Ik heb er een ooit bij de the body shop gekocht. Vind het goed werken. Op nat haar wel de tange teezer.
@AutumnStorm die ik nu gebruik heb ik gekocht in de zomer vakantie en gebruik ik 2-3x per week. Dus gaat wel aardig lang mee.
Ik heb er een ooit bij de the body shop gekocht. Vind het goed werken. Op nat haar wel de tange teezer.
@AutumnStorm die ik nu gebruik heb ik gekocht in de zomer vakantie en gebruik ik 2-3x per week. Dus gaat wel aardig lang mee.
Ik gebruik hem dagelijks en doe er wel 4 maanden tot een half jaar mee (sorry, weet het niet precies, maar hij gaat niet snel op). Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen het dagelijks hoeft te gebruiken, dus dan doe je er nog langer mee.
Het is ook heel duur. Maar al de goedkope varianten van de drogist doen bij mij echt helemaal niets.
Mijn dunne fijne haar werd niet blij van een houten kam of houten borstel met van die ânoppenâ. Het is natuurlijk wat minder flexibel en mijn haar heeft die flexibiliteit echt wel nodig
Waarom, ben je niet tevreden met de tangle teezer?
De tangle teezer komt wel echt goed door mijn haar heen, dus ben er op zich wel erg blij mee. Mijn haar wordt alleen soms statisch. De voornaamste reden is dat ik liever een borstel zou gebruiken van een natuurlijk materiaal (geen plastic). En ik begreep dat een houten borstel mogelijk âbeterâ is voor je haar.
@Luzarl ah ja dat zou voor mij ook wel eens een probleem kunnen zijnâŠ
Als je haar statisch wordt van een tangle teezer zou ik geen boar bristles ofzo nemen in een borstel want daar werd mijn haar echt bizar statisch van.
Heb hem niet, maar zat laatst wel deze vergelijking te bekijken: Beste föhnborstel van 2024 - (Koopgids + Reviews)
Ik zat zelf naar die Pro te kijken, naar die is dan wel weer een stuk duurder maar wel weer goedkoper dan een DysonâŠ
Oeh ik ben ook heel benieuwd naar ervaringen!
Dit lijkt me een neppe site. Ik vind dat tegenwoordig wel vaker als ik een review zoek.
Alsof het van die fabrikant zelf is.
Er zijn zoveel van die neppe dysons te koop en die zijn eigenlijk allemaal niet vergelijkbaar dus denk dat deze niet anders gaat zijn. Het enige volwaardige alternatief is denk ik de Shark. Denk niet dat het realistisch is dat er nu een vergelijkbare te koop is voor zo weinig zonder veel reviews. Dus denk gevalletje duurkoop.
Dit denk ik ook! En de Shark kan je rond de 150 kopen, zeker refurbished. Dus ik zou dan toch liever wat extra betalen als je die mogelijkheid hebt.
Hmm ja inderdaad. Bij verder zoeken kwam ik ook niet echt veel tegen, maar Shark is wel een goede om even naar te kijken. Geeft iemand de shark gebruikt met lang en krullend haar?
Mân krullen zijn niet echt meer wat het geweest is en ben wel toe aan een beetje meer verzorgde coupe met bijv slag, hoeft zeker niet stijl
Edit: zoekfunctie al even gebruikt dus al iets wijzer (nogal wisselend haha)
Ik gebruik hem enkel voor speciale gelegenheden. Mijn eerste fles is na een jaar nog niet leeg, maar dat ligt dus meer aan eigen gebruik.
Ik heb zoiets raars de laatste tijd. Sinds een poosje heb ik regelmatig na het douchen een plek op mijn achterhoofd welke vettig aanvoelt/is.
Ik weet niet zo goed of ik dan gewoon mijn shampoo of crĂšme spoeling niet goed heb uit gewassen of dat er iets anders aan de hand is.
Aan de ene kant lijkt dat niet goed uitwassen me stug, ik heb dit nog nooit gehad. Aan de andere kant zou ik anders ook niet goed weten waar dit vandaan komt.
Het zou kunnen komen sinds ik van shampoo geswitcht heb, maar heb dat niet helemaal 100% helder.
Ik was nu mijn haar met LâOrĂ©al Paris Elvive Bond Repair
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Lees vanaf hier even wat naar beneden, daar hadden een aantal mensen hetzelfde en wat tips/mogelijke oplossingen.
Ahw super dankjewel!!
Elvive bond repair heeft geen sulfaten. Zou zelf beginnen met een keer wassen met shampoo waar wel sls in zit want kan goed zijn dat je je build up er niet goed uit krijgt.
Ik dacht juist dat ik er goed aan deed om zonder sulfaten te wassen haha.
Maar ik neem je tip graag van harte en zal met een shampoo wassen waar wel sls in zit! Kleine moeite en het proberen waard
Ik vind de zoektocht naar een goede shampoo wel âvermoeiendâ moet ik zeggen. Je leest zoveel op internet. Ik heb al van alles geprobeerd, maar soms heb ik het idee dat âvroegerâ toen ik ongecompliceerd met andrelon mijn haar waste er niks aan de hand was. Maar misschien stel ik ook wel onrealistische eisen aan mijn haar hoor haha