Hoe ziet dat ding van jou eruit? Ik wil nog steeds die lange wrap-stukken, maar die zijn ook nooit ergens te krijgen. Ga weer eens op zoek!
Je hebt ook veel namaak, op bijv amazon. Ik heb daar een smalle borstel gekocht toen de echte van dyson al een half jaar niet op voorraad was. Doet het gewoon prima!
Dit is het https://www.dyson.nl/support/journey/tools/973366-05
Vind het borstel ruim 1,5x groter dan wat er standaard bij zit.
Ik aas ook al een tijdje op de accessoire diffuser, maar helaas is die nooit op voorraad.
Wat bij mij goed helpt is⦠droogshampoo van Batiste xxl volume Sorry voor deze tip aangezien je zei dat je droogshampoo de hel vond. Ik vind het ook kut als ik het op mijn hoofdhuid spuit, maar ik spuit de xxl volume alleen aan de buitenkant en op afzonderlijke lokken, zodat ik mijn hoofdhuid niet raak. Dan laat ik het even zitten, haal ik er een doekje overheen en maak ik er met mijn handen wat meer volume in. Het zorgt ervoor dat het wat dikker lijkt en dat het de rest van de dag minder plat zit.
Heeft iemand nog een goede tip tegen pluizig haar? Ik draag mān haar bijna nooit los omdat het dan al snel helemaal pluizig wordt achterop mān hoofd. Met water/olie etc gaat het wel weg maar een uur later is het weer net zo erg. Ik heb die wow spray al gebruikt maar dat hielp niet erg
Ja die diffuser wil ik ook heel graag maar die is er nooit! Hoe moeilijk kan het zijn?
Gebruiken jullie de dyson Airwrap veel?
Ik twijfel al jaren door de hoge kosten, maar hij lijkt me zo fijn! Heb dun/fijn en heel steil haar waarin bijna alles uitzakt, maar wel heel veel behoefte aan meer volume.
En ik vind het dit jaar wel een leuk kerstcadeau voor mezelf alleen zo zonde van het geld als het dan toch niet werkt, of als ik hem weinig gebruikā¦
Ik heb hetzelfde soort haar en de dyson deed ook niet veel bij mij (vriendin heeft het een keer geprobeerd). Shark bleef beter zitten!
Ik heb ook fijn, steil en futloos haar. Het is niet dat ik opeens Victoria secret haar heb maar je ziet wel echt verschil als ik mijn haar of wel niet heb gedaan. Krijg dan ook altijd complimenten van andere.
Ik moet wel altijd een shitload aan producten erin doen, en de dag erna wel weer de voorste plukjes meenemen maar ik ben er wel blij mee.
Ik krijg er absoluut geen krullen mee (ja 10 min) maar als ik die krullen dus uitzakken blijft er wel een heel mooi blow out effect over. Dus als je hem wil voor krullen zou ik hem afraden, voor en blow out effect vind ik het een aanrader. Dat kan ik zelf niet namelijk met een fƶhn en een borstel en met de airwrap is het in iets meer dan 5 min gedaan.
@Nysmn @Sundance en @PizzaFunghi dank voor jullie snelle reacties!
Ik wil inderdaad graag het blow-out effect maar ook wel graag slag. Dat laatste is denk ik een utopie maar klinkt wel goed allemaal!
Sea salt spray geprobeerd?
Jaa heel moeilijk denk ik. Ik loop op vakantie ook echt langs de Dyson verkooppunten in de hoop dat ze het hebben. In Milaan hadden ze het op voorraad, maar ik kon echt niet meer in de hitte dat stuk lopen dus laten gaan ( eeuwig spijt).
Ik heb precies hetzelfde. Laatst heb ik zoān regenmeter gekocht en wat ik heb opgevangen schud ik over in een plantenspuit. Zo kan ik het gemakkelijk over mijn haar sprayen.
Sea salt spray geeft bij mij niet zoān mooi resultaat als regenwater.
Ik heb dit ook, ben dan echt een babe
Bij mij juist het tegenovergestelde effect ik overweeg zoān oude vrouwen kapje voor onderweg
@ZusjevanJoost deze diffuser is wel op voorraad. Of bedoelen jullie een ander?
https://www.dyson.nl/support/journey/tools/973365-01
O m g meteen besteld. Bedankt! Aas er echt al maanden op.
Door omstandigheden heb ik mijn (dunne!) haar niet zo goed kunnen kammen en heb ik extreme klitten. Ik krijg ze er met een borstel of mijn handen voor geen mogelijkheid uit, dacht nu onder de douche met veel conditoner maar dan maar nat kammen? Altijd geleerd dat dat niet mag. Iemand andere tips?
Met een anti frizz serum (John Frieda heeft een fijne) insmeren en dan kammen!