Ik heb een keer zo’n hippe ‘dure’ stijltang meegenomen uit Amerika omdat het daar goedkoop was. Omvormer gekocht en toen brandde het door. Ik zou het dus niet doen.
Maar de stroom in de VS en dus de apparaten zijn anders. Als het voltage in Aus hetzelfde is zou het geen probleem moeten zijn lijkt mij? (Maar dat weet ik dus niet)
Weet niet, het zou moeten kunnen met een omvormer maar het is meer dan 10 jaar geleden
Ja klopt! Mijn Airwrap die ik hier had gekocht werkte niet in Amerika. Dyson heeft hier een lijstje van, zo te zien moet Australië - Europa wel werken.
Ik kom dit topic even binnenvallen als haarnoob. Ik ga nooit naar de kapper ivm budget en heb lang haar op 1 lengte. Ik heb wat slag maar kan er zelf niks mee, het zakt denk ik ook snel uit door de lengte. Vaak zit het dus maar saai en rommelig. Nou zat ik er aan te denken om wat face framing laagjes/curtain bangs te laten knippen zodat het hopelijk wat minder saai is en ik iets meer met de slag kan, maaar ik kan mijn haar niet in een middenscheiding dragen omdat er precies in het midden een kruintje zit Bij alle inspiratiefoto’s die ik zoek zie ik een middenscheiding. Ik vroeg me dus af of iemand hier iets van curtain bangs met een lichte zijscheiding heeft, of weet of het uberhaupt wel kan? Ik heb nu 1x een knipbeurt cadeau gekregen en als ik het verkeerd laat knippen dan moet ik het dus gewoon uit laten groeien
Ik heb curtain bangs en eigenlijk nooit een middenscheiding dus ja dit kan! Bij mij zorgt het voornamelijk voor veel meer volume en het valt wat speelser.
iemand nog tips qua shampoo voor dun haar wat snel vet wordt.
Oway sebum balance.
Ik lees hier vaak over K18 repair en Color wow. Kun je die 2 ook samen gebruiken? Ik ben niet bekend met deze producten en denk eigenlijk als ik zo lees zelf van niet omdat je bij beide producten niets anders mag gebruiken. Klopt dit? En zo ja, welke zou je dan eerder kiezen?
Welke van Color Wow wil je gebruiken? Je mag met K18 wel wat anders gebruiken na de 4 minuten inwerktijd. Of heb jij er een gevonden waarbij je echt niks anders mag?
Ik gebruik K18 en de Wow dreamcoat en dat gaat prima. of de K18 en daarna een leave in heatprotection voor de steampod.
Help ik weet niet meer wat ik moet met mn haar. Sinds een tijdje is het gewoon 5 minuten na ik t geborsteld heb weer een grote ellende. Gister had ik het voor het wassen helemaal uitgeborsteld en na het wassen zaten er gewoon complete knopen in. En t begint ook gewoon vrij dichtbij mn hoofd. Iemand tips?
Ik gebruik nu nog niets. Ik wil de K18 repair en de Colow wow dreamcoat natural spray beide aanschaffen maar wist niet of die samen konden, maar dat kan wat ik begrijp uit jouw post. Ik vond het anders zonde van mijn geld om beide aan te schaffen terwijl je er dan maar 1 mocht gebruiken. Bedankt voor je antwoord!
Heeft iemand ervaring met een proteïnebehandeling? Mijn haar is zo droog en pluizig.
Als iemand nog tips heeft liefst omgeving Utrecht hoor ik het graag!
Ik heb dat ook, het enige wat bij mij helpt is een bob knippen maar dat wil ik niet
Ik weet niet over samen gebruiken, maar heb nu dat K18 sinds 3 weken en echt fantastisch
M’n haar was echt zo ontzettend beschadigd door kleuren en stijlen/krullen, en er is een flink stuk af, maar dan nog was de “bovenste laag” echt niet mooi meer… maar het is nu zo glad, en lijkt wel of alles wat gespleten leek nu weer ont-spleten is ofzo haha
Ik wil die K18 ook proberen want mijn haar is zo erg beschadigd door het kleuren. Gebruik je dat icm de shampoo van K18? Of gebruik je een andere shampoo?
Ik ben nog altijd op zoek naar een betaalbare shampoo voor droog en beschadigd haar.
Ik heb geen betaalbare tip, maar ik ben sinds kort helemaal fan van Pureology Sheer hydrate shampoo en conditioner. (het goedkoopst als je literflessen koopt via Amazon)
Heeft er toevallig iemand ervaring met deze stijltang?
Ik ben op zoek naar een nieuwe stijltang maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Deze heeft op zich best goede reviews maar ben benieuwd of iemand hier hem gebruikt heeft. Of anders aanraders in deze prijscategorie? Zou wel een Chi tang willen maar die zijn helaas boven mijn budget
Ik heb goede ervaringen met Remington styling tools (krultang, stijltang en föhn). Valt volgens mij in dezelfde prijsklasse!
Ik heb toevallig vorige week de Remington pro sleek & curl besteld en weer teruggestuurd, die deed niet zoveel voor mijn haar. Die was ook wel wat goedkoper dus misschien moet ik toch voor een iets duurdere gaan.