Haar/ kapsel topic #2

Hahaha alsnog wel lief hoor @Broodrooster

Als je dun/futloos/heel steil haar haar hebt, gaat het echt niks voor je doen. Zo niet, doe die aankoop maar gewoon want het verrijkt je leven. Vooral met dik pluizig haar is het perfect.

Maar koop dan de shark flexstyle, beter voor de portemonnee als je dat beter naar jezelf kan veeantwoorden.

2 likes

Nooo, ik dacht dat dit juist de reden was om ‘m niet te moeten kopen. Verdorie, nu zit ie weer in mijn hoofd. :joy:

1 like

Hahaha ik heb er helemaal overheen gelezen. @Xigua

4 likes

Via de dyson website kun je 'm 40 dagen op proef in huis hebben en retourneren als ie niet bevalt. Wel even goed opletten dat je zo’n premium iets aanklikt als je bestelt (kost niets). Ik heb dat onlangs gedaan en uiteindelijk toch de dyson terug gestuurd. Het is echt een heel mooi apparaat en hij doet wat ie belooft mits je het juiste haartype hebt en dat heb ik niet (mijn haar is heel steil). En ook blijkt dat apparaat mij geheel tegen alle verwachtingen in niet te veranderen in iemand die meerdere ochtenden per week 20 minuten wil besteden aan haar haar maar blijk ik gewoon nog steeds lui te zijn

10 likes

Dat is misschien wel een goede tussenweg voor mij
Verliep het terugsturen & geld terugkrijgen vlot?

Ja hoor!

4 likes

Ik heb ook steil en glad haar en ik houd t met geen mogelijkheid langer dan een uur gekruld. Gebruik de ronde borstel wel vaak.

2 likes

Ik ben dik pluizig haar en de dyson doet helemaal niets voor mij! Dus ook voor dit type haar is het niet altijd een wondermiddel helaas!

Gaat er natuurlijk ook om hoe je er mee om kan gaan. Maar door mijn dikke en veel haar duurt het enorm lang, waardoor ik het halverwege al wil opgeven, want duurt lang.

4 likes

Same here. Ik heb veel, lang haar met slag en her en der een krulpatroon. Zelfs als ik een uur met dat ding sta te föhnen, cold shot gebruik en de juiste producten zit het een half uur later weer als voorheen. :skull:

Echt ik haat dat ding. Gebruik hem alleen als ‘normale’ föhn, maar daar had ik geen 500 euro voor hoeven neerleggen.

2 likes

Dan verkoop je m toch

6 likes

Gewoon niet doen joh, je kunt 500 euro echt beter besteden dan aan een föhn. Als je al twijfelt zou ik het echt niet doen.

8 likes

Ik heb de dyson nu 3 jaar geleden vsn iemand van het forum gekocht, gebruik het nog bijna dagelijks maar wel alle stukken behalve de krullers. Daar moet je echt zoveel mousse en spray en shit voor gebruiken voordat dat goed zit en duurt kei lang. Heb dik krullend haar en alle andere stukken maken het echt mooier en vooral makkelijker en sneller.
Ik doe wel earbuds in op hoogste setting noise cancelling want mannn dat ding is luid!

3 likes

Heeft iemand weleens zo’n color refresh gebruikt zonder handschoenen en is dat te doen of ga ik straks spijt krijgen? :slightly_smiling_face: (maria nila in dit geval)

Ik kreeg spijt haha, maar ik kwam er een tijdje geleden achter dat zulke vlekken meestal wel weggaan met micellair water. Misschien kun je dat proberen?

1 like

Ligt er een beetje aan welke kleur je gaat gebruiken, maar zou toch handschoenen aanraden.

2 likes

Grappig, ik vind de airwrap juist zoveel stiller dan een gewone föhn.

4 likes

Ik heb al spijt van zilvershampoo zonder handschoenen haha. Ik ben heel benieuwd naar je ervaring met de color refresh! Wil je delen hoe het heeft uitgepakt?

1 like

Ik ga zo toch eerst handschoenen kopen :joy:

Maar ik ben altijd heel tevreden met deze van Maria Nila, maar laat het wel altijd een uur zitten ipv de aanbevolen 10 min want dat doet niet zoveel

2 likes

@Sok Ik doe m’n zilvershampoo altijd met 2 pedaalemmer zakjes van de badkamer prullenbak om mn handen :joy:

2 likes