Haar/ kapsel topic #2

Ik ben hier 8 jaar geleden voor gegaan. Ik vond het zo leuk de eerste week en snel daarna had ik zo’n spijt. Je moet het er voor over hebben om het dagelijks te stylen, je kan het niet samen doen in een staart of knotje. Daarnaast maakte het mij ook ouder dan langer haar, ik voelde me wel niet minder vrouwelijk. Het heeft ook lang geduurd om het te laten uitgroeien.
Ben ik blij dat ik het gedaan heb? Ja toch wel, om het te ervaren. Maar ik zou het niet opnieuw doen

Zijn hier mensen die AM van Vliet volgen op Tiktok? Heb recent haar gevonden en volg wat van haar tips soms. Merk dat mijn haar stukken beter zit als ik de manier gebruik hoe ze slaapt. Al irriteert de bonet/slaapmuts mij wel soms. Ik ben dan ook een slechte slaper en heb het snel warm. Ik doe aan een soort project pan, dus haar product advies volg ik niet, maar daar is ze ook niet mega specifiek in.

Ze wordt 3 posts hierboven nog getipt haha. Ik ken haar overigens niet, ga haar wel opzoeken!

5 likes

Jezus, ik moet echt leren lezen :confused:

Ik volg Abbey Yung al een paar jaar en heb toen mijn haar routine veranderd. Mijn haar is echt een heel stuk verbeterd. Ik had altijd een heel dun bosje haar en nu krijg ik zelfs van de kapper complimenten hoe mooi en dik mijn haar is geworden in de afgelopen jaren. Is in vergelijking met andere als nog niet super dik maar voor mijn doen is het zo verbeterd. Is wel een Amerikaanse creator.

Wat mij het meest heeft geholpen is het K18 masker. Iedereen die ik ken die het is gaan gebruiken is er heel enthousiast over.

6 likes

Ik kwam haar een keer tegen op TikTok en heb ik ook opgepikt wat zij adviseerde. Mijn haar is echt voller geworden, groeit zonder al teveel gespleten punten zoals in het verleden. En ook fijn dat veel van haar aanraders betaalbare producten zijn

3 likes

Ik heb de bumble and bumble dryspun texture spray gekocht, rib uit mn lijf. Wilde een spray die het niet zo gritty maakt en door de lovende reviews online dacht ik lets go. Nou lets niet go want er gebeurt hélémaal niks. Alsof ik lucht in mn haar spray.

Mijn krultang heeft heeft het na 15 jaar begeven :headstone:

Ga ik de Max Pro opnieuw kopen of heeft iemand anders nog een aanrader? Wil een beetje een dikke tang! Heb nu zonder klem, is met een meerwaarde?

1 like

Die prijs van de k18 masker…oh my

Heb je de 15 of 50 ml versie?

1 like

Dat is echt het enige nadeel dat het zo duur is. Ik koop het altijd als het in de aanbieding is voor ongeveer €50 voor 50 ml. In het begin gebruikte ik het elke wasbeurt en nu om de 3/4 wasbeurten. Dat scheelt al een hoop.

Ik ben zelf begonnen met een kleine variant geloof zelfs 5ml. En daarna altijd 50 ml. Ik koop het wel altijd bij de douglas en geen vage webshop met hele goedkope prijzen. Volgens mij is er ook namaak in omloop.

Maar gebruik je dan nooit conditioner?

1 like

Ik was mijn haar, maak het handdoek droog en dan doe ik het K18 masker er in. Wacht minimaal 4 min, daarna maak ik mijn haar weer nat en doe ik een conditioner/haarmasker in mijn haar. En soms als ik lui ben dan gebruik ik een leave in conditioner.

3 likes

Ik heb net voor het haren wassen olie op mn hoofdhuid gedaan en dat met zo’n hoofdmassage borstel in gemasseerd. Doe dat normaal nooit. Maar nu had ik net tijdens t wassen echt mega veel haaruitval. Denk wel 5x meer dan normaal. Is dat normaal na een eerste keer? Het was olie wat echt voor haar bedoeld is en wat ik wel vaker gebruikt heb, maar dan masseer ik het met de vingers in. Zal ik te hard gemasseerd hebben? :thinking:

1 like

Of je hebt gewoon de haren die toch al uit zouden vallen/losser zaten een handje geholpen

We verliezen altijd haar maar soms lijkt het in een keer heel veel. Bijv na zoiets als masseren met zo’n massageborstel of na het flink borstelen

3 likes

Ik heb na gebruik van olie en zo’n borstel ook altijd veel haaruitval. Dat trek ik er dan eerst uit boven de wasbak en gooi het dan weg. Dan is het inderdaad best veel. Maar is normaal, ik ben niet kaal geworden en doe het al jaren :grin:

1 like

Bestaan er ook luxe douchemutsen? Die ik normaal bij de Drogist koop gaan op een gegeven moment toch stinken en uitrekken. Heb ‘m weleens in de was gedaan maar dat hielp niet.

Bestaan er ook hogere segment douchemutsen? Heb al even gegoogeld maar vond nog niet echt wat ik in mijn hoofd heb.