Haha aah ja, goede tips inderdaadđ
Ik heb zojuist een afspraak bij een krullenkapper gemaakt zodat deze kan meekijken of ik ĂŒberhaupt slag heb of niet en hoe ik het dan kan stylen, dus ben benieuwd. Ik wilde het sowieso al laten bijknippen, dus dan maar gelijk goed.
Je zou kunnen vragen om âonzichtbareâ laagjes te laten knippen. Mijn kapper knipt dat bij mij om meer volume te maken. Maar het zijn geen overduidelijke lagen, anders krijg ik piekhaar.
Ik heb zelf steiler dan steil haar, maar mijn kind heeft wel krullen en het voelt idd heel raar om conditioner en een dot gel in haar te smeren en dat het dan mooi wordt, haha.
Mijn haar zit altijd leuk als het een beetje is natgeregend dan komt er echt een mooie slag in
Maar hoe krijg ik dat zelf zo??? Gewoon aan de lucht laten drogen na het wassen geeft wel een beetje slag maar niet zoals na regen.
misschien zeezoutspray als het nog vochtig is? ik vond die van lush altijd fijn
Haha ook voor jou: lees iets naar boven en was je haar eens alsof je krullen hebt! In jouw geval specifiek zou ik je haar op de kop wassen, dan borstelen/kammen als je er conditioner in hebt en dan iets van mousse in je natte of vochtige haar doen en krullen erin âknedenâ. Dan evt diffusen als je dat hebt, anders gewoon aan de lucht laten drogen, en dan als het helemaal droog is er door heen met je handen (en evt wat olie) om eventuele crunchy stukjes eruit te kneden!
Oké ga ik een keer proberen! Heb alleen altijd vet stijl haar gehad dus snap niet waar dit vandaan komt
Ik bedacht mij net dat ik mijn haar wel altijd nog borstel na het douchen en dat is natuurlijk niet als het regent, dus ik overweeg nu om dat straks te laten en kijken wat er gebeurd. Maar wel risky want ik ga straks naar een festival
@Vuile_bitch ik gebruik zeezoutspray! Maar dwwr krijg ik dit effect niet mee
Jeeej! Ik heb de portemonnee getrokken en heb nu een (voor mij doen) volle bos haar
(Ik heb dus extensions)
Bij de salon hadden ze het prachtig gekruld maar het was zoân typisch kappers kapsel geworden en zo voel ik me niet mezelf. Thuis dus meteen gewassen en âgewoonâ gefohnd.
Samenvatting
Weg
Supermooi! Ben je vast heel blij mee
Heb de zoekfunctie gebruikt maar kan toch niet echt wat vinden⊠dus mijn vraag: wat is een echt fijne föhn met diffuser opzetstuk die zorgt voor goede krullen? Iemand een tip?
Ik denk dat je meer hebt aan een goede techniek (dus inlezen in hover diffusing/pixie difussing etc) dan aan een specifieke föhn eerlijk gezegd. Ik weet dat veel âcurly influencersâ en kappers etc. zweren bij de Dyson, maar die is wel heel duur. Ik heb zelf gewoon een doorsnee föhn die niet mega goedkoop was maar ook niet mega duur. De âBlack orchid diffuserâ is ook veelgebruikt, die is echt groot dus daar kun je veel haar in kwijt.
Niet specifiek, maar ik heb wel eens gelezen dat een diffuser waar je haar in valt beter zou werken (want je haar waait minder alle kanten op dus zou minder pluis geven) dan een diffuser waar je haar op valt.
Dus wel dit:
En niet dit:
Zelf nooit geprobeerd omdat ik geen nieuwe fohn nodig had, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen dus misschien iets om rekening mee te houden.
Ik heb vandaag een proefje van de matrix food for soft shampoo geprobeerd en mn haar is nog nooit zo zacht geweest en t valt echt amazing. Meteen de full size besteld
Ik heb de Wow dream coat spray gekocht maar vroeg mij af of je het echt moet föhnen? Of kan je het ook gebruiken op handdoek droog haar en dan je haar stijlen met de stijltang? Of werkt het dan minder goed?
Dit geeft hun website aan:
No, you must use a blow-dryer and a brush to activate **[Dream Coat. However, using a flat iron post blow-dry will definitely enhance smooth, sleek, glossy results.
Heb je gezien dat hij bij haarspullen.nl in de sale is?
Heeft iemand hier de tip hoe je een sjaal kan knopen zodat die blijft zitten? Hoeden blijven ook niet goeds zitten en een pet waait vaak af met fietsen. Maar ik krijg een sjaal ook jaar niet voor elkaar. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen en wat de manier is om het wel voor elkaar te krijgen?
Edit: Oh ja ik draag een bril
Wellicht heb je dit allang geprobeerd maar; schuifspeldjes? Van die pins zeg maar? En dan die van Zenner die â anti slipâ zijn. Ik doe dit ook wel eens bij een pet die steeds naar achteren schuift.
Ja thanks! Daar heb ik âm gekocht!
Hoe doe je dat precies met die pins?