Ik herken dit zo erg haha! Ik heb fijn stijl haar en met de dyson is t ook binnen een uur weer stijl, terwijl het met de krultang gewoon blijft zitten. Heel stom.
ik heb niet precies diezelfde krullersset maar wel een vergelijkbare, en precies hetzelfde haartype als jij en voor mij zijn van die warme rollers de enige manier om krullen of slag in mijn haar te krijgen zonder dat het uitzakt! blijft echt wel een paar dagen zitten bij mij. ik gebruik vantevoren ook mousse trouwens.
Ik heb niet exact deze set, maar wel jouw haartype. Ik vind het effect heel mooi, maar na een avondje zakt het helaas ook snel uit. Blijf dan wel een soort slag erin houden maar dat bouncy effect is dan wel echt weg.
Ik heb zoân set gehad, zakte snel uit helaas
Ik heb een van Laifen, lijkt op de Dyson. Vind m top
Die heb ik besteld toevallig na heel veel goede reviews! Het is niet voor mij maar voor mijn moeder, ben heel benieuwd. Vanavond komt ie binnen
Nou, gisteren naar de kapper geweest, maar dat viel eigenlijk een beetje tegen. Ze heeft het op de normale manier geknipt en gestijld en zei dat ze niet per se krullen bij me zag, maar dat ik eventueel thuis wel een krullenroutine kon toepassen om te proberen of ik er wat slag uit kon krijgen als ik dat zelf wilde. Qua pluis was gewoon de conclusie: beetje olie erin en dan föhnen na het wassen, je hebt nu eenmaal een dik, stug haartype.
Het is op schouderlengte in laagjes geknipt met wat kortere plukjes aan de voorkant. Voelt wel weer lekker luchtig, maar ik had er meer van verwacht hahađ
Ooh nee! Er zit ook best verschil in krullenkappers. Misschien een volgende keer een andere proberen?
Ik had laatst een afstaak stijl haar bij een kapper die ook krullen knipt. Die heeft uiteindelijk mijn haar droog geknipt en de krullen erin gescruncht. En normaal gesproken heb ik geen krullen, eerder wavy haar. Maar hij vond dat ik echt voor de curly cut moest gaan.
Ja ik had ook niet het idee dat deze meid erg veel ervaring had eerlijk gezegd. Ik vroeg of ze voor krullen nog een andere kniptechniek gebruikten, maar dat was niet zo. En ze scrunchte mijn haar ook niet om te kijken wat we ermee konden bereiken.
Leuk dat jouw kapper dat wel deed! Toch een leuke motivatie om alles uit je slag/krullen te halen.
Mijn kapster dacht trouwens wel mee over het model in mijn haar. Ze dacht dat ik daar meer uit zou halen (een goed model knippen met wat meer laagjes en dat op de juiste manier stylen met een föhnborstel), dan me storten op curly.
Je hebt verschillende manieren waarop krullenkappers te werk gaan. Of ze gebruiken de methode waarbij alle plukken die samen voor een krul zorgen als een gezien worden en dus samen geknipt worden, of ze kijken meer als je haar als geheel en knippen dat zo dat je krullen het beste uitkomen. Ik was ook ooit eerst bij de eerste en die zei dat ze het nut van mij niet inzag om het op die manier te knippen, daarvoor had ik blijkbaar niet âgenoegâ krul. Terwijl toen ik bij een andere krullenkapper ging, met het idee dat zij ook gwn mensen met stijl haar knippen, ze mij vertelde dat ik wel echt krullen heb. Toen legde ze ook het verschil uit waarop krullenkappers te werk kunnen gaan.
Ik ben naar de kapper voor knippen en babylights geweest en ik vind het leuk om een foto te delen haha.
Heel blij mee! De na-foto was zelf al de dag na het knippen.
Mooi!
ik heb hier pas nogal wat ups en downs gepost over mân pony die ik had geknipt (staat leuk maar kreeg het niet goed) maar ik heb het eigenlijk wel onder de knie nu zelfs zonder hitte?? ben er echt verbaasd over haha
Ik ben verliefd geworden op dit kapsel, maar ik heb wel een (veel) ronder gezicht. Denken jullie dat het dan ook leuk kan staan?
(Iemand van insta, niet mijn eigen foto)
Had Cynthia/Misslipgloss vroeger geen soortgelijk kapsel gehad? Zij had sowieso een ronder gezicht, misschien kun je op basis van hoe het haar stond beslissen of je het wat vindt.
Thanks, gelijk even gekeken. Ik denk dat het wel kan en leuk kan zijn. Zij heeft het alleen wel heel plat
Uch ik heb weer een plek van alopecia areata. Ben meteen in staat om zoân dure haarborstel van paardenhaar of whatever te bestellen want mijn haar voelt in mijn ogen ook meteen dun (wat onzin is want voor ik die plek ontdekte voelde het nog normaal). Was zo blij dat het alweer even weg was
Mijn haar blijft niet zo staan dus misschien is het wel wat om dat alvast uit te proberen
Ik denk dat je wel mee moet nemen dat je dit elke dag (of om de dag afhankelijk van je haar) moet stylen. Volumepoeder, eventueel fohnen, touperen.
Zitten hier mensen die minoxidil gebruikt hebben? De arts heeft het voorgeschreven, maar ik vind het nogal wat bijwerkingen hebben ook