Ga ik proberen! Thnx!
Ik heb dat ook wel eens moeten doen idd toen nietx anders hielp. Zo’n kam met tanden is dan wel beter dan een borstel
Oja goeie! Ga ik ook halen
Ik denk dat jij de laatste had want nu zijn ze weer niet meer op voorraad
Zo’n melding instellen dat je een e-mail ontvangt zodra ze er weer zijn werkt dus ook voor geen meter.
Ik baal ook, uitverkocht. Pfff haha hoe moeilijk kan het zijn die plastic dingen ff te maken.
Die e-mailnotificaties komen bij mij sowieso bij alle websites wanneer het al weer uitverkocht is, ook als ik in dezelfde minuut dat ik de mail ontvang probeer te bestellen.
Haha goed bezig! Gelijk ook in de juiste periode
Ik laat de regen trouwens niet langer dan 3 dagen in de plantenspuit, dan blijft het fris ruiken
Ohhh! de e-mail notificatie kwam bij mij deze ochtend nadat ik de bestelling had geplaatst. Ik hoop dat het weer snel op voorraad is!
Haha oke ik geef dit een kans! Dank je!
Leuk! Ik hoop dat het iets voor je is
Wat is nou het verschil tussen een detox shampoo (bijvoorbeeld de Ouai detox shampoo) en een exfoliant (bijvoorbeeld de Glycolic acid van The Ordinary)? Ze verwijderen allebei build op toch? En wat is nou aan te raden, de detox shampoo of een exfoliant?
Het doet allebei hetzelfde (weinig tot niks tegen vette hoofdhuid iig als dat je probleem is). Maar als je veel producten gebruikt is die exfoliant misschien fijner.
Hahaha ik ben echt plaatsvervangend blij voor jou, idd dat je hier al zo lang op wacht
Oh, ik dacht dat detox meer op de haren werkt, bijvoorbeeld als je te veel product in je haar hebt of een vette plek er niet uit krijgt, en dat exfoliant meer op de hoofdhuid richt. Bijvoorbeeld bij schilfers of als je haar snel vet word. Klopt dat niet?
Geen idee maar ik merk tussen het gebruik van beide weinig verschil in resultaat. Maar ik gebruik niet veel (normaliter niks) van producten in m’n haar.
Ja dit klopt wel zo ja. Ik vind detox (ook nog eens van ouia) echt fijn voor Build up in je haren zelf. zo’n exfoliant is meer voor je hoofdhuid. Maar het zal in praktijk inderdaad niet veel verschil maken
Het lijkt erop alsof ik jeuk krijg op mijn hoofdhuid van die schuifspeldjes. Is dat herkenbaar voor sommige?
Ik heb echt nooit last van jeuk op mijn hoofdhuid en nu de laatste tijd ineens echt veel (voor mijn doen). Nu net bedacht ik me ineens dat ik op de plekken dat ik jeuk heb, ik regelmatig schuifspeldjes gebruik.
Ja heb ik ook, maar ik heb ook een nikkel allergie en volgens mij zit daar ook nikkel in.
Oh nu je het zegt. Vroeger had ik ook altijd last met oorbellen met nikkel. Nu altijd roestvrijstaal dus niet meer aan gedacht.
mensen die hun eigen haar thuis verven, hebben jullie wanneer je de verf uitspoelt ook altijd meer haarverlies dan bij een normale wasbeurt? vgm is dat niet raar maar ik maak me toch al jarenlang elke keer zorgen (al wordt mijn haar dus ook niet dunner)
- ja heb ik ook
- nee heb ik niet
- geen idee/nvt
0 stemmers
Ik vroeg een tijdje terug hier naar een haarolie die glans geeft aan je haar en kreeg toen o.a. de Olaplex bonding oil aanbevolen. Gekocht, maar deed naar mijn idee niet zo heel veel. Nu ben ik teruggegaan naar mijn eigen haarkleur (zwartbruin, ervoor had ik heel veel blonde plukken erin en was alleen mijn uitgroei zwart) en nu zie ik pas dat de olie wel helpt! Mijn haar glanst ZO mooi haha. Dus ja, moraal van het verhaal: op doodgeblondeerd haar zonder glans werkte het voor geen meter. Kan het iedereen aanbevelen!!!