Gebruik je die lush super milk als leave in conditioner? Is die fijn?
Hier ben ik ook benieuwd naar! Een vriendin met goddelijk haar zweert erbij maar die is zodanig gezegend dat ik niet volledig op haar oordeel vertrouw.
Ik vind hem super lekker ruiken maar ben verder niet enthousiast over de werking.
Deze vind ik echt veel beter bijvoorbeeld. Je glijdt hiermee door je (krullende) haar heen en hij ruikt ook erg lekker.
En @Nude
Ik gebruik zelf jojoba-olie van de tuinen en mijn haar wordt er super zacht en glanzend van. Gebruik het s avonds als een serum, dus hoef het niet uit te wassen (paar drupjes is voldoende). Pure jojoba-olie is denk ik nog beter (die van de tuinen is niet puur).
Vooral voor de geur is ie fan-tas-tisch, blijft de heeele dag hangen en krijg altijd complimentjes.
Qua werking wel oke maar niet wonderbaarlijk.
Dankjewel!! gebruik je die ook als masker? En wat is die middelste?
@Kastanjeboom die heb ik ook maar sinds ze de nieuwe formule hebben is het gros zonnebloemolie en zo ruikt Ʃn voelt ie ook echt een schande a 12 euro de flesje
Die olie gebruik ik voor het slapen gaan (wanneer ik mijn haar in een vlecht doe) en na het stylen van mijn haar. Niet per se als masker.
Die middelste is een pre wash treatment gebruik ik denk ik 1 keer per week/2 weken en laat ik minimaal een uurtje intrekken nadat ik hem op mijn hoofdhuid heb gemasseerd.
En k18 vind ik echt top.
Mijn haar is heel erg gegroeid en oogt veel gezonder.
Heb op het moment ff geen duidelijke foto dus de gezondheid van mijn haar zie je niet maar het lengte verschil duidelijk wel en die wijt ik dus echt aan die olie + rozemarijnwater
8 maanden verschil, en er hebben ook nog 2 knipbeurten tussen gezeten waarin er best wat is afgehaald!
Ooh schandalig!! Ik heb inderdaad nog een oudere verpakking zie ik nu. Dank voor deze waarschuwing.
@Nysmn prachtig haar heb je! Heb je tips om rozemarijnwater te maken? Als in hoe lang moet je het water laten koken?
Ik gebruik nu een rozemarijn essentiele olie vermengd met jojoba. Een water lijkt mij fijner, want dat kun je ook gebruiken tussen wasbeurten door.
Sinds 2 weken was ik mijn haar op een andere manier (meer focus op hoofdhuid, masseren enzo) met een niet-drogist shampoo. En ben verbaasd hoeveel en hoe snel effect dat heeft op mijn fijne snel vetwordend haar. Ik moest om de dag mijn haar wassen en kan nu gewoon om de twee dagen .
Ik heb laatst klorane droogshampoo gekocht en wtf dat is echt een soort wonderspul. Je klapt het op je vette dakkie en poef het zit weer alsof je t net gewassen hebt.
Kun je dit ook bij een fysieke winkel krijgen? Het klinkt als iets dat ik nodig heb!
Volgens mij niet. Ik heb het online besteld, maar echt elke cent waard.
Zonder matte waas over je haar ook?
Ja! En blend ook heel goed in op mn donkerblonde haar. Ik heb zelf die oatmilk strooibus want ik hou niet zo van sprays, maar volgens mij is het allemaal een pot nat.
Deze + de conditioner
Heel herkenbaar! Ik kon altijd wel om de dag wassen maar nu is het na 4dgn nog okƩ??
Met Kevin Murphy
Woww dat wil ik ook
Tot het verkleurt. Bij mij was t denk echt wel 20 min koken en minstens 30 min daarna laten afkoelen
Ik heb de zoekfunctie geprobeerd maar kwam niets tegen dus: ik krijg regelmatig een add te zien van travx, een dupe van de Dyson. Heeft iemand m hier toevallig en zo ja, wat vind je er van ?
Bedankt allemaal voor de fijne haartips hierboven! Ik wil mn haar weer eens laten groeien dus ik ga maar eens een flinke bestelling doen!
Heeft iemand hier overigens ervaring met rijstwater? Ik zie zo veel goeie filmpjes er over op youtube maar ik kan niet geloven dat het echt zo goed werkt.