Ik heb dit echt helemaal niet. Spray het op ongeveer 10 cm over mijn hele haar en dan met mijn handen beetje doorheen. Het maakt er verschil of je het er kort op spuit of juist van afstandje is mijn ervaring.
Waarom bestaat er geen haarlak meer die keihard wordt…? Ik heb dat echt nodig voor m’n pony met die vochtige weer.
Als iemand er wel nog een weet: let me know.
Roy Donders gebruikte deze voor harde krullen
Ik krijg erge klitten er meestal uit met een combinatie van een tangle teezer en mijn vingers. Het is wel een tijdrovende klus. Zelf vind ik het vaak makkelijker om te doen als het droog is maar een deel al doen met nat haar helpt al veel voor als het droog is. Na het wassen gebruik ik een conditioner, serum en olie in de punten.
Ik heb de fout gemaakt de Dyson Airstrait uit te proberen bij een vriendin en nu kan ik alleen nog maar denken aan hoe dat ding m’n leven aanzienlijk makkelijker en mooier maakt voor wat betreft m’n kapsel. Maar die prijs, meine gute . Mocht iemand een goede dupe weten hoor ik het heel graag.
Ik heb hem sinds een aantal maanden en ben er nog steeds iedere keer heel tevreden over. Ik vind het alleen jammer dat ze dit niet als opzetstuk hebben uitgevonden, want ik zou graag de air wrap willen hebben maar 2 van deze dure toestellen koop ik niet
Ik gebruik al jaren haarverf van Wella en de laatste tijd gebruikte ik 7/1 met een dot 8/0 met 6%. Merkte alleen dat mijn uitgroei lichter werd, ook door helaas steeds meer grijze haren (ben asdonkerblond van mezelf). Heb daarom nu 50/50 7 en 8 gebruikt met 6% maar het is me te licht/warm uitgevallen, is niet grijsdekkend en loopt niet zo mooi over als ik gewend ben. Denk dat andere het niet zien overigens, het is geen groot drama gelukkig.
Iemand misschien tips of ervaring met Wella in deze tinten en grijsdekkend? Ben bang dat 7 nu alleen maar donkerder gaat pakken.
Ik heb ergens gelezen dat Shark een goeie dupe maakt. Nog steeds prijzig wel. Heeft iemand hier er ervaring mee?
Ik kwam toevallig net naar dit topic om te vragen of iemand ervaring heeft met de Shark Flex Style! Dus mocht iemand hem hebben en een review kunnen geven hoor ik het graag!!
Ik zag toevallig vandaag een tiktok waarbij iemand de dyson en die shark met elkaar vergeleek. Die persoon vond ze beide fijn werken en ong. net zo snel klaar
Ja al best veel over gepost al eerder idd(o.a. door mij) zoekfunctie
Haha, dan ga ik nog een keer zoeken, bij mikm vorige zoektoch vond ik namelijk niks. Excuus!
Ik heb 'm ook en het is echt geweldig!! Waarschijnlijk niet wat je wil horen hahaha maargoed
Heeft iemand hier een gouden tip voor een shampoo die chloor goed uit (geblondeerd) haar haalt? Dus voor na het zwemmen? Liefst niet al te geparfumeerd
Doe je misschien al maar je haar al helemaal nat maken voor je gaat zwemmen en badmuts dragen? Ik was het zelf gewoon met een clarifying shampoo en dan ipv conditioner een haarmasker. Probeer het zwemmen ook enigszins te plannen met mijn haar was schema.
Ik heb echt extreem veel schilferd op mijn hoofdhuid. Betekent dat dat mijn hoofdhuid droog is? Of gebruik ik de verkeerde shampoo? Of iets anders?
Hangt af van het soort schilfers, denk ik
Vettige of droge schilfers
Ik heb vet haar maar van sommige shampoos krijg ik op 1 plekje gegarandeerd droge huid met schilfers
Het kan ook eczeem zijn, dat heeft mijn zusje op haar hoofd en ze heeft er toen een speciale shampoo voor gehad via de huisarts. Was redelijk snel beter.