Geen ervaring met de Shark, maar heb fijn/stijl haar maar bij mij blijft het met de Dyson heel goed zitten. Wel net producten/haarlak etc maar heb er meerdere dagen plezier van
Welke producten gebruik je?
Ik heb geen dyson of shark, maar krullen blijven bij mij ook nooit zitten. Maar zag tijdje terug een tiktok over color wow style on steriods. En daar blijft de krul goed van zitten had zelfs de volgende dag nog krullen.
In handdoekdroog haar de Atonic spray van o&m. Is een verdikkende spray en spray hem door heel het haar en iets extra bij de aanzet.
Dan de queenie haarlak van o&m. Die spray ik in de krullen voor in het uitkam. Pas als ik wegga kam ik de krullen uit.
https://www.douglas.nl/nl/p/5009902013?variant=978398&trac=DO_NL.01.01_Shopping.P_Shopping.Google.637221275.170320893574.978398.online.PM&gad_source=1&gbraid=0AAAAADuVISsRbMCEdEfqLuM-yKmt1HZcc&gclid=Cj0KCQiA0--6BhCBARIsADYqyL8J6k5BRLile9hIyhtUlacp6-asoEgA0lZ_LbQUo9HSjCT84bm4stkaAlDlEALw_wcB
Zijn dure producten maar doe er heel lang mee en merk echt verschil als ik het niet gebruik. En ik zet hem tijdens het krullen op de warmste stand, tijdens het föhnen niet
Thanks!
Ik loop 10 jaar achter dus heb pas net al die Instagram reels ontdekt en probeer nu elk weekend van die simpele knotjes te doen waarmee je haar helemaal geweldig zou zitten en voller lijkt. Het wordt bij mij alleen altijd een vogelnest
Nou even een klein haar- succesje vieren hier. Ik ben van een persoon met heftig smetvrees - elke dag mijn haar wassen/ 2x per dag douchen - nu uiteindelijk na 2,5 jaren oefenen, uitstellen, tranen ( ja echt), aanbeland bij 2 keer per week mijn haar wassen en zélfs accepteren dat het de laatste dag wat vettig oogt en hier dan maar een mooie strakke knot van fabriceren.
Én heb nog nooit in mijn leven zulk lang haar gehad als dit ( tepel lengte).
En nu zit ik dus te twijfelen of ik er niet een stuk vanaf wil knippen Ik zit overal zulke leuke korte koppies… maar weet ook dat ik daar dan na een week weer spijt van krijg.
Oja én wat mij enorm heeft geholpen is de scalp scrub van Umberto Giannini ( de roze). Toen ik die gebruikte was de jeuk voorbij en bleef het veel langer niet- vet!
Heel knap! Ik weet hoe het is om smetvrees te hebben en ben er gelukkig door therapie grotendeels vanaf maar het is heel pittig om te overwinnen dus go you!!!
Wat is jullie favoriete texture spray?
Ik ben fan van Maria Nila texture spray!
Van Living Proof
Ik gebruik momenteel een tangle teezer om mijn haar te borstelen, maar wil graag overstappen naar iets van natuurlijk materiaal. Iemand hier die (goede) ervaring heeft met houten/bamboo borstels of kammen?
Nook Artisan cementiina.
De enige spray die iets doet in mijn haar, de rest verdwijnt gewoon (heb erg glad haar).
Ik heb er een ooit bij de the body shop gekocht. Vind het goed werken. Op nat haar wel de tange teezer.
@AutumnStorm die ik nu gebruik heb ik gekocht in de zomer vakantie en gebruik ik 2-3x per week. Dus gaat wel aardig lang mee.
Ik gebruik hem dagelijks en doe er wel 4 maanden tot een half jaar mee (sorry, weet het niet precies, maar hij gaat niet snel op). Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen het dagelijks hoeft te gebruiken, dus dan doe je er nog langer mee.
Het is ook heel duur. Maar al de goedkope varianten van de drogist doen bij mij echt helemaal niets.
Mijn dunne fijne haar werd niet blij van een houten kam of houten borstel met van die ‘noppen’. Het is natuurlijk wat minder flexibel en mijn haar heeft die flexibiliteit echt wel nodig
Waarom, ben je niet tevreden met de tangle teezer?