Steampod
Ik heb weer een CHI
Ik weet niet of mensen het herinneren. Maar mijn vorige CHI tang is toen ontploft in mijn hand bij mân gezicht
Toch ben ik weer terug bij chi omdat ik die het allerfijnst vind. Ooit zou ik wel de steampod willen
Wat een geld is ie echt zo fijn?
Gebruik hem al jaren sinds de eerste versie. Heb nu 1,5 jaar de 2.0, en heb mijn eerste zelfs nog verkocht voor meer dan âŹ100 ofzo geloof ik. Het is een keuze maar ik vind hem fijn en werkt snel, hoef maar 1x over de pluk heen, en blijft altijd glad tot volgende wasbeurt en dat is soms pas een week later bij mij.
De 3.0 heeft niet heel veel meer te bieden dan de 2.0 dus qua prijs zit je dan al lager.
Ik gebruik deze ook en ja ik vind hem echt heel fijn. En zoveel minder schadelijk voor je haar dan een steiltang zonder stoom.
Ik heb de nieuwste Steampod voor kerst gekregen en eerlijk, ik vind mijn 12 jaar oude Chi stijltang veel fijner Die maakt mijn haar veel mooier glad en het blijft daarmee ook veel gladder en minder pluizig. Met de steampod krijg ik dat effect echt niet voor elkaar.
Verkoop hem aan @zora
Ik gebruik wel de steampod cream en serum trouwens @zora , werkt bij mij goed. Heb helemaal geen schade en veel glans.
Deze foto vond ik, gemaakt nadat ik net de 2.0 had getest. Maar goed, dat is mijn ervaring, en alle andere stijltangen/borstels etc doen het veel minder goed bij mijn haar en doe ik langer over dus ik ben blij ermee.
Precies dit heb ik ook. Echt zo zonde! Ik had echt hoge verwachtingen van de steampod maar al bij de eerste keer gebruiken merkte ik dat hij mân haar niet zo glad kreeg als de gewone stijltang.
Ik heb hem een jaar in gebruik gehad omdat ik vond dat ik het moest blijven proberen, eraan wennen etc. maar inmiddels verkocht omdat het echt niet lukte met mijn haar.
Dat weet ik nog wel! Welke had je en welke heb je gekocht? Of zit er weinig verschil in de verschillende modellen?
Zijn er ook mensen hier die die victoriaanse stijl van haren wassen toepassen? Ik kom wel eens van dat soort videoâs tegen op youtube. Ik weet niet echt wat ik er van vind, het is fascinerend en het lijkt me best geinig om eens te proberen maar tegelijkertijd weet ik ook niet of ik het nou echt schoon en mooi er uit vind zien en vraag ik me af of je er niet giga jeuk van krijgt.
Het is eigenlijk niet meer dan een shitload aan droogshampoo in je haar smeren en eindeloos kammen. Ik vind het viezig
Iemand hier die de TYMO RING heeft gekocht toevallig? Het zal wel te mooi zijn om waar te zijn voor die prijs. Maar ik ben te onhandig voor een stijltang dus dit lijkt me ideaal.
Haha ja erg hĂš. Ik ging even mijn bestelling terughalen om te achterhalen welke ik nu heb en kom die mail tegen met als titel âCHI TANG ONTPLOFTâ
Heb nu de chi G3 blush ceramic & titanium en daarvoor had ik de G2 (denk ik)
Ik zie dit merk steeds vaker voorbij komen (dupe van de Dyson). Heeft hier iemand ervaring mee?
Heeft iemand een gewone Dyson föhn en een airwrap? Ik heb een nieuwe gewone föhn nodig en twijfel hier tussen, maar ik zal de airwrap opzetstukken amper gebruiken want dat blijft in mijn haar niet zitten. Het enige dat ik zal gebruiken is het föhn opzetstuk en de fohnborstel, maar is de gewone föhn wel krachtig genoeg? Heb lang en dik haar en geen zin om een uur te föhnen. Heb nu een losse föhn en fohnborstel en het werkt, maar als het in 1 kan is het net zo handig.
Ik heb de Dyson Airwrap en die fohn is veel krachtiger dan onze oude âgewoneâ fohn, mân vriend gebruikt ook alleen nog de Dyson.
Heb zelf fijn, maar veel haar, wat lang nat blijft, en ben blij met die fohn die bij de Airwrap hoort!
Overigens blijven de âkrullenâ van de Airwrap in mijn lengtes ook niet zitten, maar voor mân pony zijn die opzetstukken wel echt ideaal.
Ik heb hem en vind hem goed werken, maar het is een stijlborstel wat met mijn lengte (schouder lang haar) minder handig is dan een stijltang met platen. Met de tymo kom ik niet goed tot aan de aanzet.
Ik heb alleen de airwrap. Wel lang dik haar. Ik ben maximaal 20 min bezig om nat haar droog te maken (met dat föhn stuk) en daarna te föhnen met het ronde borstel. Vind het goed werken zo. Scheelt pijnlijke armen.
Mehh ik heb dik en lastig te knippen haar, is al vaak echt lelijk geworden. Had ik jaren geleden eindelijk de perfecte kapper gevonden, stopte ze na drie x. Jaren lang matig en een x compleet kut geknipt. Nu was ze weer ergens begonnen en nu kijk ik op de site op een afspraak en staat ze er niet meer bij
Iemand nog een aanrader regio -weg-
Misschien is ze tijdelijk afwezig door zwangerschap/ziekte? Ik zou de salon even bellen, zoiets is mij nl al eens overkomen.