Ja!!! Nog steeds blij
Ja heel blij!!!
Twijfelde van te voren maar geen moment spijt gehad van de aankoop
Ik ga aankomende week naar de kapper en zal daar ook wel om advies vragen, maar toch ook ff hier proberen. Ik heb schouderlengte dun, fijn, stijl haar. Dit draag ik altijd in een middenscheiding, maar helaas heb ik precies in die lok (tegenovergestelde richting ook) veel grijs haar zitten. Highlights pakt het niet goed aan, de enige optie lijkt voor een middenscheiding te gaan, maar ik vind het mezelf niet staan ofzo? Mijn voorhoofd is best groot en dan hangt mijn haar zo slapjes langs mijn gezicht. Ik ben nu op zo’n punt liever een ander kapsel (of wennen aan een middenscheiding?) dan overduidelijk grijs haar bovenop hebben. Zijn er bepaalde kapsels die ik als inspiratie kan meegeven? Of bijv voor curtain bangs, laagjes gaan?
Waarom verf je t niet gewoon in een kleur? Qua scheiding is t altijd even wennen aan een nieuwe. Ik vond een middenscheiding eerst ook lelijk bij mezelf maar zie nu in dat t zoveel beter is.
Charlotte.andeweg op insta heeft voor haar bruiloft een soort spoeling laten doen in haar eigen haarkleur waardoor de grijze haren meegekleurd zijn. Is dat iets voor jou?
Volgens mijn kapper kleurt een spoeling geen grijze haren. Het voegt alleen tijdelijk pigment toe aan je haar wat er na een paar wasbeurten weer uit is. Als ik een spoeling neem dan is na 1 wasbeurt de kleur van de grijze haren weer zichtbaar.
Dan was het denk ik gewoon verf, jammer want het zag er wel uit als een goede oplossing maar dan dus maar zeer tijdelijk.
@RosaB dan zou ik het verven in je eigen kleur!
Ja precies dat is ook de reden waarom mijn kapper aanraad om highlights te nemen. Verven in mijn eigen kleur wil ik liever niet haha, zo’n saai peper en zout kleur. Thanks voor het meedenken all
Ik heb hetzelfde soort haar ( en hoog voorhoofd) ik heb nu sinds een jaar gewoon echt een pony, niet zo’n hele dikke volle dora the explorer pony maar wel gewoon een rechte zeg maar. Wel high lights erdoor, maar gemengd met de grijze haren staat dit gewoon heel fris!
Ja heel tevreden!
Hebben jullie weleens droogshampoo in moussevorm geprobeerd? Ik ben het gevoel van poeder in mn haar een beetje beu…
Ja, de Overnight van Taft. Ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind…
Ja! Heel erg blij mee
Ik vind het vreselijk
Ja? Waarom?
Mijn haar werd er smerig van
Hier iemand enthousiast over de Mae hairstyler ? Of andere tips voor een styler zo goed als de dyson?
Budget laat het niet toe.
Toch geprobeerd maar vond het ook niet echt een succes. Opzich werd het er niet goor van maar het ging heel erg jeuken op mn hoofdhuid? Ruikt wel lekker haha.
Ik heb gisteren mijn haar geverfd, maar het is niet helemaal het gewenste resultaat hahaha. Ik heb zelf vrij warm blond haar, erg geel dus. Al zijn de punten wel een stuk witter blond.
Ik heb er gisteren een hele assige lichte kleur blond ingegooid. De onderkant is nu echt assig en op sommige stukken zelfs bijna grijs, maar de bovenkant blijft echt nog gelig. Wat kan ik doen om dat eruit te krijgen?
Mijn huisgenoot zei dat het misschien een goed idee is om een toner erop te gooien. Zou die gloed er dan een beetje uitgaan? Wat denken jullie?