Ja, ik ga nog wel even bellen inderdaad.
Of anders haar even dmâen op insta ofzo?
Voelt een beetje brutaal haha al heb ik haar wel al opgezocht. Op facebook staat de salon ook niet meer bij haar werk, wel nog steeds de winkel waar ze werkt. Dacht nog misschien kan ik toevallig naar die winkel haha.
Nouja als jij een berichtje stuurt met dat je door haar altijd zo goed geknipt werd en daarna nooit meer zoân goed kapsel hebt gehad en je je afvroeg of ze nog ergens werkzaam was als kapper dan denk ik dat ze dat alleen maar heel erg leuk vindt. Langsgaan bij de winkel waar ze wellicht werkt nu vind ik dan gekker haha.
Haha ja misschien wel. Ze heeft wel uitgebreid vertelt over haar werk daar dus is niet dat ik alleen door fb weet dat ze daar werkt hoor Maar zou me ook wel erg ongemakkelijk voelen om daar met een plan heen te gaan haha. Ik moet maar beginnen met gewoon even de salon bellen. En de vrouw die de zaak is begonnen heeft mân haar eens herstelt toen het door een collega slecht was geknipt dus misschien kan ik anders haar proberen. Maar vind het gewoon zo jammer.
Heeft iemand hier wel eens gebruik gemaakt van die dyson regel dat je producten 40 dagen mag gebruiken en dan weer terug mag sturen als het niet bevalt?
Ja ik! Ging zonder problemen.
En heb je dan toevallig de airwrap geretourneerd? Zo ja, wil je ook vertellen waarom?
Ja, de Airwrap inderdaad. De krullen zakten echt heel snel uit, dat was de hoofdreden van retourneren. Verder was dat ding echt prachtig (de ceramic pop versie), maar ik ben erg lui wat betreft mijn haar dus ik vond het zonde om âm te houden voor dat geld.
Iemand een tip voor een fijne shampoo bij een rode, geĂŻrriteerde hoofdhuid met witte schilfertjes/velletjes?
Ik gebruik shampoo van Eucerin en in de winter af en toe ook de lotion die ze hebben!
Ik heb van alles geprobeerd maar mân hoofdhuid is nog nooit zo goed geweest als nu met de vichy dercos shampoo!
Misschien kan je advies vragen aan je kapper. Bij mij helpt de Oolaboo therapeutic green tea stop dandruff shampoo heel goed: oolaboo therapeutic green tea stop dandruff hair bath â Oolabooshop (wel extreem duur, vind ik).
Eucerin Dermo Capillaire en Sebamed Alledag Shampoo vind ik twee fijne shampoos voor gevoelige hoofdhuid.
La Roche-Posay Kerium DS shampoo is heel fijn
Ik bedenk me nu: @Karl_Lagerfeld ook deze heb ik volgens mij ooit van jou, kan dat?
Die haarscrub tip van dit jaar en deze van langer geleden, ik vertrouw jou helemaal
Jaaa die is ook van mij! Echt leuk om te lezen
Ik heb ook nog een nieuwe tip!!! wel gezien op tiktok en niet zelf bedacht maar door Tati Westbrook. Micelair water in je haar spuiten als je vet haar hebt, daarna even droog föhnen. Ik heb het zelf iedere avond gedaan voor ik ging slapen en heb echt veel minder droogshampoo hoeven gebruiken en heb mijn haar 5 dagen kunnen rekken
Ik judge niet!! Ik vind het grappig dat iemand bedenkt om dat op je haar te spuiten en dat het dan ook nog eens werkt.
Hahah ja ik heb volgens mij nooit iets gekocht door t forum; ben niet snel geinfluenced en vind veel niet snel interessant
Maar wel blijkbaar 2 x door jou
Blij dat jij dit getest hebt!! Was al benieuwd maar geloofde t niet helemaal, maar ga dit ook maar eens proberen dan.