Misschien bij een afro-winkel? Daar zijn ze altijd heel behulpzaam!
Matrix food for soft!!!
Ik ben op zoek naar een fijne krullenkapper die geen harde, plakkerige krullen geeft.
Iemand tips?
Welke regio?
Ik heb de goldwell bond pro lijn, is ook voor gekleurd haar. Daar ben ik echt super tevreden over, minder pluis enz.
Misschien is dat nog optie, al is het wel voor iedereen heel verschillend natuurlijk. Mijn haar wordt er wel schoon door en voelt lekker fris. Wel gebruik ik 2 keer shampoo: 1 keer als “voorwas” en 1 keer als gewoon wassen. Beide keren masseer ik goed mijn haar zodat je ook je hoofdhuid schoon masseert zeg maar. Dan beetje cremespoeling in mijn puntem en voelt weer goed.
Noord-Brabant
Ah daar helaas geen tips voor je!
Purelou
Ik gebruik al een hele tijd k18 detox shampoo 1 keer per week met het k18 leave in masker. Dan is mijn haar echt goed schoon en voelt het zacht aan. Soms nog een masker of conditioner er achteraan als ik zin heb.
Ik ken deze producten niet, maar was je je haar wel twee keer met shampoo? Als je het gevoel hebt dat je haar nog vet is dan kan dat ook de reden zijn
Zeker! Ik heb het nu weer gewassen met m’n normale producten en het is al een stuk beter. Wel nog wat pluizig maar niet meer dat gekke stro gevoel.
Heeft iemand een tip voor een fijne stijltang om mee te krullen? Heb er nu 1 van chi maar de platen zijn vrij vierkant waardoor krullen wat lastig wordt. Kwam zelf die van cloud Nine tegen op TikTok maar die vind ik vrij prijzig (begint bij €159,-)
Heeft iemand tips voor goed absorberende haartulbanden voor na het wassen? Ik heb er een paar van de SoLow van microvezel maar deze absorberen super slecht waardoor je haar nog drijfnat is ook na de tulband lang op te hebben gehad.
Ik heb er gewoon een van blokker huismerk die dat top doet! Zwart met roze platen.
Ik gebruik die van de Ikea.
Absorberen die goed?
Vind ik wel. Nadat ik hem afdoe laat ik mijn haar aan de lucht drogen, dan lekt het niet meer. Volgens mij zijn ze best goedkoop.
K18 masker bij Etos nu voor 45 euro. Ik twijfel of ik 'm ga bestellen
Dat is wel echt een goede prijs en top spul is het
Oh jammer, net uitverkocht, is inderdaad goede prijs