Ligt er inderdaad even aan wat voor schilfers het zijn!
Ik heb seborroĂŻsch eczeem op mn hoofdhuid en daar allemaal zalfjes en shampoos voor. Maar dat droogt mijn haar echt ontzettend erg uit.
Nu zoek ik een product waardoor mn haar (dus wat niet op mn hoofdhuid hoeft) echt goed verzorgd wordt. Hebben jullie tips?
Ik gebruik ook zoân shampoo voor mijn hoofdhuid en doe daarna elke keer het Double Cream Deep Quencher masker van Curl Smith uit de moisture lijn. Werkt voor mijn droge haar heel fijn.
Was gisteravond met nat haar gaan slapen dus zoooooân slechte haardag vandaag. Allemaal pluis en plukjes haar waar geen haar hoort uit te steken. En ga er dan nu net even 10 min met de Shark erdoorheen, gewoon op kurkdroog haar, en het is gewoon weer fantastisch. Kan de rest van de week er weer tegenaan zonder iets te moeten doen.
Lang leve de Shark.
Ja ben er ook echt blijjjj mee
Deze staat op mân wishlist
Wat bedoel je? In gebruik of?
Heb âm nou 2/3x gebruikt maar met 0 resultaat geen slag of krul blijft erin zitten, ondanks dat ik vrij veel mousse gebruik voor stevigheid en hold.
Ah vervelenddd! Ik gebruik niks behalve heat protector maar ik heb ook echt wel dik haar waar heel veel lang in blijft zitten. Na het föhnen doe ik er wat olie in voor de shine. Kan er zeker 7 dagen mee doen.
Misschien helpt het om ff op TikTok filmpjes erover op te zoeken met jouw haartype!
Welk opzetstuk gebruik je?
Ik heb de shark nu 1 week haha en 2 keer gebruikt. Bij het krullen doe ik sowieso 10 seconden op cool shot en daarna meteen wat haarspray erop spuiten. Dat werkt bij mij beter dan alleen mousse.
Ik vind het zelf nog lastig inschatten hoe nat het haar moet zijn bij gebruik van de kruller (de gebruiksaanwijzing zegt 80-90% droog). Dus ik had mijn haar gewoon droog gemaakt met de diffuser en de borstel en daarna voor het krullen steeds plukken haar licht vochtig gemaakt met een plantenspuit haha. Dat werkt prima
We hadden het laatst al ff hier over die lange krul opzetstukken voor op de Dyson die altijd uitverkocht zijn bij Dyson zelf. Heeft iemand daar âneppeâ van die het daadwerkelijk doen?
Ik heb mân haar net weer laten verven en ben nu asblond. De kapper heeft er een toner over gedaan om te zorgen dat het wat assiger van kleur is geworden. Nu vroeg ik me af of jullie tips hebben om de kleur goed te houden? Ik neem aan zilverschampoo, maar hebben jullie daarin nog specifieke aanraders of maakt dat niet zoveel uit?
Ik gebruik de kiss no yellow shampoo, aanrader! Wel even testen hoe lang je hem laat zitten want hij is vrij heftig haha, houd er vaak paarse nagelriemen aan over
Ik vind de paarse shampoo van Fudge het allerbeste. Gebruik het zelf 1x per week en meng het met een normale verzorgende shampoo want paarse shampooo doet qua verzorging niet zoveel.
Algemene tips:
*niet een klodder op je hand doen en die zo bovenop je hoofd klatsen. Krijg je met een beetje pech een paarsige plek van op je hoofd. Altijd beetje mengen in je hand en âkammendâ met je vingers in je haar aanbrengen
*hoe langer je het laat intrekken, hoe assiger je haar wordt. Als je heel blond bent en het te lang laat trekken, krijg je zoân paarsige gloed die bejaarde dames soms hebben
*na het uitspoelen altijd even met de douchekop goed over de voegen van je douche sprietsen on te voorkomen dat er paarsig schuim achterblijft dat in je voegen trekt. Zeker als ze wit zijn, want dat verkleurt vrolijk mee
En toner is met ongeveer 4 tot 6x wel uit je haar gespoeld. Maar het gaat sneller met agressieve shampoos als zilvershampoo. Dus tip: wacht er even mee, tot je de toner niet meer ziet!
Ja, die van Fudge vind ik ook het allerbest!
Maar inderdaad; wel goed naspoelen, want mijn douche heeft wel al een paar paarse vlekken die ik er niet uit krijg Zelfs niet met de wonderspons van de Action helaas (waar ik altijd alles mee schoon krijg).
Ik zag net op TikTok Kim Feenstra met paars/aubergine kleurig haar en ik vind het zo mooi. Kreeg meteen zoân ingeving: âik wil dit!â Maarja durf dit nooit haha
Dit is inderdaad mooi en niet overdreven, je ziet subtiel wel de gloed. Je kan het altijd proberen en mocht het niks zijn dan groeit het wel weer uit