Ik heb ook steil en glad haar en ik houd t met geen mogelijkheid langer dan een uur gekruld. Gebruik de ronde borstel wel vaak.
Ik ben dik pluizig haar en de dyson doet helemaal niets voor mij! Dus ook voor dit type haar is het niet altijd een wondermiddel helaas!
Gaat er natuurlijk ook om hoe je er mee om kan gaan. Maar door mijn dikke en veel haar duurt het enorm lang, waardoor ik het halverwege al wil opgeven, want duurt lang.
Same here. Ik heb veel, lang haar met slag en her en der een krulpatroon. Zelfs als ik een uur met dat ding sta te föhnen, cold shot gebruik en de juiste producten zit het een half uur later weer als voorheen.
Echt ik haat dat ding. Gebruik hem alleen als ânormaleâ föhn, maar daar had ik geen 500 euro voor hoeven neerleggen.
Dan verkoop je m toch
Gewoon niet doen joh, je kunt 500 euro echt beter besteden dan aan een föhn. Als je al twijfelt zou ik het echt niet doen.
Ik heb de dyson nu 3 jaar geleden vsn iemand van het forum gekocht, gebruik het nog bijna dagelijks maar wel alle stukken behalve de krullers. Daar moet je echt zoveel mousse en spray en shit voor gebruiken voordat dat goed zit en duurt kei lang. Heb dik krullend haar en alle andere stukken maken het echt mooier en vooral makkelijker en sneller.
Ik doe wel earbuds in op hoogste setting noise cancelling want mannn dat ding is luid!
Heeft iemand weleens zoân color refresh gebruikt zonder handschoenen en is dat te doen of ga ik straks spijt krijgen? (maria nila in dit geval)
Ik kreeg spijt haha, maar ik kwam er een tijdje geleden achter dat zulke vlekken meestal wel weggaan met micellair water. Misschien kun je dat proberen?
Ligt er een beetje aan welke kleur je gaat gebruiken, maar zou toch handschoenen aanraden.
Grappig, ik vind de airwrap juist zoveel stiller dan een gewone föhn.
Ik heb al spijt van zilvershampoo zonder handschoenen haha. Ik ben heel benieuwd naar je ervaring met de color refresh! Wil je delen hoe het heeft uitgepakt?
Ik ga zo toch eerst handschoenen kopen
Maar ik ben altijd heel tevreden met deze van Maria Nila, maar laat het wel altijd een uur zitten ipv de aanbevolen 10 min want dat doet niet zoveel
@Sok Ik doe mân zilvershampoo altijd met 2 pedaalemmer zakjes van de badkamer prullenbak om mn handen
Misschien echt een domme vraag. Maar mijn dochters haar is zo droog door de zwemlessen.
Nu heb ik K18 voor mezelf gekocht en vroeg me af of ik dat ook bij haar kan gebruiken. Zag laatst op tiktok ook dat ze afraden om âzwareâ shampoos en maskers te gebruiken op haar wat niet beschadigd is. Dus nu twijfel ik, trouwens ook of ik mijn shampoo nog wel bij haar moet gebruiken (redken).
Gebruik je al iets van een conditioner of leave in bij haar? Ik zou denk ik eerst iets âlichtersâ gebruiken, niet alleen omdat ze daar wellicht al genoeg aan heeft, maar ook omdat k18 takkeduur is en het eigenlijk gewoon zonde is om het te gebruiken op haar dat het niet perse nodig heeft.
Ik zou voor de zwemles een goed verzorgende leave-in in haar haar doen en na het wassen achteraf ook weer. K18 lijkt me vooralsnog niet nodig, ik zou eerst wat anders proberen.
Ja heb wel was maskers geprobeerd maar lijkt niet echt te werken. Heb ook al zo een gliss kur spray maar dat doet ook niets. Heb ook die olaplex leave in creme gekocht want vond dat wel fijn spul. Misschien dat hij haar proberen.
Anders een tip voor een anders masker? Had zo een oranje pot van lâoreal elvive maar vond die niet zo.
Je zou een haarolie kunnen proberen ipv een leave-in, want voor mijn gevoel was je dat er zo af in het water. En nog een tip: het haar onder de douche alvast nat maken, dan trekt het chloor er minder in. Wat haarmaskers betreft vind ik banana hair food van Fructis een aanrader: heel voedend, maar niet zwaar.
Een olie heb ik nog niet geprobeerd, dat is wel een goede! En anders dat masker eens een kans geven.
Wauw je hebt echt prachtig haar en een hele mooie kleur!