Iemand tips voor een goede maar budgetvriendelijke heatprotecor en iets qua verzorging voor dun en pluizend haar?
Ik heb me door jouw laten influencen (heb de conditioner mee besteld) en hij is zó fijn! Mijn haar is super zacht en valt idd heel mooi.
Wat goed!!! Ben er ook nog blij mee!
Ik heb gister mn haar geblondeerd en het is echt crusty. Weten jullie een goede shampoo die ik gewoon in een winkel kan halen? Ik zie zelf Redken extreme bleach treatment of high bright duo of Keune care blonde savior maar ik zou niet weten waar ik dat moet kopen…
Ik vind de Redken Acidic Bonding Concentrate lijn superfijn en als je geen winkel of kapper in de buurt he t die Redken verkoopt dan is de Elvive Bond Repair lijn een hele goede dupe. Die is bij elke Etos of Kruidvat te koop.
Ah dankje, fijne tip!
Fudge clean blonde is ook bij sommige drogisterijen te koop
L’Oréal bond repair, en de glycolic gloss is ook top
Heb je nog leave-in conditioneer in je haar? Dan is het advies om die er eerst uit wassen en dan pas de pre-shampoo te gebruiken. Dan is die effectiever voor je haar!
Ja dat zou wel kunnen, maar wel van zaterdag… ik kan die tiktok helaas niet openen, hij stuurt me naar de app store
Ik heb de link aangepast. Weet niet hoe het nu werkt? Maar het is een tip van. Abbey Yung. Zij heeft goede en wetenschappelijk onderbouwde tips om je haar gezonder te maken.
Ze geeft aan dat ze deze tip van de fabrikant zelf heeft, en dat fabrikanten van soortgelijke producten dit ook aanraden.
Ik heb dus de babyliss hete rollers set en ik vind het resultaat prachtig, maar is echt binnen no time uitgezakt. Ik heb ook helemaal geen mousse of haarspray thuis, misschien maakt dat nog een verschil.
Ik heb fijn, lang haar die snel uitzakt. Heeft iemand met een vergelijkbaar haartype toevallig ervaring met een van de volgende producten?
Of een andere tip? Ook qua haarspray?
Nee, vreselijk, ligt aan mij. Ik kan de video handmatig niet vinden. Weet jij op welke positie hij staat op haar pagina?
O gelukt, dank!
Ik vind haarlak wel echt een must om te fixeren en ik kan ook niet zonder haarmousse (ik heb gewoon 2 tagen volume iets van Wella).
Ik heb geen tips voor specifieke producten (ik heb gewoon drogisterij artikelen), maar het gebruik van een product doet wel heel veel!
Ik gebruik mousse en volumepoeder en dan blijven mijn krullen veeel beter zitten. Mijn haarspray is op, dus daar moet ik weer even een nieuwe van kopen.
Jij hebt ook slag/krullen toch? Ik ben op zoek naar wat nieuws maar ik krijg altijd enorme keuzestress omdat ik type 2b/c haar heb, maar ook geblondeerd en (dus) droog haar en een gevoelige hoofdhuid heb. Dus in the end koop ik dan maar niks
Forummers met de de shark flex, zijn jullie nog steeds tevreden?
Hij doet wat hij moet doen , maar had denk ik liever de Dyson genomen
Ook als je naar de prijs kijkt, is die echt 400€ meer waard?