Haar/ kapsel topic #2

Ik heb ergens gelezen dat Shark een goeie dupe maakt. Nog steeds prijzig wel. Heeft iemand hier er ervaring mee?

2 likes

Ik kwam toevallig net naar dit topic om te vragen of iemand ervaring heeft met de Shark Flex Style! Dus mocht iemand hem hebben en een review kunnen geven hoor ik het graag!!

1 like

Ik zag toevallig vandaag een tiktok waarbij iemand de dyson en die shark met elkaar vergeleek. Die persoon vond ze beide fijn werken en ong. net zo snel klaar

2 likes

Ja, even zoekfunctie gebruiken @Pung

5 likes

Ja al best veel over gepost al eerder idd(o.a. door mij) zoekfunctie

1 like

Haha, dan ga ik nog een keer zoeken, bij mikm vorige zoektoch vond ik namelijk niks. Excuus! :clown_face:

1 like

Ik heb 'm ook en het is echt geweldig!! Waarschijnlijk niet wat je wil horen hahaha maargoed

1 like

Heeft iemand hier een gouden tip voor een shampoo die chloor goed uit (geblondeerd) haar haalt? Dus voor na het zwemmen? Liefst niet al te geparfumeerd

2 likes

Doe je misschien al maar je haar al helemaal nat maken voor je gaat zwemmen en badmuts dragen? Ik was het zelf gewoon met een clarifying shampoo en dan ipv conditioner een haarmasker. Probeer het zwemmen ook enigszins te plannen met mijn haar was schema.

2 likes

Ik heb echt extreem veel schilferd op mijn hoofdhuid. Betekent dat dat mijn hoofdhuid droog is? Of gebruik ik de verkeerde shampoo? Of iets anders?

Hangt af van het soort schilfers, denk ik
Vettige of droge schilfers
Ik heb vet haar maar van sommige shampoos krijg ik op 1 plekje gegarandeerd droge huid met schilfers

1 like

Het kan ook eczeem zijn, dat heeft mijn zusje op haar hoofd en ze heeft er toen een speciale shampoo voor gehad via de huisarts. Was redelijk snel beter.

3 likes

Ligt er inderdaad even aan wat voor schilfers het zijn!

1 like

Heel droog @Enthusiasm maar geen jeuk

1 like

Ik heb seborroïsch eczeem op mn hoofdhuid en daar allemaal zalfjes en shampoos voor. Maar dat droogt mijn haar echt ontzettend erg uit.
Nu zoek ik een product waardoor mn haar (dus wat niet op mn hoofdhuid hoeft) echt goed verzorgd wordt. Hebben jullie tips?

4 likes

Ik gebruik ook zo’n shampoo voor mijn hoofdhuid en doe daarna elke keer het Double Cream Deep Quencher masker van Curl Smith uit de moisture lijn. Werkt voor mijn droge haar heel fijn.

4 likes

Was gisteravond met nat haar gaan slapen dus zooooo’n slechte haardag vandaag. Allemaal pluis en plukjes haar waar geen haar hoort uit te steken. En ga er dan nu net even 10 min met de Shark erdoorheen, gewoon op kurkdroog haar, en het is gewoon weer fantastisch. Kan de rest van de week er weer tegenaan zonder iets te moeten doen.

Lang leve de Shark. :raised_hands:

13 likes

Ja ben er ook echt blijjjj mee

7 likes

@Bunnyslippers @Enthusiasm nog gouden tips voor de shark mbt de krul opzetstukken?

Deze staat op m’n wishlist :relaxed:

2 likes