yes
belangrijk dat je pepermunt hebt en geen kruizemunt.
ik doe het 1 op 1 in een spray flesje, ik doe eerst stevig mn schedel masseren met een hoofdmassageborstel, dan dit op mn hoofdhuid sprayen en inmasseren met die borstel. ik wilde eigenlijk die mielle olie ooit maar die was steeds uitverkocht en ik ben hier bij blijven hangen.
er wordt wel aangeraden een carrier olie toe te voegen omdat het irriterend kan zijn maar ik heb dat tot nu toe niet gedaan, dus beetje afhankelijk van wat je zelf fijn vind.
als je zonder doet: oppassen met douchen dat het niet in je ogen komt en ook met sprayen want het brand best op je hoofdhuid, als je er mee gaat slapen ff doekje om je hoofd.
en dan in de rest van mn haar doe ik andere oliën afhankelijk van of ik denk dat mn haar proteine of hydratatie nodig heeft. wil nog een keer goed uitzoeken of ik nu licht of hoogporeus haar heb maar mn testen spreken elkaar steeds tegen dus voor nu gebruik ik maar wat ik heb. en dit laat ik meestal bijna een hele dag intrekken omdat ik het in de late ochtend doe en dan te lui ben om ‘s avonds te douchen