer een pony maar dan een beetje ingeknipt en meer een lange blunt bob
Of een gevalletje de puntjes en de shag verder laten uitgroeien.

Kunnen alle kappers over het algemeen met een mesje overweg?
Ik heb mezelf een soort shag proberen te geven maar het is echt heel lelijk geworden dus nu moet iemand anders het fixen. Alleen op de instagrams van kappers bij mij in de buurt zie ik alleen maar van die heel nette kapsels met geknipte laagjes of een lengte.
Een beetje kapper moet dit kunnen lijkt me, al helemaal met shag cuts e.d.
Edit: weet niet waar je woont maar ik ken eigenlijk weinig kapperszaken met goede socials dus dat je het daar niet ziet hoeft niks te betekenen. Je kunt Jayne Edo opzoeken op insta en zoiets laten zien om het idee over te brengen? Klinkt alsof zoiets het idee was iig en zij gebruikt juist alleen maar messen ipv scharen
Hahaha ja ik heb mijn haar inderdaad geknipt n.a.v. van haar video. Heeft toch niet goed uitgepakt. (Lag waarschijnlijk meer aan mij dan aan haar.)
Ik heb voor vandaag een afspraak bij een kapper waarvan ik vermoed dat ze dit kunnen, dus ben benieuwd of ze er nog iets van kunnen maken.
Ik ben nog steeds mega blij met m’n dyson airwrap maar denk dat ik er nog meer mee kan als m’n haar in laagjes geknipt is. Kan iemand dit bevestigen of ga ik hier spijt van krijgen? Heb nu alles op 1 lengte
Laagjes geven het blowout effect, dat heb ik ook nu ik mijn haar meer in lagen heb. Ik gebruik alleen gewoon een babyliss fohnborstel ipv dyson haha maar denk dat het echt heel mooi staat
Laagjes helpen absoluut
Ik zweeeeer bij k18. Dat spul heeft mijn droge haar echt gered. Maar zo duur helaas je doet er wel lang mee
De Redken bonding lijn! Echt fijn spul
Gebruik je het masker ervan?
En klopt het dat je die niet moet uitwassen maar laten zitten?
Ik heb het masker idd, je gebruikt het als leave in. Daarna moet je het 4 minuutjes met rust laten en daarna kun je het gewoon doorkammen en in model brengen.
Ik wil deze week m’n haar in laagjes knippen en nu twijfel ik ook over curtain bangs. Is dit alweer helemaal uit de mode/is er iets anders qua laagjes wat nu helemaal een ding is?
Ik ga volgende keer ook weer voor curtain bangs!
Hoe was de eerste keer dat je dat liet knippen? Mijn haar is nu gewoon recht dus de laagjes zijn al avontuurlijk curtain bangs komen er dan nog bij en ben echt bang dat als het klaar is ik spijt ga krijgen. M’n haar groeit ook niet heel snel of zo.