Wat een goede voorbeelden erbij haha! Zou lichtjes touperen helpen?
Wat bij mij het beste werkt is droogshampoo, even laten intrekken en dan met een borstel eroverheen âinwrijvenâ. Heb dit ooit op Instagram gezien maar kan de video zo niet meer vinden. Het is een soort touperen maar dan minder knopen met wel de volume
Edit om toe te voegen: dit helpt ook met het uitzakken van je knot omdat het je haar extra structuur meegeeft.
Gebruik je klemmetjes/schuifjes/speltjes bij je knot? Zou ook kunnen helpen
Oh ik heb dit ook altijd met een knot gehad, mân haar is zwaar en trekt die knot naar beneden waardoor mn haar helemaal strak getrokken wordt. Het enige wat hier helpt is meerdere, goed strakke elastieken gebruiken. Ik maak eerst een staart met 1 of 2 elastieken en die moet echt nergens meer heen kunnen. Dan kan ik die bovenste laag een beetje losser trekken zodat er volume ontstaat.
Of misschien is het gewoon hoe je haar is en zul je dat soort volume nooit kunnen creëeren.
Je zou nog een goede textuurspray kunnen proberen, dat maakt bij mij nog wel enig verschil.
Ik gebruik de Cementina spray van Nook, enige die echt wat doet (maar wel duur).
Misschien meer voor bij een paardenstaart die uiteakt, maar het proberen waard:
Eerst een half-up maken met dus enkel de âbovenkantâ van je haar, en daarrond pas met een tweede elastiek je volledige haar in een staart/knot doen. Dan heb ik het gevoel dat het minder naar beneden getrokken wordt door het gewicht van het geheel
Wat voor mij werkt is op de voorste plukken een volume mousse gebruiken en dan na de airwrap rollers erin. Verder doe ik soms wel eens texture spray.
Voor t slapen maak ik altijd een soort poof (noem je dat zo?) met de voorste plukken en dat zet ik vast met een klemmetje. De volgende ochtend heb ik dan echt meer volume.
Ik heb eindelijk de grote fohnborstel (extra accessoire) voor mijn Dyson airwrap binnen. Het was deze week opeens weer op voorraad. En mijn haar zit echt geweldig en ik was zo snel klaar met een mooie blowdry.
Ik heb hem ook binnen gekregen en hij is zo fijn!
Ik heb mân haar weer eens laten millimeteren en het is opnieuw zoân fysieke bevrijding om niets op mân hoofd te hebben.
Ik heb sinds mân bevalling een half jaar geleden zoooooooooooveel haaruitval gehad. Ik heb het van best lang naar op schouderlengte moeten laten knippen omdat het er heel sneu uitzag. Zijn er nog shampooâs die het er een beetje voller uit kan laten zien of andere producten? Ik vind het gevoel van droogshampoo de hel.
Herkenbaar helaas, de fase van nieuw groeiende haartjes was helaas bij mij ook niet zo flatteus, maar zoân 1,5 jaar na de geboorte was het allemaal wel weer redelijk normaal als voor de zwangerschap. Haarolie en massage van je hoofdhuid kan helpen en sommige mensen hier hebben ook vitamines geslikt om haargroei te stimuleren (maar dan groeit al je haar dus meer en heftiger, dus moet je wel willen)
Hoe ziet dat ding van jou eruit? Ik wil nog steeds die lange wrap-stukken, maar die zijn ook nooit ergens te krijgen. Ga weer eens op zoek!
Je hebt ook veel namaak, op bijv amazon. Ik heb daar een smalle borstel gekocht toen de echte van dyson al een half jaar niet op voorraad was. Doet het gewoon prima!
Dit is het https://www.dyson.nl/support/journey/tools/973366-05
Vind het borstel ruim 1,5x groter dan wat er standaard bij zit.
Ik aas ook al een tijdje op de accessoire diffuser, maar helaas is die nooit op voorraad.
Wat bij mij goed helpt is⊠droogshampoo van Batiste xxl volume Sorry voor deze tip aangezien je zei dat je droogshampoo de hel vond. Ik vind het ook kut als ik het op mijn hoofdhuid spuit, maar ik spuit de xxl volume alleen aan de buitenkant en op afzonderlijke lokken, zodat ik mijn hoofdhuid niet raak. Dan laat ik het even zitten, haal ik er een doekje overheen en maak ik er met mijn handen wat meer volume in. Het zorgt ervoor dat het wat dikker lijkt en dat het de rest van de dag minder plat zit.
Heeft iemand nog een goede tip tegen pluizig haar? Ik draag mân haar bijna nooit los omdat het dan al snel helemaal pluizig wordt achterop mân hoofd. Met water/olie etc gaat het wel weg maar een uur later is het weer net zo erg. Ik heb die wow spray al gebruikt maar dat hielp niet erg
Ja die diffuser wil ik ook heel graag maar die is er nooit! Hoe moeilijk kan het zijn?
Gebruiken jullie de dyson Airwrap veel?
Ik twijfel al jaren door de hoge kosten, maar hij lijkt me zo fijn! Heb dun/fijn en heel steil haar waarin bijna alles uitzakt, maar wel heel veel behoefte aan meer volume.
En ik vind het dit jaar wel een leuk kerstcadeau voor mezelf alleen zo zonde van het geld als het dan toch niet werkt, of als ik hem weinig gebruikâŠ