Haar/ kapsel topic #2

Ik heb laatst bij de kapper volumepoeder van Evo gekocht. Dat is niet een spray met gas, maar door de verpakking kun je het heel gericht doseren.

Deze:

Als ie leeg is wil ik hem denk ik vullen met volumepoeder uit zo’n potje wat ik nog over heb. Je kunt namelijk die verpakking helemaal open draaien.

2 likes

Dit is echt mijn holy grail. Het is een droogshampoo maar als je spuit heeft het hetzelfde stugge effect als poeder.
Verkrijgbaar bij Kruidvat en Douglas!

3 likes

Ik heb altijd Batiste extra volume droogshampoo en vind dat echt precies hetzelfde aanvoelen als volume poeder. Maar misschien heb ik niet genoeg verstand van volume poeder want heb dat nog maar een paar keer gebruikt. @Telefoonnummer

5 likes

Ik heb inderdaad ook de XXL volume van batiste, das de enige waar ook niet mn hele haar statisch van wordt.

4 likes

Ik zie de laatste tijd ook veel de K18 Airwash voorbij komen. Wil hem heel graag proberen, maar: 48 euro.

5 likes

Ja ik heb dit dus ook. Maar al die tiktoks erover pakken me

1 like

Ik ook, zat net weer te zoek er naar. :joy:

6 likes

Ik gebruik deze Goldwell StyleSign Dry Spray Wax 150ml.
Mn haar wordt er op den duur wel enigszins vet van, dus ik gebruik hem vaak pas op mn haarwas dag of één dag ervoor.
Verder wel echt topspul!

1 like

Ik vond m niet heel boeiend. Ja hij is fijn, maar dat wauw gevoel wat je op TikTok ziet had ik niet echt en zeker niet voor die prijs.
Ben nog steeds grotere fan van die oranje/roze bus van L’Oréal om die ‘s avonds een shitload in mn haar te doen en de volgende ochtend is mn haar nagenoeg schoon.

1 like

Een dure variant Oribe dry texturing spray…
Iets goedkoper die van Living proof. Deze vind ik fijner dan die van Oribe. Is echt anders dan droogshampoo en volumepoeder.

2 likes

Ik heb hem en hij is echt heel fijn! Ik krijg snel jeuk van normale droogshampoo en mijn haar voelt dan heel droog. Bij deze niet!

1 like

Schwarzkopf Osis+ Soft Dust Volumising powder kopen? - Haarpro.nl Haarpro.nl Deze gebruikte mijn kapper laatst bij mij.

3 likes

Mijn kapper gebruikte net dit. Is een soort nevel. Werkt tot nu toe goed!

1 like

Ik verf zelf mijn haar (Wella Koleston) maar heb het idee dat het niet overal even goed pakt. Dan zie ik 2/3 weken later opeens in de spiegel toch weer grijze haartjes glinsteren. Soms zelfs al heel snel na het verven. En ook in de lengte, dus niet alleen in de uitgroei.

Herkent iemand dit?

Ik heb deze meegenomen uit de Franse farmacie en vind het echt de beste ooit.

https://www.notino.nl/klorane/klorane-oat-milk-droog-shampoo-zonder-aerosol/p-15959365/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADLsqBG7tvYcacjg-iMAU1Ux8iP3h&gclid=CjwKCAjwzMi_BhACEiwAX4YZUCEWPYXEcDRuM2eVyOOpORrERw5wO6Zg4bOoDVTbnNrN3OMCpOAtthoCIdQQAvD_BwE

4 likes

Gebruik je speciaal voor grijs haar? En hoe oud is je verf en ontwikkelaar?

5 likes

Ja ik heb dit ook met Syoss! Ook als ik eerst de uitgroei doe en daarna de rest. Dus tips zijn welkom haha

2 likes

De verf zou ‘witte en grijze haren perfect dekken’. De tubes zijn nog geen half jaar oud. De ontwikkelaar (van een ander merk) is denk ik wel minstens een jaar oud. Al had ik dit probleem een jaar geleden ook al, geloof ik.

1 like

Hoe sterk is je ontwikkelaar? Als je 10 vol gebruikt kun je er sowieso van uitgaan dat daar het probleem zit, ook als je donkerder verft dan je haar is heb je bij grijs een hoger percentage waterstofperoxide nodig om permanent te dekken.

4 likes

Dit! Ik heb dit probleem ook als ik slechts 10 neem, voor grijze haren heb je inderdaad een hoger volume nodig

3 likes