Ik gebruik nu van k18 dat pompje voor na het wassen. Geen crème spoeling dan dus meer
En ook shampoo aangeschaft bij de kapper van Kevin Murphy. De donker paarse, heb haar laten adviseren welke
Ik gebruik nu van k18 dat pompje voor na het wassen. Geen crème spoeling dan dus meer
En ook shampoo aangeschaft bij de kapper van Kevin Murphy. De donker paarse, heb haar laten adviseren welke
Thanks voor de tip, alleen veel te prijzig voor mij haha.
Ik zoek een goede shampoo die werkt bij droog, beschadigd, kwetsbaar haar door het verven. Een die je haar zacht maakt en goed voedt en ook ervoor zorgt dat je haar wat makkelijker te kammen is. Nu gebruik ik zoveel dingen tegelijk om het er een beetje fatsoenlijk uit te laten zien.
@Fishing dan ga ik die proberen!
Ik vind van het merk Eleven heel fijn en betaalbaar
Ik heb de K18 leave in besteld. Krijg ik morgen ofzo in huis. Wel was ik pas zaterdag mijn haren dus dan ga ik hem testen. Ik heb verder geen luxe shampoo ofzo, dus ben benieuwd! Als het mijn haar mooi kan laten lijken dan werkt het echt goed (heb heel dun en pluizig haar en breekt snel af). Zal hier wel iets posten
Misschien een beetje een DIY tip maar een ricewater rinse werkt bij mij supergoed! Moet je even googelen maar is een maskertje met het water van gekookte rijst.
Kun je ook direct checken of je haar trouwens opknapt van proteine, misschien is je haar gewoon droog en heeft het behoefte aan moisture? Dan kan het juist nog erger worden als je er dan proteine in gaat doen. Als je zoekt op ‘lack of proteine or moisture’ krijg je wel tips hoe je kan onderscheiden wat je haar nodig heeft!
Ik ben benieuwd naar je review! Hopelijk doet het iets voor je haar.
Het is vooral hoe je het wast wat een groot verschil maakt. (Zolang je natuurlijk geen superzware en voedende shampoo gebruikt).
Ik heb last van roos en/of schilfers en iets meer haaruitval dan normaal. Ik kan nu even niet naar de huisarts, wat kan ik zelf doen?
kun je wel naar de apotheek?
Ja maar dus niks op recept denk ik?
Selsun is in NL vrij verkrijgbaar, in Dld weet ik niet.
Resdan zou kunnen helpen
Deze? Thanks, dan ga ik dat eens checken. Of zal ik eerst head & shoulders proberen? Die gembershampoo van tbs kan misschien ook nog…
Kan ook:
Dankjewel!!!
Welke maat krultang is dit denken jullie?
In de beschrijving staat 1 inch, dat is dan 25mm zou ik denken, maar het lijkt mij eerder een 32mm zo op het oog. Ik wil een krultang voor dit soort krullen, nu twijfel ik alsnog haha.
Voor degenen met lang haar (over je schouders) die het los dragen. Wat doen jullie er in de ochtend mee en hoe lang ben je daar mee bezig? Ik borstel het eigenlijk alleen en doe wat serum in de punten maar het zit vaak maar matig.
Beetje droogshampoo, soms de dyson door de voorste plukjes. Als het echt niet zit doe ik een haarband in of een haarclip of hoge staart ofzo. Maar meestal zit het gewoon wel.
Ik stijl mijn haar uitgebreider na het wassen (was mijn haar 1 keer per week). Dan föhn ik het met Shark of ik krul het. De rest van de week borstel ik het 's ochtends, gebruik ik eventueel droogshampoo/serum/olie en indien nodig krul/stijl ik de voorkant een beetje bij. .
ik zorg vooral dat het goed in model wordt geknipt en dan slaap ik met een bonnet en dan hoef ik het alleen maar te borstelen (serum, leave in creme en olie doe ik na het wassen)